LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kan ik het CBR bereiken?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hoe kan ik het CBR bereiken?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je hoeft niemand proberen over te halen om zonder rijbewijs te gaan rijden. Ik kan je voorspellen dat daar niemand ongestraft mee weg komt. Slecht advies als jezelf daar de verantwoordelijkheid niet voor kunt nemen.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Hoe kan ik het CBR bereiken?

Ongelezen bericht door BreejKC »

Ik schreef: Vult u dat zelf maar in. Niet meer en niet minder. Iedereen mag zelf weten hoe hij met die verantwoordelijkheid omgaat.

Maar dat het CBR met haar ongehoorde gedrag deze overtreding uitlokt mag inmiddels wel duidelijk zijn. De vraag is of dat de goedwillende en meewerkende burger te verwijten valt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hoe kan ik het CBR bereiken?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Burgerlijke ongehoorzaamheid proberen uit te lokken is gele hesjes mentaliteit. Brengt niemand verder.

Rinustp
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:46

Re: Hoe kan ik het CBR bereiken?

Ongelezen bericht door Rinustp »

berndv schreef:
04 feb 2019 11:50
Rinustp schreef:
23 jan 2019 14:57
Ik wil al mijn rijbewijzen verlengen maar op het gemeentehuis lieten ze zien dat verlenging op medische gronden niet mogelijk is. En dat terwijl ik niet weet wat die medische gronden zijn.
Het meervoud doet mij vermoeden dat u meerdere typen voertuigen mag besturen. Indien één van die typen een bus of vrachtwagen is, zult u bij het verlengen van het rijbewijs een medische keuring moeten ondergaan.
Intussen hadden ze mij een keuring voorgeschreven door een ARBO-arts. Ik heb echter op mijn gezondheidsverklaring aangegeven dat ik die rijbewijzen niet meer hoef.
Tijdens telefonisch contact (extreem snel. Binnen 15 minuten) bleek dat ze dat niet gelezen hadden. De aanvragen voor C en D zouden verwijderd worden.
Nu maar weer opnieuw proberen of ik A, B, en E nu wel kan verlengen.

Gesloten