LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

gmail heeft spambox, alleen moet ik daar als ik iets kocht ook de factuur handmatig binnen 1 maand uithalen.

Probleem opgelost.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Korting van 29 procent of minder voor kwaliteit producten, 9 euro bezorgkosten naar Portugal en altijd prima service en de juiste onderdelen. Uhh ...ik woon niet in Portugal :D maar verscheep de goederen voor degene die nog steeds lopen te vissen.

Nieuwsbrief, nou en? kost je toch niks! Koop lekker ergens anders totdat het daar ook weer niet goed gaat, en dat horen we dan vanzelf hier weer.

Stop nu eens met dat onzinnig zwart maken van goed functionerende bedrijven, en goede prijzen. Koop niet het goedkoopste maar de wat duurdere merken, dus niet voor het dubbeltje op de eerste rang. Zo doe ik het al jaren :wink:

Beetje autokennis is altijd welkom, daar zal het tere punt wel liggen.

Succes, monteurs.

anton.stevens
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2020 09:24

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door anton.stevens »

1 week wachten op mijn buitenspiegelglas voor een audi a3 , kijg ik een buitenspiegelglas voor een skoda.
Ik kon het terug sturen en zou mijn geld terug krijgen, ik vroeg hoe zit het met de verzendkosten, tja die waren dus voor mij die kosten, hun fout maar ik moet betalen. €.11,95
Wat een vervelend bedrijf ik ga er ook niks meer kopen.

klows
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2020 14:14

Re: Waarschuwing voor Auto-onderdelen24.nl

Ongelezen bericht door klows »

De onderdelen worden slecht verpakt in een veel te kleine doos waardoor de verpakking van de individuele artikelen beschadigd worden. Maar als je niet tevreden bent over een artikel accepteren ze het artikel enkel terug als het in een onbeschadigde verpakking is. Bepaalde merken zoals MS master-sport , hoewel made in germany, zijn van een erbarmelijke kwaliteit. Soms worden de artikelen niet compleet verzonden ( bvb ontbrekende o-ringen ) en als je ze dan daarom wil terugsturen worden ze niet aanvaard vanwege niet compleet! Soms versturen ze iets heel anders dan wat je hebt besteld. Bijvoorbeeld een V-riem wordt opgestuurd wanneer je een ruitenwisser hebt besteld. En als je dan niet tevreden bent en je de boel wil terugsturen moet je je beslissing verantwoorden met een hoop foto's en de transportkosten zelf betalen. De enorme rompslomp voor het terugsturen van de koopwaar is snel niet de moeite vanwege de hoge terugstuurkosten naar Duitsland. Dit is gewoon bedrog op internationale schaal. Een goede raad : bestel ergens anders dan bij autodoc. Opgespast autodoc = autoteiledirekt.de = autoonderdelen24.be = piecesauto.fr= besteonderdelen.nl = rexbo.be = auto-onderdelen24.nl etc...
PS: het telefoonnummer voor Belgie bestaat niet eens en voor Nederland is enkel in het engels.

Gesloten