LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik rijd op GTL, maar mag milieuzone niet in

Andere onderwerpen over auto en vervoer
angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ik rijd op GTL, maar mag milieuzone niet in

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nee niet, daar zijn namelijk geen milieuzones voor..
Wel voor dieselauto’s en die zijn dus vrij duidelijk.

corvandegriendt
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2018 13:38

Re: Ik rijd op GTL, maar mag milieuzone niet in

Ongelezen bericht door corvandegriendt »

kweenie schreef:Precies. En dat zou dus ook andersom werken. Even schijnheilig je tank vol gtl doen voor de gtl-sticker en vervolgens weer volop diesel rijden...
Lukt niet, je moet echt wel meerdere keren achter elkaar GTL getankt hebben, voordat het meetbaar is (volgens mijn 'GtL' garage). Vandaar dat vakantie naar het buitenland nog redelijk problematisch is. Niet voor mensen die iets voor 't milieu over hebben en toch auto moeten rijden.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Ik rijd op GTL, maar mag milieuzone niet in

Ongelezen bericht door BreejKC »

Verschillen tussen gewone dieselolie en GTL. Zie: http://www.gtlfuel.nl/voordelen/milieuvoordelen/

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: Ik rijd op GTL, maar mag milieuzone niet in

Ongelezen bericht door piet44m »

Men zou gewoon de taxi rekening moeten indienen bij de gemeente, omdat men met een goedgekeurde auto op kosten gejaagd wordt ,en ook nog een onzin regel ,omdat fijnstof uit een cruise schip dat bij noorwegen ligt ,nog in arnhem gemeten kan worden ,bij juistewindrichting.en ook is er geen verbod op vuurkorven ,haarden en houtkachels ,dus is het discriminatie

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ik rijd op GTL, maar mag milieuzone niet in

Ongelezen bericht door angel1978 »

piet44m schreef:Men zou gewoon de taxi rekening moeten indienen bij de gemeente, omdat men met een goedgekeurde auto op kosten gejaagd wordt ,en ook nog een onzin regel ,omdat fijnstof uit een cruise schip dat bij noorwegen ligt ,nog in arnhem gemeten kan worden ,bij juistewindrichting.en ook is er geen verbod op vuurkorven ,haarden en houtkachels ,dus is het discriminatie
Kijk ff de definitie van discriminatie na.

Gesloten