LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijbewijs verlenging

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Jeanne2
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 dec 2017 15:06

rijbewijs verlenging

Ongelezen bericht door Jeanne2 »

Ik wil toch nog eens wat onder de aandacht brengen. Ik ben al bezig vanaf 14 Dec 2018 om mijn rijbewijs te verlengen. Tot op heden helemaal niks gehoord terwijl ik alles heb gedaan wat ik moest doen. Betalen betalen en betalen Dit voor het CBR. Arts en Neuroloog. Ik ben al ver over de 200 euro kwijt. het lijkt wel of het gaat om alleen maar geld en nog eens geld. Ik krijg ook als ik bel naar het CBR steeds een ander antwoord. Of ik krijg zoals afgelopen maandag weer een brief dat ik meteen mijn rijbewijs moet aanvragen omdat het per 12 April afloopt. Sorry hoor ik had toch al alles gedaan en betaald.....wat willen ze eigenlijk van me. Ik vind dit echt niet kunnen, omdat ik van de neuroloog heb meegekregen dat alles oke was.....waar wachten ze dan nog op. Ik ben hier erg van gefrustreerd.
Hoe moet dat nu verder
Gr Jeanne






.






















Typ een chatbericht...

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: rijbewijs verlenging

Ongelezen bericht door berndv »

Tja, op zich niets nieuws. Heel vervelend hoor, dat zeker. Maar wat is precies het grootste probleem? Dat het lang duurt is al een tijd bekend, zowel bij de overheid als bij de media, en is ook al uitvoerig besproken. En er zou verbetering aan moeten komen, maar er zijn gewoon dusdanige achterstanden op dit moment dat ze die helaas niet zomaar weg hebben gewerkt. Dat geldt helaas voor iedereen, ook diegenen die keurig en ruim voor het verlopen van hun rijbewijs het traject in zijn gegaan.

eikenboom1
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 jul 2018 18:30

Re: rijbewijs verlenging

Ongelezen bericht door eikenboom1 »

Morgen bellen en spoedprocedure aanvragen? Dan is het als het goed is binnen 2 weken rond.
Hier ook gehad, Bij ons was de wachttijd nog langer.

Gesloten