LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wildplassen

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

wildplassen

Ongelezen bericht door MLF »

Waarom krijgen honden geen bon en mensen wel voor wildplassen?
Of nu een hond op straat zeikt of een mens.
Kan me wel voorstellen dat iemand een bon krijgt voor plassen tegen een muur of paal, dat is echt smerig.
Laatst gewijzigd door MLF op 10 jun 2008 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door SJZ »

Kan me wel voorstellen dat iemand een bon krijgt voor zeuren tegen een muur
Eh, bedoel je nou dat jij een boete wilt wegens zeuren op dit forum? Op een forum zeuren is net zo erg als tegen een muur zeuren.

Kicoa
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 apr 2007 23:26

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door Kicoa »

Ik plas nooit wild, ik plas altijd heel rustig. Nog nooit een bon gehad.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door MLF »

wat een humor, er zit een scheldfilter in en ik zag het niet, wel als ik quote, dat pakt ie z e i k e n wel weer op

ik heb het veranderd, maar de vraag geld nog steeds

dus waarom krijgt een hond geen bon voor plassen op straat en een mens (vooral mannen) wel.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door kweenie »

Het gaat volgens mij niet zozeer om dat plassen op zich niet mag, maar dat het onoorbaar is om je geslachtsdelen in het openbaar te tonen, of om in het bijzijn van anderen je behoeften te doen op een plek waarvan je weet dat die daar niet voor bedoeld is.

Dieren lopen sowieso in hun blootje, zodat je bij hen sowieso het geslachtsdeel al kunt zien. Bovendien vindt men het natuurlijk dat dieren 'in het wild' hun behoeften doen.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door MLF »

Ik ben wezen kijken op politie.nl en daar staat dit

Heeft u overlast van wildplassers?
Wildplassen is volgens de APV verboden. Het levert veel klachten op.

De stank irriteert en de urine tast (muren van) gebouwen aan. Veel gemeenten handhaven dit verbod steeds strenger en passen een lik-op-stuk beleid toe. Doet u toch uw "menselijke natuurlijke behoefte" buiten de daarvoor bestemde plaatsen (drukken of plassen op straat), dan riskeert u een boete. Deze boete is een standaardtarief, maar er kunnen omstandigheden zijn waardoor de boete hoger uitvalt.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door Remster »

waarom krijgt een hond geen bon voor plassen op straat en een mens (vooral mannen) wel.
Dat lijkt me nogal wiedes
Honden hebben geen geld.

Waarom wil je dat trouwens weten?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste MLF,


Wanneer ik in de stad loop en ik moet plassen haal ik meteen mijn zaakje blood en plas onmiddelijk tegen de eerste de beste boom of gevel, dat er andere mensen lopen maakt niet uit, ik moet mijn plas toch kwijt?,

De volgende keer ga ik gewoon geheel naakt rondlopen, want mijn geslachtsdeel mag iedereen zien!, we weten onderhand allemaal wel hoe een mannelijk geslachtsdeel er uit ziet,

Poepen doen we gewoon op straat, ondertussen kunnen we leuk even een praatje maken met de buren die naast zitten, gezellig zo'n zitje midden op straat,


Wat zou er gebeuren wanneer bovenstaande realiteit zou worden, zou u dan nog die vieze stinkende stad in gaan?, ik denk het niet,

Het zou een grote bende worden wanneer iedereen op deze manier de stad zou veruilen,

Veel steden beginnen weer met openbare toiletten, zodoende je toch je behoefte's kwijt kan worden, er is dus nog hoop!. :wink:


Vriendelijke groeten,


Ulbe.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door MLF »

Honden (en ook katten) op straat plassen overal en overal tegen aan, in portieken, auto's, reclameborden die op straat staan, fietsen enz.
Niets is smeriger om daarna je spullen te pakken en het is nat.

Mensen (mannen) plassen tegen een boom, sommige idioten tegen een gevel), dat is minder erg.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door Remster »

't is maar net wat je ervaringen zijn he, MLF.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een kat tegen mijn fiets heeft gepist, of een hond tegen mijn auto..

Ik heb wel meegemaakt dat mijn voordeur jarenlang als urinoir werd gebruikt door dronken studenten (de burgemeesters van later)

Ik begrijp je punt nog steeds niet helemaal trouwens.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik heb een pleurishekel aan honden die oa mijn lokale speelveldje voor de kinderen dagelijks volschijten terwijl er borden staan verboden voor honden,de ""baasjes"" van deze speeltuinvolschijtende honden horen mijn inziens zelf in een hok te zitten.......,dus ik reageer verder niet meer. :idea:

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door angel1978 »

us ik reageer verder niet meer
Als je nou een man van je woord was 8)

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door ron1 »

Was jij maar een echte engel. :D

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door Martin1976 »

hier zakt m'n broek nou echt van af.... (en niet om te plassen :D )

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: wildplassen

Ongelezen bericht door ron1 »

Amen.

Gesloten