Auto gezien met kenteken...welk merk?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
fonsflons

Re: Auto gezien met kenteken...welk merk?

Ongelezen bericht door fonsflons » 16 jun 2019 00:41

Pantera, de enige De Tomaso die ik zou willen :)

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 16 jun 2019 08:08

Als een forum lid een foto met busje stuurde en hij niet melde wie dit hem toestuurde?

Ik vermoed dat hij langs liep tijdens pauze van film opnames en dan krijg je dit soort spook verhalen.
Het hoeft geen NL te zijn geweest, en die geld transport, ja die hebben geen PB kenteken, want dat zijn wegens pantser meestal vrachtwagens, en afwijkende kentekens....

Ik geef Ridder 77777 gelijk dat hij niet op dit topic meer reageerde.
Dat hij thuis ging kijken, wat is dit nu voor een auto begrijp ik goed, doe ik ook wel eens.
Maar als hij alle reacties hier serieus moet beantwoorden terwijl hij ook niets van deze auto weet...
Alleen langs gelopen en dan tot 20 juni laten zitten, zou ik ook doen.

Meiklokje

Ongelezen bericht door Meiklokje » 16 jun 2019 17:47

Neodutchio,

Ridder heeft nooit beweerd dat zijn vriendin nagelstyliste is, wel dat zij op Koningsdag moest werken in een nagelsalon. Ik heb daar eerder al de kanttekening bij geplaatst dat dat werk waarschijnlijk schoonmaakwerkzaamheden betreft gezien het feit dat dergelijke etablissementen op zon- en feestdagen voor klanten gesloten zijn. Lees nog maar eens terug...
Dat wilde ik nog even kwijt

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 16 jun 2019 17:54

Het lijkt wel De Huiskamer😁

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid » 16 jun 2019 21:32

Komkommertijd schreef:
16 jun 2019 08:08
Als een forum lid een foto met busje stuurde en hij niet melde wie dit hem toestuurde?

Ik vermoed dat hij langs liep tijdens pauze van film opnames en dan krijg je dit soort spook verhalen.
Het hoeft geen NL te zijn geweest, en die geld transport, ja die hebben geen PB kenteken, want dat zijn wegens pantser meestal vrachtwagens, en afwijkende kentekens....

Ik geef Ridder 77777 gelijk dat hij niet op dit topic meer reageerde.
Dat hij thuis ging kijken, wat is dit nu voor een auto begrijp ik goed, doe ik ook wel eens.
Maar als hij alle reacties hier serieus moet beantwoorden terwijl hij ook niets van deze auto weet...
Alleen langs gelopen en dan tot 20 juni laten zitten, zou ik ook doen.

En de prijs voor meest onduidelijke reactie is vergeven! :mrgreen:

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 16 jun 2019 21:40

Meiklokje schreef:
16 jun 2019 17:47
Neodutchio,

Ridder heeft nooit beweerd dat zijn vriendin nagelstyliste is, wel dat zij op Koningsdag moest werken in een nagelsalon. Ik heb daar eerder al de kanttekening bij geplaatst dat dat werk waarschijnlijk schoonmaakwerkzaamheden betreft gezien het feit dat dergelijke etablissementen op zon- en feestdagen voor klanten gesloten zijn. Lees nog maar eens terug...
Dat wilde ik nog even kwijt
Aan waarschijnlijk hebben we ook niets. Werken is een nagelstudio klinkt anders dan schoonmaakwerk doen. Later ontkende Ridder overigens dat zijn vriendin werk had. En dat is dus de tegenspreking waardoor er twijfels komen in zijn geloofwaardigheid.

Plaats reactie