Auto gezien met kenteken...welk merk?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
scontra

Re: Auto gezien met kenteken...welk merk?

Ongelezen bericht door scontra » 15 jun 2019 19:58

juliomariner schreef:
15 jun 2019 19:22
scontra schreef:
15 jun 2019 17:51
Ik heb vanmiddag ook een hele mooie auto gespot, alleen het kenteken kon ik niet zien vanuit mijn positie !
Zag wel een merkteken van een Amerikaanse auto op het stuur en links en rechts staat Toronado.
Iemand enig idee welk kenteken hier bij zou kunnen horen. Ik weet dat hij van om en nabij, plusminus, ongeveer, precies 1966 zal zijn ! ;-(
Dit is een forum voor moeilijke vragen , voor simpele vragen als deze moet u bij de collega's van dat andere consumenten forum zijn 😆

Als een simpele vraag al niet te beantwoorden is, wat moet er dan van de beantwoording van een 'moeilijke' vraag terecht komen. :lol:

Hoewel ik wel het volste vertrouwen heb in het verschil van beantwoording van een serieuze vraag t.o.v. een lol vraag die is ingegeven door de (vele) vragen van Ts.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jun 2019 20:11

Nou , wat een commotie rond Ridder777 :)
Maar ik kijk er zo tegenaan :
Ridder heeft bij dat zebrapad die dure auto gespot met dat kenteken en letters Kalf Trans .
Ridder ' herkent ' hem wanneer Fonsflons een foto post van zo.n Finker , alleen was het geen zilveren maar een lichtblauwe vlg Ridder.
Daarna stuurt iemand hem via PB een foto van een transportbus , zilver met blauw met hetzelfde kenteken en letters Kalf-Trans erop.
Ridder zegt nu toch niet : " ja dat was hem " ? ?
Doordat hij wel het woordje - alhoewel- gebruikt , wordt twijfel gezaaid......dus niet zo handig.

Ik vind het allemaal niet zo vreemd hoor, zie hem ook niet als een vervelende trol en neem hem vooralsnog nog steeds serieus .
Hij mag wat mij betreft zn vragen gewoon blijven stellen , willen we reageren en helpen dan doen we dat , zo niet dan wordt er niet gereageerd, ook goed.
Ik laat mijn welbevinden echt niet afhangen van Ridder777 , hij is ook niet agressief of kwaadaardig.
Hij blijft netjes hoewel ik die vloek zeer ongepast vind.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 15 jun 2019 20:26

moederslink schreef:
15 jun 2019 20:11
.
Ridder zegt nu toch niet : " ja dat was hem " ? ?
Nee, dat zegt hij inderdaad niet. Hij zegt:
Ik denk dat het probleem is opgelost...
Alhoewel iemand stuurde mij deze foto...
Het 'alhoewel' staat in relatie tot de vorige zin. Het probleem zou opgelost zijn, ware het niet dat hij in het bezit is van een foto van een bus met een identieke kentekenplaat en een identieke reclame. Oftewel, hij bedoelt dat het probleem niet is opgelost, althans niet zoals we het tot dan toe voor ogen hadden. Het is de gebruikelijke Ridder-communicatie: steeds weer komen er veel later, als er conclusies zijn getrokken, nieuwe details. Dit is zo'n detail: de foto van de bus. Wat hij in twijfel trekt is de oplossing die geboden was.

En daarmee zegt hij in feite dat het wél om die bus gaat.

De oplossing is gewoon de conclusie dat hij ons in de maling heeft genomen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jun 2019 20:44

Ik snap jouw reactie en conclusie wel hoor WA .

Maar als hij zegt : " ik denk dat het probleem is opgelost " denk ik dat hij daarmee misschien die foto van Fonsflons bedoelde?
Dan zegt ie later bij die foto vd bus : - alhoewel- ....
hij had misschien beter kunnen zeggen :" en iemand stuurde mij deze foto met een :?: erbij.

Maar goed , dat is weer speculeren en invullen ......
Misschien houdt hij ons wel voor de gek, misschien ook niet , zolang hij maar niet gemeen is of op de man speelt en dat zie ik niet.

Misschien reageert Ridder zelf nog....

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons » 15 jun 2019 21:01

De grote vraag is natuurlijk wie er zo snel een foto van een auto met dat kenteken en die reclame tevoorschijn weet te toveren, en dit vervolgens via pb naar hem toestuurt. Degene die hier zochten zouden het gewoon in het topic posten.

Voor mij was dit niet de eerste keer dat een Fisker een 'wauw, wat is dat?' opleverde. Er heeft er eentje heel lang op het industrieterrein rondgereden waar ik ook het bedrijf heb. Vandaar dat ik met die foto op de proppen kwam.

Ook ik vind zijn topics redelijk vaak wat over de top, en dusdanig dat je inderdaad denkt dat iemand die hier goed bekend is zich kapot lacht om alle antwoorden die wij op het personage ridder geven. Daarentegen is gratis vermaak altijd welkom. Ik erger mij er in ieder geval niet aan. Ik zou het zelfs wel een te waarderen grap vinden. Het zou ook briljant zijn als komkommer een alterego van Alfa blijkt te zijn.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid » 15 jun 2019 22:25

Ridder777 schreef:
14 jun 2019 15:55
55-PB-BB
dat moet een Volvo zijn...dat was het zeker niet.
Ik kon ook niet zien welk merk het was.
Ook niet op de achterkant van de auto of de wielen...
Ik geloof dat ik wel een reclame zag op de auto van : Trans Kalf??

Kom op, hier gaat hij toch helemaal nat? Dik voor die foto van die bus naar hem toe wordt gestuurd staat er al iets van Trans Kalf op die auto die hij zogenaamd ziet rijden......er is geen Fisker in Nederland waar dat op staat. Hij neemt de boel gewoon in de maling, of heeft aandacht tekort.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 jun 2019 22:54

fonsflons schreef:
15 jun 2019 21:01
De grote vraag is natuurlijk wie er zo snel een foto van een auto met dat kenteken en die reclame tevoorschijn weet te toveren, en dit vervolgens via pb naar hem toestuurt. Degene die hier zochten zouden het gewoon in het topic posten.

Voor mij was dit niet de eerste keer dat een Fisker een 'wauw, wat is dat?' opleverde. Er heeft er eentje heel lang op het industrieterrein rondgereden waar ik ook het bedrijf heb. Vandaar dat ik met die foto op de proppen kwam.

Ook ik vind zijn topics redelijk vaak wat over de top, en dusdanig dat je inderdaad denkt dat iemand die hier goed bekend is zich kapot lacht om alle antwoorden die wij op het personage ridder geven. Daarentegen is gratis vermaak altijd welkom. Ik erger mij er in ieder geval niet aan. Ik zou het zelfs wel een te waarderen grap vinden. Het zou ook briljant zijn als komkommer een alterego van Alfa blijkt te zijn.
Dat zou wel een erge gespleten persoonlijkheid zijn.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jun 2019 23:01

Ach, het forum heeft toch al veel weg van bezigheidstherapie, dus kunnen de vragen van Ridder777 er ook nog wel bij. Hij is verder niemand tot last. En ik hoop nog altijd dat het Vietnamese forum-etentje in Schiedam ooit eens doorgaat. Mijn positieve houding is dus ingegeven door puur eigenbelang.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jun 2019 23:03

Nou dan heeft Ridder zelf die foto van die bus tevoorschijn getoverd en heeft ie dus de boel lekker in de maling genomen....

Dan is er geen vriendin, geen dochter, geen koeriersbedrijf, geen werk bij de gemeente, geen gedoe met de immigratie, geen gedoe met wijkagenten, geen gedoe met huisbaas , geen gedoe met overgewicht van bagage in het vliegtuig naar Vietnam , geen pakketten met bodylotion naar Vietnam gestuurd etc etc etc .

