LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tomtom geeft geld niet terug

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Fransinge
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2012 18:53

Tomtom geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door Fransinge »

Ik heb op 2 juli 2012 voor mijn werk-tomtom het 'live services' abonnement moeten verlengen en na wat overleg zou ik dat van mijn werkgever vergoed krijgen.

Ik heb daartoe op de tomtom site het product opgezocht en vervolgens betaald met een eenmalige incasso.

Omdat tijdens de betaling er wat scriptfouten optraden op de pagina's en er na twee dagen nog steeds geen geld van onze rekening afgeschreven werd,ben ik ervan uit gegaan dat de betaling niet gelukt was en heb vervolgens hetzelfde riedeltje gedaan maar nu betaald met Visa,alles ok en de update werd zonder problemen geinstalleerd op het apparaat.

Tot m'n grote verbazing werd een dag erna toch 39 euro en een beetje afgeschreven door Tomtom wat inhoudt dat ik de update twee keer gekocht had,niet de bedoeling dus 'even' in de telefoon naar customerservice.

Na een pittige tijd in de wacht gestaan te hebben krijg ik een meisje aan de lijn dat na uitleg van mijn probleem lachend roept dat dat dan mooi is en ik de update gekocht heb tot en met 2015,ik vond dat wat onaangenaam en leg
vervolgens uit dat mijn werkgever dat niet vergoeden gaat.

Omdat bij 'mijn bestellingen' onder de kop support van de tomtom-site ten tijde van dit telefoontje deze bestelling nog als 'new,not paid' te boek staat moet ik volgens haar wachten tot er 'paid' staat alvorens er geld terug gegeven kan worden,klinkt logisch,accoord,die 4 tientjes kan ik nog wel een paar dagen missen.

Na een week is er nog geen verandering in de bestelling en ook nog geen geld terug gestort door tomtom dus maar weer eens bellen met de service-afdeling,men begrijpt het probleem en er zou aan gewerkt worden.

Nu ik dit schrijf is het inmiddels 2 september en de 39,63 zijn nog immer in bezit van Tomtom en de mailtjes en telefoontjes lopen werkelijk nergens op uit,behalve de mededeling dat men er mee bezig is.
Dit kan voor zo'n modern en gerenommeerd bedrijf toch niet zo'n probleem zijn ?Voelt als machtsmisbruik wat mij betreft,wie heeft er nog een slimme suggestie?

Ohja,heb de zaak inmiddels ook via twitter wereldkundig gemaakt waar door tomtom benelux op gereageerd werd met de mededeling dat ik zsm door customersupport gebeld zou worden,na een week nog niets gehoord......frustrerend...


Frans van de Laar
casenr.tomtom: 321659341

Fransinge
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2012 18:53

Re: Tomtom geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door Fransinge »

Vandaag 4 september om 9 uur nog maar weer eens gebeld, kreeg ene Freek aan de lijn en het leek erop dat ik nu iemand serieus te pakken had,hij zou in de zaak duiken en met een half uur,drie kwartier terugbellen....
Afgesproken dat ik rond 11 uur zelf zou bellen indien dat niet gebeurde......dus....om 11 uur maar weer eens gebeld,communicatie is niet echt de sterkste kant van deze firma.
Een andere niemand aan de lijn die ook weer erg gemotiveerd aan de slag ging en beloofde om voor het einde van de dag mij te laten weten hoe de zaak ervoor staat en of ik die 40 euro ooit nog terug ga zien,ik zou er zelf geen geld op zetten.....wordt vervolgd

Frans

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Tomtom geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door cherokee »

Gewoon even melden dat je het morgen wel komt halen als het niet anders kan.
Dat je daar een mooi vriendenuitje van kan maken.
Heb ik ook wel eens gedaan en dan krijg je zomaar iemand aan de lijn die wel iets kan doen.

Gesloten