LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeerboete op de mat voor andermans auto

Andere onderwerpen over auto en vervoer
de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Parkeerboete op de mat voor andermans auto

Ongelezen bericht door de auditu »

Kees2005 schreef:
04 mar 2021 19:12
Ik heb vandaag 04 maart een boete ontvangen van de gemeente Amsterdag (niet van het cjib) voor het niet betalen van parkeer belasting in het hartje van de binnen stad. Dat zou hebben plaats gevonden op 26 februari jl. IK BEN DAAR NOG NOOIT VAN MIJN LEVEN GEWEEST!!!!!! Wat kan ik doen???
IK moet maar weer de tijd er in gaan steken om te bewijzen dat ik daar niet ben geweest. De wereld op zijn kop.
Tegenwoordig moet men wel controleren of de afzender correct is. Zeker als het komt van de gemeente Amsterdag. :)

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Parkeerboete op de mat voor andermans auto

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2005 schreef:
04 mar 2021 19:12
IK moet maar weer de tijd er in gaan steken om te bewijzen dat ik daar niet ben geweest. De wereld op zijn kop.
Dat is niet wat het is: primair moeten zij bewijzen dat jij daar wél bent geweest. Hoe is de overtreding vastgesteld?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Parkeerboete op de mat voor andermans auto

Ongelezen bericht door Revoked »

Maar...een prakkiseer-boete is "belasting" , en anders is het een "Mulder". Bij die laatste is het van belang dat een echte agent echt heeft kunnen constateren dat er een overtreding plaatsvond...

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Parkeerboete op de mat voor andermans auto

Ongelezen bericht door reggie2 »

:o
breien schreef:
24 feb 2020 18:42
Gewoon betalen. Ben je van alle gezeur af.
:o never nooit

Gesloten