SPITS AUTOMOTIVE BV

Andere onderwerpen over auto en vervoer
B. Devos

SPITS AUTOMOTIVE BV

Ongelezen bericht door B. Devos » 19 nov 2018 15:51

Hallo

Ik heb vanuit België een roetfilter willen bestellen op een Nederlandse website met name auto-katalysator.nl zonder de reviews op Google eerst te lezen.
De roetfilter zou binnen een werkdag geleverd worden maar na een paar dagen nog steeds geen levering, heb dan contact opgenomen met de klantendienst via mail, nog steeds geen reactie. Telefonisch had ik helemaal geen gehoor, ze zijn niet te bereiken.

Ik heb dan mijn bestelling herroept en natuurlijk mijn betaling teruggevraagd ook via mail met vermelding van mijn rekeningnummer, adres en al het nodige om mij terug te betalen.
Na een paar herinneringen krijg ik de vraag om mijn rekeningnummer door te geven wat ik nogmaals gedaan heb. Drie maanden later nog geen terugbetaling.

Ik heb op internet een telefoon nummer gevonden dat via Wattsapp soms antwoord en daar ook wordt je gewoon belogen en er worden valse beloftes gemaakt. Mijn betaling zou nu "retour" hebben gedaan (al een week) en de administratie "lost het op". Ze moeten niets oplossen, gewoon terugbetalen, moeilijk is dat niet normaal gezien.

Ik ben zeker niet de enige aan de boze reviews te lezen (wat ik voor te bestellen had moeten doen natuurlijk), hoe kan ik verder klacht indienen of media op de hoogte brengen van deze malafide praktijk ?

Bedankt
Mvg
B. Devos
Laatst gewijzigd door Radar op 19 nov 2018 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar commerciële website is verwijderd

Lady1234

Re: SPITS AUTOMOTIVE BV

Ongelezen bericht door Lady1234 » 19 nov 2018 21:20

Er loopt op het Kassa forum al heel lang een topic over dat bedrijf.

Lees u eens in.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... ?id=594407

U kunt een klacht indienen bij ECC.

B. Devos

Ongelezen bericht door B. Devos » 20 nov 2018 14:36

Bedankt voor de link :-)

Klachten bij ECC heeft spijtig genoeg niet geholpen, na 30 dagen zonder reactie van het bedrijf wordt het afgesloten.

Besta iets als een consumentenbond in Nederland waar je met zo een misbruik terug kunt ?

Mvg
B. Devos

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 20 nov 2018 14:40

Als bemiddeling niet helpt, en je actie wilt ondernemen, zul je naar de rechter moeten.

B. Devos

Ongelezen bericht door B. Devos » 20 nov 2018 16:37

ik vrees ervoor en principieel zal ik het ook zo ver drijven maar ik zou ook willen vermijden dat ze zo maar verder kunnen doen.
Ik ga beginnen met mijn rechtsbijstand in te lichten.
Bedankt :-)

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 20 nov 2018 16:40

De wereld zit vol met oplichters.

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC » 20 nov 2018 16:48

U zou er ook langs kunnen gaan en daar eens een heel duidelijk gesprek voeren. Misschien een 'brede Harry' meenemen om extra indruk te maken, als u begrijpt wat ik bedoel......? hun adres staat gewoon onderaan hun website. Verder zijn ze aangesloten bij het webshop keurmerk, als het waar is wat er op hun website staat. Controleer dit eens en daar kunt u uw klacht ook deponeren.

Mark1992

Ongelezen bericht door Mark1992 » 21 nov 2018 08:24

BreejKC schreef:
20 nov 2018 16:48
U zou er ook langs kunnen gaan en daar eens een heel duidelijk gesprek voeren. Misschien een 'brede Harry' meenemen om extra indruk te maken, als u begrijpt wat ik bedoel......? hun adres staat gewoon onderaan hun website. Verder zijn ze aangesloten bij het webshop keurmerk, als het waar is wat er op hun website staat. Controleer dit eens en daar kunt u uw klacht ook deponeren.

WAARSCHUWINGEN
PAS OP VOOR WEBWINKELKEUR

WIJ HEBBEN NIETS TE MAKEN MET WEBWINKEL KEUR DIE GEBRUIK MAAKT VAN ONZE NAAM.