Lachen, gieren brullen....Ridder777 , je bent me er een.
Wat is je volgende vraag aan ons " beste mensen van het forum " .......... :lol: :lol: :lol:
Kom er maar in, Ridder777 .......en stel ons niet teleur.....je houdt ons van de straat..... :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 15 jun 2019 23:05

Arizonakid schreef:
15 jun 2019 22:25
Ridder777 schreef:
14 jun 2019 15:55
55-PB-BB
dat moet een Volvo zijn...dat was het zeker niet.
Ik kon ook niet zien welk merk het was.
Ook niet op de achterkant van de auto of de wielen...
Ik geloof dat ik wel een reclame zag op de auto van : Trans Kalf??

Kom op, hier gaat hij toch helemaal nat? Dik voor die foto van die bus naar hem toe wordt gestuurd staat er al iets van Trans Kalf op die auto die hij zogenaamd ziet rijden......er is geen Fisker in Nederland waar dat op staat. Hij neemt de boel gewoon in de maling, of heeft aandacht tekort.

Ik wil de foto die ik eerder geplaatst heb in onderstaande link nog wel een keer plaatsen... inclusief twee mannen met pak, genomen op een afstand van een metertje. Pas veel later komt de Fisker in beeld...
Ridder777 schreef:
14 jun 2019 14:57
Duidelijk
ik stond er 1 m vanaf.
Voor en achterkant zelfde kenteken!!!
Zaten 2 mannen in met een heel net pak.
https://www.facebook.com/49242737756321 ... =1&theater

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 15 jun 2019 23:16

Zou hij denken dat hij PB is , 2 e foto. :lol:

Ridder777

Ongelezen bericht door Ridder777 » 15 jun 2019 23:33

Ik voel me een beetje verdrietig, hoe andere mensen over mij nu gaan denken.
Ik reageer pas na 20 juni dan weet ik meer.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 15 jun 2019 23:37

Als je niets zegt dan wakker je het vuur aan!

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons » 15 jun 2019 23:39

Ridder777 schreef:
15 jun 2019 23:33
Ik reageer pas na 20 juni dan weet ik meer.
Over de auto?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jun 2019 23:44

Tja Ridder, hoe zit het dan met die foto van die bus?
Wie heeft die gestuurd en waarom post je dat dan?
Het lijkt toch totaal niet op die Finker? :roll:
Daarmee schep je verwarring .

Maar verder, ach ik blijf je wel trouw hoor , je bent geen verkeerde gast.
Sorry, maar ik word er wat melig en balorig van maar ik ben niet boos hoor :wink:
Laatst gewijzigd door moederslink op 15 jun 2019 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 15 jun 2019 23:45

Doe wat met de door ons gegeven adviezen.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 15 jun 2019 23:50

Je hebt ons leuk bezig gehouden! Ga zo door. We willen wel de ontknoping hebben.

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix » 15 jun 2019 23:55

Doe wat met de door ons gegeven adviezen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 16 jun 2019 00:14

Ridder777 schreef:
15 jun 2019 23:33
Ik voel me een beetje verdrietig, hoe andere mensen over mij nu gaan denken.
Dat is nu eenmaal de consequentie van je eigen gedrag. Maar wat ik nu vooral mis is het stukje 'verantwoording nemen'. Je beklaagt je er over hoe er over je gedacht wordt, maar je eigen rol hierin negeer je volkomen. Ik denk dat het jou helpt als iemand je gaat leren wat meer aan zelfreflectie te gaan doen. Daar kom je een stuk verder mee.

redhead55

Ongelezen bericht door redhead55 » 16 jun 2019 00:27

Costnix schreef:
15 jun 2019 18:56
Ik zag nog zo’n autootje met een voordeur erin en er naast een met een glazen koepeltje (Messerschmidt en BMW isetta) 😁
https://www.messynessychic.com/2012/04/ ... ever-made/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Messers ... inenroller
Dat waren nog eens karretjes! Je vroeg je altijd wanneer ze zouden opstijgen OF waar dat 4e wiel nu was gebleven.
Of wat dacht je van een NSU Prinz ?. Zelf ooit nog de bezitter geweest van een Innocenti de Tomaso!

Plaats reactie