LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wildlife Magazine

Andere onderwerpen over dieren
Maxje
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2008 11:51

Wildlife Magazine

Ongelezen bericht door Maxje »

Sinds anderhalf jaar heb ik een abonnement op het tweemaandelijkse tijdschrift Wildlife magazine.

Dit abonnement is aangegaan via abonnementenland (www.aboland.nl)

Tot mijn verbijstering moest ik constateren dat de levering van het tijdschrift zonder aankondiging volledig stil is komen te liggen.

Na enig aandringen mijnerzijds om informatie kreeg ik een brief van de Hoofdredacteur van WL magazine, waarin wordt aangegeven dat een en ander met een reorganisatie te maken heeft en dat ik mij als abonnee geen zorgen hoef te maken omdat het abonnement gewoon doorloopt en ik uiteindelijk het aantal uitgaven waarop ik nog recht heb zal ontvangen.
Expliciet wordt daarbij vermeld dat WL magazine voor het einde van dit jaar weer zal terugkeren!

Het is nu half oktober en als er dit jaar nog een uitgave -nov/dec08(?)-moet komen dan mag worden verondersteld dat daar inmiddels wel aan gewerkt zou moeten worden.

Na opnieuw een moeizaam verlopen poging mijnerzijds om informatie over de stand van zaken te verkrijgen meldt abonnementenland dat op dit moment volstrekt niet duidelijk is wanneer er weer een uitgave gaat verschijnen.
Het is dus hoogst onwaarschijnlijk dat deze belofte zal worden nagekomen.

Abonnementhouders zouden via de site van wildlife magazine op de hoogte worden gehouden. Op deze site vind je geen informatie over deze merkwaardige 'onderbreking', laat staan over de hervatting/voortzetting van het abonnement.

Inmiddels vertrouw ik de hele gang van zaken eigenlijk niet meer en stijgt het vermoeden dat dit tijdschrift, evenals het vooruitbetaalde abonnementsgeld verleden tijd is.

Wie heeft zinvolle informatie over de stand van zaken?

Gesloten