WAARSCHUWING: DE VOLGENDE WEBSHOPS ZIJN NIET AANGESLOTEN EN MISBRUIKEN ONS LOGO OF ONZE VOORWAARDEN

AUTO-KATALYSATOR.NL

Helaas staat de website als ''misbruik'' omschreven. Het is alleen jammer dat dit keurmerk niets aan inbreuk doet, zoals Thuiswinkelwaarborg. Webwinkelkeur heeft alleen een waarschuwingenpagina, waar de meeste mensen helaas niet naar kijken.

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC » 21 nov 2018 08:55

Duidelijk met wie Webwinkelkeur, en iedereen die in de mooie website van Spits Automotive trapt, dus te maken heeft. Alleen een vermelding, ergens verborgen op de website van Webwinkelkeur, die door velen dus niet gelezen wordt, is dus duidelijk onvoldoende. Misschien een grote waarschuwing op de openingspagina waarin dit soort oplichters met naam en toenaam worden genoemd?.

En wat dacht u van aangifte doen bij de politie. Wellicht heeft een aangifte bij de politie van een organisatie als Webwinkelkeur meer invloed als die van een willekeurige particulier. Uiteraard bestaat Consuwijzer ook nog die, voor zover ik het verneem, ook zeer geïnteresseerd is in dit soort louche bedrijven die misbruik maken van het fenomeen internetverkoop.

Spitsautomotive

Ongelezen bericht door Spitsautomotive » 13 feb 2019 02:37

Goedenavond allen/lezers,

Wij hebben een lastige periode gehad en zijn alle openstaande zaken aan het oplossen. Altijd hebben wij de intentie gehad en hebben wij de intentie om u goed te helpen, orders spoedig te verwerken en annuleringen juist te verwerken. Indien u vragen heeft of er nog openstaande zaken zijn van uw kant kunt u een e-mail sturen naar [email protected], zij lossen dit dan per direct voor u op.

Alle nieuwe en lopende orders zullen gewoon verwerkt worden. Excuus voor de ontstane situatie, wij zijn ons hiervan bewust en zoals gezegd wordt alles correct afgehandeld.

Daniel
Spits automotive

hallohierisharry

Ongelezen bericht door hallohierisharry » 15 feb 2019 22:31

Op 18 januari deed ik bestelling en direct positieve bevestiging . 22 jan. Telefonisch geprobeerd, maar via telefoonantwoordapparaat de mededeling dat commutatie via whatsapp beter was , Direct antwoord gekregen via whatsapp 23 jan. Hij is niet leverbaar wel een andere versie die 561 euro moest kosten 2x zo duur. 24 jan koop officieel geannuleerd. Vlak voor het weekend belofte dat alle zaken in behandeling genomen worden. Maandag 28 jan . Via whatsapp terugbetaling geëist van ordenummer 2969 voor woensdag 30 jan om 12.00 die middag. nu nog steeds niets ook geen antwoord meer . Als het zo doorgaat dan maar aangifte ongelooflijk dat dit mag en kan

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 15 feb 2019 23:02

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... ?id=594407

Op kassa loopt dat horror verhaal ook al lang. En dan nu spijtoptant? Er is nog veel goed te maken.

tuur38

Ongelezen bericht door tuur38 » 28 feb 2019 00:53

Katatlysator besteld. Niet geleverd, geannuleerd maar betaald je geld niet terug.In dit geval 116.34 euro. Stuurt eerst een berichtje dat ze de juiste niet op voorraad hebben en probeert je dan nog meer te laten betalen.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 28 feb 2019 12:46

Via Google al veel oude zaken gevonden en de hierboven geplaatste geloof ik ook niet, even mailen en we lossen het op....

Ik zou als ik ooit een katalysator zou willen via elke voor mijn onbekende eerst Google gebruiken en dan maar een iets duurdere elders bestellen....

Vertrouw nooit een onbekende, waar de winkel ook is, en voor Belgen, hier gelden andere voorwaarden en wees extra voorzichtig met een ander land en hun voorwaarden..... ook aangifte in Nederland is voor elke Belg een stuk lastiger!

Plaats reactie