Maar Jablan is bekend met de regelgeving in Kroatië.
Erger nog: 18 minuten na de start van dit topic kwam een boeking binnen vanuit Pula Parking, dat overigens gewoon een BV in eigendom van gemeente Pula is. Zo is het in Kroatië georganiseerd: alle bedrijfsmatige activiteiten van een gemeente zijn in een d.o.o. (BV) ondergebracht.
Inmiddels wel. Na overleg met de opdrachtgever (advocatenkantoor) heeft de deurwaarder het dossier gesloten. Of dat ook met Pula parking is afgestemd is mij niet bekend.
Nee, meer dan een eenregelige e-mail was het niet. Maar dat is ook prima wat mij betreft. In het voortraject hebben ze overigens keurig per mail bevestigd dat er in afwachting van reactie (op de melding van overlijden) nog niet betaald hoefde te worden. Allemaal keurig afgehandeld.
Inmiddels wel. Na overleg met de opdrachtgever (advocatenkantoor) heeft de deurwaarder het dossier gesloten. Of dat ook met Pula parking is afgestemd is mij niet bekend.
Pula, parkeerboete op kenteken en daarmee op naam van de kentekenhouder. Ik zou de deurwaarder bellen, de situatie voorleggen en vragen welke bewijzen hij nodig om dit dossier te sluiten (akte van overlijden, kentekenbewijs / wijziging tenaamstelling voertuig)
In het voortraject hebben ze overigens keurig per mail bevestigd dat er in afwachting van reactie (op de melding van overlijden) nog niet betaald hoefde te worden.