LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Becker Mappilot

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Gerard Koster
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2008 22:06

Becker Mappilot

Ongelezen bericht door Gerard Koster »

Heeft er iemand net zo een beroerde ervaring met de service van dit bedrijf als ik. Het navigatie systeem is prima, maar downloaden via MAC en de antwoorden die je vervolgens krijgt zijn uitermate slecht.

stofzuigertje

Re: Becker Mappilot

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat 95% Windows gebruikte.... Apple en Linux zijn prima maar ik kan een update op mijn Action wel uitvoeren....
Ze pakken de massa en iemand die nog Windows gebruikte vragen is de oplossing.

Of een Ubuntu gebruiker vragen die onder Wine een Windows simulatie uitvoerde en elke update alsof het een Windows computer is kan uitvoeren!
Ik heb slechts een I Phone 4S en verder geen Apple of Leapp producten en wil dat graag zou houden.

Ik vermoed dat er geen Windows simulatie programma is onder Apple en daarom gebruik ik gratis Ubuntu 18.04 of Mint 18-01.
Dit past ook naast Apple op een deel van de harde schijf... 25 Gb is ruim voldoende voor vele zaken....
Schijf indeling aanpassen en installeren maar!

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Becker Mappilot

Ongelezen bericht door HADES2001 »

stofzuigertje schreef:Omdat 95% Windows gebruikte.... Apple en Linux zijn prima maar ik kan een update op mijn Action wel uitvoeren....
Ze pakken de massa en iemand die nog Windows gebruikte vragen is de oplossing.

Of een Ubuntu gebruiker vragen die onder Wine een Windows simulatie uitvoerde en elke update alsof het een Windows computer is kan uitvoeren!
Ik heb slechts een I Phone 4S en verder geen Apple of Leapp producten en wil dat graag zou houden.

Ik vermoed dat er geen Windows simulatie programma is onder Apple en daarom gebruik ik gratis Ubuntu 18.04 of Mint 18-01.
Dit past ook naast Apple op een deel van de harde schijf... 25 Gb is ruim voldoende voor vele zaken....
Schijf indeling aanpassen en installeren maar!
kleine correctie Wine is geen simulatie software maar converteerd de API live, zodoende ook hoge compatibility van wine.

Gerard Koster
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2008 22:06

Re: Becker Mappilot

Ongelezen bericht door Gerard Koster »

dank voor je uitgebreide tekst maar dat is hier niet van toepassing de mac en windows discussie en ik wil daar ook helemaal niks mee te maken hebben, ik heb 3 Apple's, 2 iPhones en een Ipad, mijn omgeving zowel professioneel als prive ook en dat werkt voorbeeldig behalve met becker.

het gaat mij erom wie ervaring heeft met de service.

Gesloten