LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gepast geweld bij aanhouding.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door Big-V »

Big-V,
Jouw reacties zeggen mij dat je zelf politie agent(e) bent.

Dus kan ik niet anders concluderen dat hier het spreekwoord "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt" van toepassing is.
Ik heb geen idee waar je dit uit afleidt. Het is ook niet juist.

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door polka »

nou de vele politieagenten gebruiken snel veel geweld,en verklaren snel jongeren ongeoefenden slecht,zodat die geen behulpzame dieven kunnen krijgen,en die al eeuwen ruzie stoken zodat zij het niet behoeven op te nemen tegen het jongere leger ongeoefende niet zo sterke jongere kruimeldieven.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

Redactie: is het misschien mogelijk om de niet ter zake doende reacties van forumlid Polka te verwijderen?
reden lijkt me bekend!

hutje
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 apr 2007 22:36

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door hutje »

@caruso,
ik begrijp de reacties van polka wel,en ik zie geen reden waarom die verwijderd zouden moeten worden,
daar waar hij woont zijn gewoon hele grote problemen die alleen niet op te lossen zijn.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Dat denk ik ook, hij zit er erg mee in z'n maag. :lol:

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

Hutje: dan ben jij vast de enige hier op dit forum die de bijdrages van Polka begrijpt. Moet je toch eens uitleggen hoe een ander die moet interpreteren!

oneliner
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:22

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door oneliner »

Polka is een echte filosofe.....het nieuwe denken...staat in deze tijd voorop.

Elk woord van Polka heeft een diepere betekenis. :roll:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Caruso

Ik vermoed dat Polka bedoelde dat onervaren agenten wel erg snel zonder evaren mensen op diverse plaatsen worden ingezet, en fout reageren betekend soms meer problemen veroorzaken dan oplossen!

Als je in een iets mindere buurt woonde en net geen top 40 dan reageer je op dit soort berichten anders dan nu na mijn verhuizing!

Ook de Politie mag fouten maken, want wie geen fouten maakt doet niets, dus een enkel foutje mag van mij, en niet stoppen bij staandehouding, er vallen zelfs doden door, maar iedereen door laten rijden kan ook niet, want dan krijgen de pubers een vrijstaat, en er gebeurde nu al genoeg.


Hoewel ik een hekel aan politie heb, regelmatig de regels overtrede, maar ik wil ze ook niet missen,

een vaste klant van oom agent.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door Big-V »

Redactie: is het misschien mogelijk om de niet ter zake doende reacties van forumlid Polka te verwijderen?
reden lijkt me bekend!
Helemaal mee eens.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Laat nou iedereen het recht hebben om te reageren.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

Inhoudelijk reageren: JA!
Onzin verkopen en wartaal uitslaan: NEE!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

Als je in een iets mindere buurt woonde en net geen top 40 dan reageer je op dit soort berichten anders dan nu na mijn verhuizing!
En ook hiervan kan ik geen "chocola" maken!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ach caruso er zijn er wel meer die wartaal uitslaan, maar wat dan nog dan hebben ze nog steeds het recht om te reageren.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door D1RK »

Wartaal?
Ik was toen ik in die 41ste buurt woonde iets anders denkend dan nu!

Polka geeft wel eens maffe antwoorden, maar je hebt altijd 2 kanten, voor en tegenstanders, dus zie deze gewoon als ....juist ja!

Goed lezen, en ik schrijf vaak in diverse korte stukjes en als je te snel wilt oordelen?

Iedereen mag reageren, als het niet kwetsend of beledigend is, maar als ik Caruso lees, Die deugt niet, maar als je zie hoe hij het zelf vertelde?

Als er tekort Bloed in mijn Alcohol zit, waarbij de politie schrikt bij controle's en dan later pas ziet dat deze auto het stuur Rechts heeft!
Dus lachen, de Bob zat rechts!
Ik geef dus vaak verschillende antwoorden afhankelijk van hoeveel ik op heb!

Sinds het overlijden van Ome Boris Jeltsin is de Wodka goedkoper geworden!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 01 Mei 2007 20:37 door D1RK

Polka geeft wel eens maffe antwoorden, maar je hebt altijd 2 kanten, voor en tegenstanders, dus zie deze gewoon als ....juist ja!


Hoezo Polka Dirk dat ben je toch zelf?
Ben benieuwd wanneer je weer anastatia bent of Gozik.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

D!RK:
Iedereen mag reageren, als het niet kwetsend of beledigend is, maar als ik Caruso lees, Die deugt niet, maar als je zie hoe hij het zelf vertelde?
Sinds wanneer maak jij uit of iemand deugt? Volgens mij spoor je zelf niet helemaal. Of was het helemaal niet?
Kortom, je bent weer lekker bezig met je onleesbare bijdrages! Tip mijnerzijds: volg eens een cursus leesbaar Nederlands schrijven!
En de groetjes aan al je aliassen....

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door polka »

@dirk,
nou ik kan de vele politieagenten missen als kiespijn,want zij vallen gewoon iedere stad binnen,met veel man,en nemen het meeste,betichten gewoon iedereen van misdaden,en werken vaak zonder uniform zodat de jongeren hen niet direct als politieagent kunnen herkennen zodat zij troep zouden krijgen

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Een uniform schrikt af en vermindert de kans bij het opsporen van misdrijven of andere overtredingen. Wanneer je door zo'n figuur wordt aangehouden dan kun je vragen naar legitimatie en dan moet deze getoond worden. Verder een agent buiten werktijd is ook agent in burger, want deze zijn 24 uur per dag politieagent.

Als je niets doet dan is er niets aan de hand.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

Zullen we maar niet meer reageren op de onzinverhalen van Polka, er is werkelijk geen touw aan vast te knopen!
En het vervelende is dat types als D1RK hier nog serieus op reageren, nou dan is helemaal het hek van de dam!

Gesloten