LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groenstrook wordt parkeerplaats

Andere onderwerpen over auto en vervoer
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door moederslink »

:lol: foutje , bedankt! Niet vd trams hoor.
Vrachtverkeer had ik willen typen.... :wink: ( is heeel wat anders :lol: )
Kan het dus ook niet meer aanpassen :(

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als hier een tram zou parkeren is er geen bezwaar meer... of gaat die opticien dan hier klagen?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door gosewijn »

Heb jij zooooon groot balkon komkommer ?

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

Komkommerzuiger heeft alles, zeker weten ook een tram.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door witte angora »

Een tram heeft ook een balkon.

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:
26 jul 2019 00:19
Een tram heeft ook een balkon.
Vroeger zelfs een open balkon, daar moest je niet gaan staan, je stikte bijkans van de uitlaatgassen.

We zijn rond, nu weer on-topic over de parkeerplaatsen van mahadma. Immers al 6 bladzijden verder en er is werkelijk nog niets gebeurd......... Behalve dan wat gestress, voorlopig om niets.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door mahadma »

Het personeel van de opticien wordt NIET geïnformeerd, verder ligt de bal nu, op dit moment, bij de wbv. Verder weten wij als bewoners nog niets meer als de laatste melding. En verder zal ik weer reageren als er weer iets te melden is. Ik ben niet van plan om de hele map met mails hier te gaan publiceren. Geloof mij, het is geen pretje als je hier zou wonen MET een parkeerplaats. Dus tot zover, als er nieuws is, plaats ik het,

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door scontra »

BL2 schreef:
26 jul 2019 01:02
witte angora schreef:
26 jul 2019 00:19
Een tram heeft ook een balkon.
Vroeger zelfs een open balkon, daar moest je niet gaan staan, je stikte bijkans van de uitlaatgassen.
En maakte de RET-conducteur nog gebruik van het "buikorgeltje" (geldwisselaar), waar is die "gezellige" oude tijd gebleven.
Inmiddels, 56 jr. verder en het buikorgeltje hangt er nog steeds, nee niet op m'n buik, maar in de hal met paar echte centen, stuivers, duppies, kwartjes en guldentjes er in. :oops:

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door de auditu »

mahadma schreef:
26 jul 2019 10:24
Het personeel van de opticien wordt NIET geïnformeerd, verder ligt de bal nu, op dit moment, bij de wbv. Verder weten wij als bewoners nog niets meer als de laatste melding. En verder zal ik weer reageren als er weer iets te melden is. Ik ben niet van plan om de hele map met mails hier te gaan publiceren. Geloof mij, het is geen pretje als je hier zou wonen MET een parkeerplaats. Dus tot zover, als er nieuws is, plaats ik het,
Wat is het belang van het al of niet informeren van het personeel?

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

Dat is slechts een soort van complot theorie, ontstaan omdat de opticien voor openingstijd winkel even buiten liep met iemand op de beoogde locatie.
Zeer waarschijnlijk het enige moment dat hij even tijd had.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door mahadma »

de auditu & BL2, Ter jullie beider info: één van de medewerkers aldaar kennen wij persoonlijk. Hij weet er niets van af in werkt de hele dag daar. Maar is door zijn partner die gesprekken gehoord heeft door de eigenaar en man met de papieren geïnformeerd. De opticien zegt helemaal niets. Dus geen complot theorie, en BL2, aub geen anamneses please.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

12-3= maximaal 9 klanten?

Ik denk dat hij wel eens creatieve buren kan krijgen.
Ik wilde je enkele sturen maar mahadma heeft Pb uitgeschakeld.
Had een idee wat deze opticien erg goede ogen voor nodig heeft!
Maar mag dit soort adviezen hier niet plaatsen volgens de regels.

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

Snap werkelijk niet waarom een winkelmedewerker moet weten wat zijn/haar werkgever voor plannen heeft in en om zijn winkel.
Wel jammer dat je via deze achterdeur geen interne info krijgt (en misschien heel heel goed voor de arbeidsrelatie dat je kennis dit ook niet kan doorbrieven) !
Als ik de opticien zou zijn en zou merken dat interne bedrijfsgegevens worden gelekt aan de tegenpartij, zou dat zomaar einde arbeidsrelatie kunnen zijn.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door de auditu »

mahadma schreef:
26 jul 2019 13:04
de auditu & BL2, Ter jullie beider info: één van de medewerkers aldaar kennen wij persoonlijk. Hij weet er niets van af in werkt de hele dag daar. Maar is door zijn partner die gesprekken gehoord heeft door de eigenaar en man met de papieren geïnformeerd. De opticien zegt helemaal niets. Dus geen complot theorie, en BL2, aub geen anamneses please.
Anamnese (medisch): wat een patiënt zijn arts aan medische voorgeschiedenis kan vertellen.

Is dat wat u bedoelt?

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door witte angora »

Aan de andere kant, wat valt er te communiceren als alles nog in de 'brainstormfase' zit? Dat lijkt namelijk het geval te zijn.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door mahadma »

@Snuffel 1, correctie: Het is van begin af aan geen gerucht geweest, ik heb met de projectleider van de wbv gesproken en die wist mij heel veel te vertellen. Daarnaast is er nu op dit moment geen nieuws, dus even niks.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door mahadma »

Zoals al eerder gezegd: Er wordt op dit moment, nou ja vanaf maandagmorgen als het kantoor weer open is, verder gekeken hoe en wat, de twee medewerksters zijn erg geschrokken over de echte situatie ipv de tekeningen op papier. Ook de ingebrachte bezwaren qua niet kapwaardige bomen, wegnemen van natuurlijk licht, inschakeling van de huurcommissie, lichtcommissie en de reacties van de overige bewoners zal ze zeker tot serieus nadenken brengen. Ik noem dit effe een pauze stand. De projectleider heeft nog minimaal een week vakantie hierna, dus voor die dat hij terug is verwacht ik geen nieuws.

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

mahadma schreef:
26 jul 2019 19:49
...... lichtcommissie......
Heel vroeger veel met een VVE te maken gehad, met bewoners, technische commissies enz enz. Maar werkelijk nog nooit met een speciale "lichtcommissie".....

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door moederslink »

Maar dat is natuuuurlijk een commissie die beoordeelt op hoeveel lichtinval men recht heeft :mrgreen:

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenstrook wordt parkeerplaats

Ongelezen bericht door BL2 »

Vooral qua beplanting is het bepalen van het equivalente daglichtoppervlakte een teleurstelling, immers dit hoeft niet meegeteld te worden.
Wel moet de minimale belemmeringshoek altijd 25 graden zijn. Maar daar voldoe je al gauw aan......
Laatst gewijzigd door BL2 op 26 jul 2019 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten