LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling Catlovers komt niet aan

Andere onderwerpen over dieren
Bart48Vogel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2020 13:14

Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Bart48Vogel »

Ik heb op 20 november 2019 bij Catlovers een bestelling gedaan en betaald via i-deal.
De levertijd zou tussen de 5 en 14 dagen zijn. Wegens drukte met Sinterklaas zou het wat langer duren! Ik heb nog steeds niks. Als je ze mailt krijg je altijd hetzelfde antwoord, dat het onderweg is!
Hebben nog meer mensen ervaring met dit internet bedrijf?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Beste antwoord
Gekozen door Bart48Vogel

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

door NeoDutchio » 08 jan 2020 14:12

Grappig, de klantenservice staat 24/7 voor u klaar, maar een antwoord komt pas in 48 uur. Verder geen telefoonnummer. De levertijden laten blijken dat het om een dropshipper gaat.

Dan krijgen we hetzelfde riedeltje weer, recht hebben is iets anders dan recht krijgen bij dergelijke bedrijfjes. Het enige dat helpt is aangeven dat de wettelijke termijn van 30 dagen verstreken is en dat u per ommegaande, doch binnen 14 dagen, het geld terug wenst te ontvangen. Daarna kunt u een incassobureau op de zaak zetten.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hier is het adres. Dan kun je die persoon thuis opzoeken. Misschien helpt dat.
Heb je meteen alle andere bedrijven die op dat adres gevestigd zijn.

https://www.oozo.nl/bedrijven/deventer/ ... 13801/ubud
Laatst gewijzigd door Theotrucker op 08 jan 2020 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Na lezen Over Ons en Alg Voorwaarden en nog Contact geen adres en telefoon nummer, alleen KVK en niet hoe lang ze bestaan.

Ik zou gezien de ontbrekende niet te vinden info geen zaken doen of achteraf betalen... maar ik denk dat na 1 maand het binnen had moeten zijn, vraag je geld terug wegens niet leveren! Kerst & Sint is vertraging maar na 6 weken in plaats van 2 zou ik dat proberen.

Als Theo hierboven gelijk heeft, 1 persoon, en Deventer, ik las vrienden Amsterdam dus wazig verhaal.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zoals je ziet op de foto is de bakfiets om te bezorgen aanwezig! Het zal wel dropshipping vanuit China zijn. Houd rekening met de invoerkosten en btw.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door berndv »

Algemene voorwaarden voldoen niet aan de wettelijke eisen, identiteit van de ondernemer is niet volledig duidelijk, alleen kvk. Geen telefoonnummer en geen adres.

Verder wat komkommer ook al zegt. Mooi verhaal over kattenliefhebbers in Amsterdam, allemaal mooi in de wij-vorm, maar kvk is gewoon een eenmanszaak, gevestigd op een woonadres in een, op het oog, nette buurt van Deventer.

Bestellingen gaan via dropshipment, zo geven ze tenminste aan op hun site. Levertijd die gemeld staat is 7 tot 15 dagen, staat niet vermeld of dit werkdagen of kalenderdagen zijn, maar het klinkt bijna als een aliexpress dropshipper die het leuk probeert.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Grappig, de klantenservice staat 24/7 voor u klaar, maar een antwoord komt pas in 48 uur. Verder geen telefoonnummer. De levertijden laten blijken dat het om een dropshipper gaat.

Dan krijgen we hetzelfde riedeltje weer, recht hebben is iets anders dan recht krijgen bij dergelijke bedrijfjes. Het enige dat helpt is aangeven dat de wettelijke termijn van 30 dagen verstreken is en dat u per ommegaande, doch binnen 14 dagen, het geld terug wenst te ontvangen. Daarna kunt u een incassobureau op de zaak zetten.

Bart48Vogel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2020 13:14

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Bart48Vogel »

Bedankt voor de reacties!
Ik heb het adres al via KvK achterhaald.ik ga een ultimatum stellen, en dan geld terugvragen! Zoniet, een incassobureau er op!

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar vraag je ook vooraf goed af of je geen goed geld naar kwaad geld aan 't smijten bent.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door thecure »

NeoDutchio schreef:
08 jan 2020 14:12
Grappig, de klantenservice staat 24/7 voor u klaar, maar een antwoord komt pas in 48 uur.
nog leuker is dat er bij die mededeling " ons team staat 24/7 klaar" een telefoonhoorn-symbool staat, terwijl er op de hele site geen telefoonnummer is te vinden :lol: :lol:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bestelling Catlovers komt niet aan

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Anders maar via"ali versus de rest"

Gesloten