Borg niet terug ontvangen na autohuur bij Holland Auto

Andere onderwerpen over auto en vervoer
ulrich.bulo

Borg niet terug ontvangen na autohuur bij Holland Auto

Ongelezen bericht door ulrich.bulo »

De klacht
Ik huurde een busje op 2 mei jl. waarbij een borg werd gevraagd van €450,- die na 3 weken teruggestort zou worden. Na 3 weken nog niets ontvangen en gebeld; het antwoord was dat dit door een fout van een medewerker veroorzaakt zou zijn en excuses. Advies was: stuur een mail naar [email protected]. Snel een antwoord ontvangen met de mededeling dat ik uiterlijk 9 juni de borg retour kon verwachten. Weer niets ontvangen en opnieuw contact gezocht. Nu is het antwoord dat ik deze week een bericht krijg over wanneer het gestort wordt. Dit heeft zich nog eens herhaald met een uiterste betaaldatum van 30 juni. Ik word hier duidelijk aan het lintje gehouden!
Intussen is het 1 juli en heb ik nóg niks ontvangen, na contact gezocht te hebben, krijg ik te horen dat de boekhouder uiterlijk morgen aangeeft op welke datum de borg retour wordt gestort.

Jablan

Re: Borg niet terug ontvangen na autohuur bij Holland Auto

Ongelezen bericht door Jablan »

* schopje * iemand bekend met dit bedrijf?

Har45

Ongelezen bericht door Har45 »

Op Google Review staan meerdere klachten over het niet of traag terug krijgen van de waarborgsom. Sommige moeten zelfs maanden wachten

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

u kunt ze in gebreke stellen en ze nog eenmaal de kans geven om deze borg binnen 14 dagen terug te storten, doen ze dit niet deurwaarder erop zetten, u heeft dan immers een vordering op dit bedrijf die zij voor u kunnen innen....

Ivo.w

Ongelezen bericht door Ivo.w »

In gebreke stellen en als dat niet helpt een incassoprocedure starten.

Of samen met nog een ander die op zijn borg wacht faillissementsaanvraag indienen bij de rechtbank.

Plaats reactie