Gedwongen winkelnering

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Methusalah

Re: Gedwongen winkelnering

Ongelezen bericht door Methusalah »

avangee schreef:
08 sep 2020 22:19
Aan berichten over niet lezen van voorwaarden heb ik als antwoord helemaal niks even als aan antwoorden op vragen die ik niet gesteld heb.
Ik lees geen voorwaarden, zeker niet als die zoveel pagina's beslaan als hier genoemd worden. Geen tijd voor, geen interesse in. Is dat dom? Vast wel maar dat interesseert me evenmin.

De vraag is of koppelverkoop toegestaan is. Daar heb ik nu dus meerdere antwoorden op gekregen. Daarvoor dank.
Ik blijf het ermee oneens en ga dus informeren bij autoverzekeraars of ze deze handelwijze toepassen. Voor mij is dit een reden over te stappen. En hoewel het blijkbaar volop wordt toegepast is gedwongen winkelnering al sinds 1909 verboden en ik vind deze verplichting daar zeker onder vallen.

Nogmaals, nee het is geen koppelverkoop en je bent inderdaad dom geweest. Wat wil je nu? Je bent toch geen klein kind meer? Neem je verantwoordelijkheid.

kokka

Re: Gedwongen winkelnering

Ongelezen bericht door kokka »

avangee schreef:
08 sep 2020 22:19

Ik lees geen voorwaarden, zeker niet als die zoveel pagina's beslaan als hier genoemd worden. Geen tijd voor, geen interesse in. Is dat dom?
dan is het eigenlijk best bijzonder dat je nu voor het eerst met een klacht op dit mooie forum zit. Het staat hier vol met klachten van mensen die geen voorwaarden lezen, dat levert vaak zeer vermakelijke discussies op.

Plaats reactie