LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenleed bij Transavia

Andere onderwerpen over dieren
robert&mirjam
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 nov 2007 22:02

Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door robert&mirjam »

Ik wou even iets kwijt over de afhandeling van een vlucht van Transavia ( Malaga-Rotterdam). Ik heb veel contact met een asiel in Malaga van Animal in Need. Nou is er vandaag 8 juni op Rotterdam zoiets stoms gebeurt dat ik het verhaal van de eigenaar van het asiel maar overneem. Ik zou zeggen lees en huiver.
Door het oog van de naald ! Het zoveelste verhaal transavia . De vlucht naar Rotterdam die we zelf deden met twee boxen en twee tassen . Vertraging of pech of een koffer die zoek is dat slik ik ! Maar na dat iedereen op Rotterdam al weg was en er geen personeel zat in de aankomst hal en Madeleine en ik nog steeds stonden te wachten op een box ! De blauw oranje box was er niet . En ik had ze aanboort zien gaan in malaga . Madeleine vond een jongen die van personeel vliegveld Rotterdam was en wij sloegen alarm . Het vliegtuig was alweer aan het opstarten de trap en karren alles was al los ! DE BOX BLEEK NOG IN HET VLIEGTUIG TE STAAN !!!! VOLGENS MIJ GAAT HET HIER OVER LEVENDE WEZENS TRANSAVIA !!!!! IK WIL ER NIET AAN DENKEN WAT ER WAS GEBEURD ALS WIJ RUSTIG HADDEN ZITTEN WACHTEN !!!!!!!

Ik hoop dat iemand van Transavia dit leest en hier snel achter aangaat.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u wilt dat Transvertragia hier achteraan gaat, kunt u het beste daar naartoe mailen. Dit is geen box om te dumpen in de hoop dat een verantwoordelijke dit leest.

Maar het is niet uw eigen verhaal, maar van een ander. Dan is het helemaal de taak van de ander om een klacht in te dienen.

robert&mirjam
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 nov 2007 22:02

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door robert&mirjam »

Hallo 'breien'. In de box zaten honden die vanuit Malaga naar Rotterdam waren gekomen. Met 2 uur vertraging. Dus de honden die erin zitten zijn levende wezens.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door BL2 »

Terwijl tientallen honden inslapen in asiels in Nederland, nog meer dieren hier naar toe halen. Het komt op mij altyd wat vreemd over........
Maar goed, dien een klacht in bij Transavia.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

BL2 schreef:Terwijl tientallen honden inslapen in asiels in Nederland, nog meer dieren hier naar toe halen. Het komt op mij altyd wat vreemd over........
Maar goed, dien een klacht in bij Transavia.
Dat komt omdat wij zo rijk zijn in Nederland. We kunnen heel de wereld rondvliegen en tegen extra kosten vanalles meenemen wat we hier ook hebben.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door BL2 »

breien schreef:Hoezo is box 1 een levend wezen? Waar gaat de OP over?
Vele hebben juist altyd problemen met box 3 toch ?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door sjohie »

robert&mirjam schreef:Ik wou even iets kwijt over de afhandeling van een vlucht van Transavia ( Malaga-Rotterdam). Ik heb veel contact met een asiel in Malaga van Animal in Need. Nou is er vandaag 8 juni op Rotterdam zoiets stoms gebeurt dat ik het verhaal van de eigenaar van het asiel maar overneem. Ik zou zeggen lees en huiver.
Door het oog van de naald ! Het zoveelste verhaal transavia . De vlucht naar Rotterdam die we zelf deden met twee boxen en twee tassen . Vertraging of pech of een koffer die zoek is dat slik ik ! Maar na dat iedereen op Rotterdam al weg was en er geen personeel zat in de aankomst hal en Madeleine en ik nog steeds stonden te wachten op een box ! De blauw oranje box was er niet . En ik had ze aanboort zien gaan in malaga . Madeleine vond een jongen die van personeel vliegveld Rotterdam was en wij sloegen alarm . Het vliegtuig was alweer aan het opstarten de trap en karren alles was al los ! DE BOX BLEEK NOG IN HET VLIEGTUIG TE STAAN !!!! VOLGENS MIJ GAAT HET HIER OVER LEVENDE WEZENS TRANSAVIA !!!!! IK WIL ER NIET AAN DENKEN WAT ER WAS GEBEURD ALS WIJ RUSTIG HADDEN ZITTEN WACHTEN !!!!!!!

Ik hoop dat iemand van Transavia dit leest en hier snel achter aangaat.
Ik hoop dat je het via een van de manieren probeert die ze zelf aangeven, want het Tros Radar forum staat daar zo te zien niet bij, dus ik vrees dat je oproep hier weinig effect zal sorteren.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door Radar »

Geruzie verwijderd. Verder graag on topic blijven.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Dierenleed bij Transavia

Ongelezen bericht door reggie2 »

BL2 schreef:Terwijl tientallen honden inslapen in asiels in Nederland, nog meer dieren hier naar toe halen. Het komt op mij altyd wat vreemd over........
Maar goed, dien een klacht in bij Transavia.

Vertel dan eens welke asielen dat doen?? Er wordt in Nederland niet ingeslapen , tenzij de hond agressie heeft.

Gesloten