Slechte ervaring carcleaners.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Justmeagain »

J. Deltoer schreef:
25 mei 2022 12:46
Zelf geen ervaring mee, maar goed dat u de uwe deelt. Zo zijn we met zijn allen gewaarschuwd voor dit slechte bedrijf
Dus op basis van één slechte ervaring zou het een slecht bedrijf moeten zijn. Dat is wel heel kort door de bocht.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Niets staat u in de weg om de bocht lang te nemen en eens zelf bij dit fijne bedrijf te winkelen.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als ik de prijzen van dit bedrijf zie, kan ik me niet voorstellen dat er echt goed werk geleverd word. Dat geldt overigen voor heel veel van dergelijke bedrijven. Even met de HD erop en met de poetsmachine een lekker vet poetsmiddel erop -- meer dan dat is het meestal niet (en bij TS was zelfs dat nog niet goed gedaan). Het lijkt dan heel wat, maar als de vettigheid na een week of wat is verdwenen, zie je alle krasjes gewoon weer zitten. Het echt goed poetsen ("detailen") van alleen de buitenkant van een kleine auto kan zomaar zes uur duren.

Hansvangarderen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2022 09:16

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Hansvangarderen »

Car Cleaners ZEER SLECHT BEDRIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit bedrijf heeft mijn aluminium aanhanger gewassen met een schoonmaakmiddel met een bijtend zuur erin. Gevolg......€ 9.000,= schade. Het bedrijf geeft toe dat zij deze fout gemaakt heef, maar verwijst naar haar voorwaarden en laat mij met de schade zitten!!!!

Plaats reactie