LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WMO-vervoersvergoeding aanvragen is zinloos

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Emilio1978
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2018 17:23

Re: WMO-vervoersvergoeding aanvragen is zinloos

Ongelezen bericht door Emilio1978 »

WMO regio Dordrecht geeft geen extra kilometer verlenging voor de Drechthopper op de website staat je krijgt 2000 km per jaar en ik krijg maar 500 km per jaar ondanks dat ik moeilijk ter been ben en continue naar verschillende artsen moet. Heeft misschien iemand advies hoe ik hiermee moet omgaan?? Ik snap er niks van ondanks ik alle procedures en papieren in bezit heb?

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: WMO-vervoersvergoeding aanvragen is zinloos

Ongelezen bericht door Lowieze »

Emilio1978 schreef:
10 sep 2020 14:28
WMO regio Dordrecht geeft geen extra kilometer verlenging voor de Drechthopper op de website staat je krijgt 2000 km per jaar en ik krijg maar 500 km per jaar ondanks dat ik moeilijk ter been ben en continue naar verschillende artsen moet. Heeft misschien iemand advies hoe ik hiermee moet omgaan?? Ik snap er niks van ondanks ik alle procedures en papieren in bezit heb?
Dan neem ik aan dat u hierover contact hebt gehad met uw gemeente? Wat was hun uitleg hierover?
Als u daar niets mee opschiet, kunt u altijd nog een klacht indienen.
https://www.socialedienstdrechtsteden.n ... t-indienen

ZeerPrivé
Berichten: 5431
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: WMO-vervoersvergoeding aanvragen is zinloos

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Emilio1978 schreef:
10 sep 2020 14:28
WMO regio Dordrecht geeft geen extra kilometer verlenging voor de Drechthopper op de website staat je krijgt 2000 km per jaar en ik krijg maar 500 km per jaar ondanks dat ik moeilijk ter been ben en continue naar verschillende artsen moet. Heeft misschien iemand advies hoe ik hiermee moet omgaan?? Ik snap er niks van ondanks ik alle procedures en papieren in bezit heb?

Nee, op de website staat maximaal 2000 km per jaar. https://www.socialedienstdrechtsteden.n ... echthopper
Als je zo slecht ter been bent, is een scootmobiel dan niet makkelijker? Kun je in de omgeving overal naar toe zonder iedere keer op dat busje te hoeven wachten.

Gesloten