LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwarring tussen mij en mijn tweelingzus door instanties

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
baron.cijntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2019 11:40

Verwarring tussen mij en mijn tweelingzus door instanties

Ongelezen bericht door baron.cijntje »

Ik ben man van 41
Ik ben tweeling man en vrouw alle instanties halen ons door elkaar vaker word ik gezien als vrouw en me zus als man Ik word al jaren vanaf me 15 al beticht van alles ik heb nooit normaal jeugd gehad door deze problemen ik wil dat er einde aan kom vele mensen en of slachtoffers noem ik dat weten niet waar de problemen zit ik weet er alles van zo wil ik dit met andere delen maar doe het nog niet ik wil er niet alleen voor staan graag hoor ik wie allemaal het zelfde probleem heb
Groet cura

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Verwarring tussen mij en mijn tweelingzus door instanties

Ongelezen bericht door BL2 »

Zou het soms komen door uw ietwat onduidelijke manier van schrijven ? Zo'n lange zin zonder leestekens of iets zie je maar zelden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Verwarring tussen mij en mijn tweelingzus door instanties

Ongelezen bericht door berndv »

baron.cijntje schreef:
06 okt 2019 11:51
Ik word al jaren vanaf me 15 al beticht van alles ik heb nooit normaal jeugd gehad door deze problemen
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, maar geen normale jeugd hierdoor? Ik zit niet in een zelfde situatie, dus ik kan het niet inschatten, maar ik denk op basis van deze zin wel dat het wel iets wordt aangedikt.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Verwarring tussen mij en mijn tweelingzus door instanties

Ongelezen bericht door Erthanax »

Heeft u soms dezelfde voorletters als uw tweelingzus? Dan ligt verwarring natuurlijk op de loer, wat inderdaad heel vervelend kan zijn.

Als u echt ernstige problemen ondervindt, kunt u misschien uw officiële voornamen wijzigen, zodat verwarring niet meer mogelijk is. Op de website van de rijksoverheid vindt u meer informatie. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verwarring tussen mij en mijn tweelingzus door instanties

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Haalde uw zus dan zoveel kattekwaad uit waar u allemaal van werd beticht?

Ik kende vroeger een tweeling, mannen, en de ouders hadden hen ook nog voornamen gegeven die met dezelfde letters begonnen. Heel verwarrend.

Maar officiële instanties, zoals bijvoorbeeld de belastingdienst, schreef op post de voornamen voluit, zodat het daar niet misging.

Gesloten