LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Carglass

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Even heel simpel gesteld, bij 19 cent per kilometer, haal ik daar op een volle tank ongeveer 100 euro uit. Een volle tank kost me zo'n 70 euro. En nee, ik heb geen heel zuinige auto of rijstijl.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Carglass

Ongelezen bericht door WZZ »

Suikerbol,
Ik vind uw bedenkingen over de werkzaamheden van en de reactie vandoor Carglass terecht, maar ik wijs u erop dat als u empathie op dit forum verwacht u teleurgesteld zult worden. In mijn ogen mag je van een bedrijf als Carglass een professioneler optreden verwachten dan wat u gekregen hebt, anders kun je voor ruitschade net zo goed weer zaken doen met beunhazen zoals je die vroeger op parkeerterreinen van winkelcentra zag.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Moneyman »

Carglass ontstijgt dat beunhaasniveau wat mij betreft evenmin.

Suikerbol
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 okt 2019 11:43

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Suikerbol »

@ WZZ: ik ben inderdaad teleurgesteld. In eerste instantie in Carglass. Maar ook in de reacties. Het gaat nu vooral om de KM vergoeding voor de nutteloze rit van 140km. Het is natuurlijk netjes van Carglass, maar wat ik aangeef is dat het niet kostendekkend is.
Ook heeft iemand de vraag gesteld of Carglass een ruit vervangt met een sterretje terwijl ik heb aangegeven dat het een barst was.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd netjes en vriendelijk ben behandeld .
Maar dat het een onprofessionele bende is geworden die imitatie ruiten erin zet met gebreken is erg jammer. Kan die vriendelijke kop van Carglass reclame niet meer zien. Ik krijg er jeuk van.

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Carglass is ten eerste duur, en ten tweede een organisatie die vooral bestaat van absurde bedragen rekenen voor ruiten bij de verzekering en leasemaatschappijen. Als particulier ben je gegarandeerd goedkoper en beter uit bij andere bedrijven.
Ik had zelf een gescheurde ruit die bij Carglass voor 700 euro vervangen kon worden, ma wat rondbellen exact dezelfde ruit voor 300 euro voor de deur thuis laten plaatsen.

Het enige goeie van Carglass is hun pr, in mijn ogen.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Carglass

Ongelezen bericht door Erthanax »

Verzekeraars willen een overeenkomst met een grote, landelijke partij, om hun systemen goed te laten aansluiten. Dat is helaas zeer in het nadeel van kleine, lokale bedrijven,die inderdaad voor de helft van het geld prima werk leveren.

Gesloten