Slechte ervaring carcleaners.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Hans1970EPE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020 10:52

Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Hans1970EPE »

Woensdag 11-05-2022 zijn ze geweest om mijn auto van binnen, en van buiten te poetsen, en de bekleding te reinigen. Bekleding was schoon, en de auto gepoetst. Eindresultaat was niet naar mijn zin. Binnenkant van de deuren, stijlen, en kofferbak ( plaatwerk ) niet gedaan, zelfs niet schoongemaakt. Velgen, en banden ook niet gedaan. Buitenkant van auto allemaal nog witte strepen van poetsmiddel, dus niet goed uitgepoetst. Hier foto’s van gemaakt, en een klacht ingediend. Woensdag 18-05-2022 was meneer van CAR Cleaners terug, heb aan hem aangegeven wat de klachten waren, ook dat de velgen niet schoon waren. Velgen kon hij niet schoon maken zei hij, omdat dan het hele wiel eraf moest. Borsteltje had hij niet. Meneer heeft even met een hogedrukreiniger rond de plekken gelopen die hij moest doen, deze later ingespoten met een of ander spul, en afgeveegd met een doekje. Meneer was nog geen half uurtje bezig. Hij gaf aan klaar te zijn, weer geen banden en velgen gedaan. Deze heeft hij later na aangeven van mij toch gedaan. De plekken die hij gedaan heeft van de deuren, etcetera, waren schoon, met strepen, en glommen niet. Voor mij dus NOOIT GEEN CAR CLEANERS MEER, had het Heavy Duty pakket, met extra braak reiniging, wat in totaal €245,00 euro heeft gekost. Dit was het allemaal niet waard, had hem net zo goed door de wasstraat kunnen halen, en zelf met een lapje kunnen poetsen. Heeft iemand hier op dit forum ervaring met carcleaners.nl? Kan alleen maar goede reviews vinden.
Hierbij de link naar het bedrijf :
https://car-cleaners.nl/
Laatst gewijzigd door Hans1970EPE op 25 mei 2022 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zelf geen ervaring mee, maar goed dat u de uwe deelt. Zo zijn we met zijn allen gewaarschuwd voor dit slechte bedrijf

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik mag toch aannemen dat u de rekening niet (helemaal) voldaan hebt?

riddert
Berichten: 2119
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Carcleaners.nl bestaat niet, domeinnaam is te koop.

Om welke firma gaat het dan wel?

Ook stom van de moderators om een dergelijke titel te plaatsen. Men geeft aan nieuwe onderwerpen te checken voor plaatsing.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Carcleaner.nl wellicht

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ook niet.

riddert
Berichten: 2119
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Misschien, misschien ook niet. Het is hier toch geen raadspelletje waar je maar moet raden wat er in een openingspist bedoeld wordt?

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Lisa29 »

De link die TS heeft gepost doet het bij mij gewoon. Op de website uiteraard louter tevreden klanten. Zou ook vreemd zijn als ze daar negatieve reviews neerzetten lijkt me.
Het braakpakket (zo heet het dus echt) kost 137,50 zo te zien. Ik had geen flauw idee dat zoiets überhaupt bestond.
Een deel van de werkzaamheden is blijkbaar wel goed verlopen als ik het goed lees.

riddert
Berichten: 2119
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Ah, Hans heeft inmiddels een correcte firmanaam toegevoegd aan de openigspost.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 924
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Plaats eens een negatieve recensie en maak van de hele pagina een schermafdruk (zodat datum en tijd op de schermafdruk staan vermeld). Kijk na een paar dagen of de negatieve recensie nog aanwezig is. Zo nee maak daar nog eens een schermafdruk van.
U staat sterker in een procedure als blijkt dat het bedrijf negatieve recensies verwijderd waardoor een ander beeld van het bedrijf wordt geschetst dan het in werkelijkheid is.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik ben wel benieuwd wat daar uit komt. Zeker omdat de recensies die ik gevonden heb bijna allemaal een 10 gaven. Dat komt mij iets te rooskleurig over.

Hans1970EPE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020 10:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Hans1970EPE »

https://www.klantenvertellen.nl/reviews ... %20schrijf.
De slechte review staat nu online bij klantenvertellen.nl

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 924
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Hans1970EPE schreef:
25 mei 2022 19:23
https://www.klantenvertellen.nl/reviews ... %20schrijf.
De slechte review staat nu online bij klantenvertellen.nl
Ik zie hem staan. Als het goed is, is de waardering een 1. Maak ook een schermafdruk van de recensie daarboven (wel een stuk laten overlappen) en de recensie daaronder (eveneens een stuk laten overlappen), dan kun je altijd kijken waar deze heeft gestaan mocht deze worden verwijderd.

Hans1970EPE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020 10:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Hans1970EPE »

Bedankt, zal ik doen. Wel raar dat ik de enige ben met een slechte recensie, de rest geeft allemaal een 10 😂

xflorisx
Berichten: 385
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door xflorisx »

Staat daar mooi. Normaal 1 a 3 recenties per maand. Nu 5 op een dag. Er zijn 5 dames zonder achternaam die allemaal een 10 geven. Zodat de review van Hans maar naar onderen gaat.

Hans1970EPE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020 10:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Hans1970EPE »

Wat ook opvalt is, dat het bijna allemaal voorletters, of voornamen zijn met woonplaats, en bij er geen één een achternaam bij staat. Heel vreemd.

xflorisx
Berichten: 385
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door xflorisx »

Dit zijn dus bijna allemaal nepreviews. Allemaal dezelfde lengte van de tekst. Er staan geen bijzonderheden op. Allemaal algemeenheden etc. Gewoon *** maar raak, niet te veel tijd aan besteden etc.
Heel doorzichtig als nep.

Edit: er staan nu 3 sterretjes. Hier had ik een naam van het mannelijke lid staan.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 924
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

xflorisx schreef:
25 mei 2022 21:00
Staat daar mooi. Normaal 1 a 3 recenties per maand. Nu 5 op een dag. Er zijn 5 dames zonder achternaam die allemaal een 10 geven. Zodat de review van Hans maar naar onderen gaat.
Daar is wel een trucje voor. De negatieve recensie opnieuw plaatsen rond een uur of twaalf en dan kijken hoeveel reacties er morgenvroeg bij gekomen zijn.
Ik zie trouwens een pagina verder eveneens een recensie staan met een 1. Ook daar weer recensies daarboven met alleen maar een voornaam en plaats.

riddert
Berichten: 2119
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door riddert »

Hans1970EPE schreef:
25 mei 2022 20:55
Bedankt, zal ik doen. Wel raar dat ik de enige ben met een slechte recensie, de rest geeft allemaal een 10 😂
https://www.klantenvertellen.nl/reviews ... geNumber=0

Hans, je bent heus niet de enige die een slechte review geeft. Ligt een beetje aan jezelf hoe je kijkt.

Hans1970EPE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2020 10:52

Re: Slechte ervaring carcleaners.nl

Ongelezen bericht door Hans1970EPE »

Negatieve reviews worden een week lang bewaard, en komen dus niet zomaar online, zodat het bedrijf de tijd heeft, om er wat aan te doen.

Plaats reactie