Transavia airlines totaal geen gevoel!

Andere onderwerpen over auto en vervoer
NeoDutchio

Re: Transavia airlines totaal geen gevoel!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ray173 schreef:
04 nov 2020 17:22
NeoDutchio schreef:
04 nov 2020 17:19
Ray173 schreef:
04 nov 2020 16:33
Daarom heb ik ook de moeite genomen om vandaag een compliment te geven ( want gisteren was ik inderdaad boos, maar je valt mij vanaf regel 1 al aan, doet dat lekker thuis bij het vrouwtje niet bij mij. Dus kijk dan niet gek op als je hem terug krijgt. Maar doe je ding lekker joh, zoek het uit.
Boos zijn kan iedereen wel eens een keer. Maar een bedrijf aanvallen die zich aan de overeenkomst houdt is niet netjes. Dan mag u zich aangevallen voelen, maar boosheid wil niet zeggen dat je alles zomaar kan zeggen of doen. Onderbouwd kan er veel, maar uw boosheid viel niet te onderbouwen. U bent hier niet in een kringetje op een verjaardag waar alles gezegd kan worden, u bent op een forum maar teksten blijven bestaan. En als u dan onterecht een bedrijf aanvalt, dan is het niet zo vreemd dat daar een weerwoord op komt. Had Transavia iets gedaan wat absoluut niet kon of iets deed dat anders was dan overeengekomen, dan had u reden tot klagen. Nu niet.
En voor uw gemoedsrust, mijn vrouw thuis val ik niet aan.
Dat is super fijn om te weten, een hele geruststelling. Wees lief voor haar !
En u voor ieder ander.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Reageren op Ray heeft geen zin hij is aan het trollen en wil het laatste woord. Gewoon niet meer reageren tot het slotje komt. En let op hij wil het laatste woord dus er komt zo ook een reactie op mij.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Moneyman schreef:
04 nov 2020 15:49
Erthanax schreef:
04 nov 2020 15:37
Ik ben, mede door de laagstaande zon, toe aan een nieuwe zonnebril van een zeker merk dat tegenwoordig niet alleen onder piloten populair is.
:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
subtiel Erthanax, subtiel!
Het kwartje daalde langzaam neer, maar nee hij is :mrgreen:

Huzarenstukje

Ray173

Ongelezen bericht door Ray173 »

sake1987 schreef:
04 nov 2020 17:35
Reageren op Ray heeft geen zin hij is aan het trollen en wil het laatste woord. Gewoon niet meer reageren tot het slotje komt. En let op hij wil het laatste woord dus er komt zo ook een reactie op mij.
Kleine moeite dikkie 3.0 😉 muy bien !

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic krijgt een slotje – gaat nergens meer heen. ^JS

Gesloten