LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Artichoke slim

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Mellie1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2017 20:37

Artichoke slim

Ongelezen bericht door Mellie1966 »

Artichoke Slim. Gratis proefpakket wordt duurbetaalde. Wie is nog meer gedupeerde?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik zou zeggen google eens en typ het in het zoekvenster, dagenlang leesplezier.

Ik hoop wel dat u geleerd heeft dat gratis niet bestaat.

Laat mij raden, gratis proefpakketje en direct akkoord gegeven voor herhaalzendingen voor een leuk bedrag per maand. Gratis advies voor mij om af te vallen: EDH. Of in gewoon Nederlands, Eet De Helft. Dit gratis advies kost u € 50. Van deze troep waarvan niet eens bekend wat de werkzame stoffen zijn valt alleen uw portemonnee af.

Maar goed, als u googled komt u denk ik wel 100 keer hetzelfde antwoord tegen, ik stop er iig mee om elke keer weer hetzelfde te gaan typen. Vechten tegen de bierkaai. Zodra het woordje gratis valt denkt niemand meer na en achteraf pas kijken wat ze gedaan hebben.

m clement
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2017 13:13

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door m clement »

zo ook ik ben erin getuind. moet 49,95 betalen terwijl ik alleen proefpakket bestelde. hoe kom ik eraf?

Mirella7677
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2017 16:42

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Mirella7677 »

Ik heb ook artichoke slim besteld ik moest 7,95 verzendkosten betalen maar toen ik het eenmaal binnen had had je 2 weken probeertijd. Ik heb het met een week geannuleerd. Ik moest de aangebroken verpakking retour sturen. Heb ik gedaan met de gewone post maar nu zeggen ze dat ze het niet retour hebben gekregen en moet 49,95 betalen. Dit is niet correct en accepteer het niet normaal kost de verpakking 49,95 incl verzenden en ik had al 7,95 betaald. . En dan ook zeggen dat ze het niet retour hebben gehad waardoor ik het gehele bedrag moet betalen. Dacht het niet heb op tijd opgezegd en retour gestuurd zoals ze vermelden. Ze hebben in de mail niet gezegd dat ik bewijs moest hebben voor het retour sturen dus heb het verstuurd op de goedkoopste manier met postzegels en brievenbuspost

sandry
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2017 11:55

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door sandry »

Hallo,
Ik ben hier ook ingetrapt.
Hebben jullie uiteindelijk betaald?

marco.kossen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2017 15:21
Contacteer:

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door marco.kossen »

Hoi. Ook wij zijn gedupeerd, wij krijgen zelfs pakketten die we niet willen. En geld terug ho maar nee we krijgen drijgementwn om te betalen...radar help!!!!

Mucha

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Mirella7677 schreef:Ik heb ook artichoke slim besteld ik moest 7,95 verzendkosten betalen maar toen ik het eenmaal binnen had had je 2 weken probeertijd. Ik heb het met een week geannuleerd. Ik moest de aangebroken verpakking retour sturen. Heb ik gedaan met de gewone post maar nu zeggen ze dat ze het niet retour hebben gekregen en moet 49,95 betalen. Dit is niet correct en accepteer het niet normaal kost de verpakking 49,95 incl verzenden en ik had al 7,95 betaald. . En dan ook zeggen dat ze het niet retour hebben gehad waardoor ik het gehele bedrag moet betalen. Dacht het niet heb op tijd opgezegd en retour gestuurd zoals ze vermelden. Ze hebben in de mail niet gezegd dat ik bewijs moest hebben voor het retour sturen dus heb het verstuurd op de goedkoopste manier met postzegels en brievenbuspost
Ok dus je besteld een proef pakket zegt het op en moet de rest retour sturen en dan stuur je het met de gewone post mee? Sorry maar dat is vragen om problemen het is heel normaal dat het bedrijf een bewijs van het retour sturen vraagt zo kan iedereen wel zeggen dat ze het retour hebben gestuurd en dan toch het product houden.
Dat is echt je eigen schuld.

Marian123*
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2017 20:35

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Marian123* »

Wil alleen melden dat Artichoke Slim een gemene verkooptruck hanteert en als je niet goed leest je na je "gratis" proefpakket direct vastzit aan een soort abonnement. Ze blijven je maandelijks pakketten zenden en blijft incasseren, aanmaningen stuurt etc. Ook als je mailcontact hebt gehad dat je geen zendingen meer wilt. Het proefpakket zou wel teruggestuurd mogen worden (binnen 14 dagen) maar de vervolgzendingen die je niet wilt, mogen niet worden geretourneerd, ook al is het ongeopend.
Dit lijkt me niet oke.

groet,

Linnepin1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2018 21:45

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Linnepin1986 »

Ook ik ben er in getuint...

Ik zou een probeer verpakking krijgen was achteraf voor 2 weken 7,95 verzendkosten en ineens licht er een rekening op m'n mat. Of ik 49.99 wil betalen. En een nieuwe verzending. Nooit om gevraagd. Schijn je ineens vast te zitten aan een abbo nooit om gevraagd.

Nu heb ik die 2e verzending retour gedaan. Maar moet toch betalen...

Ik had ze gebeld en afgesproken dat we dan maar de eerste zending betalen. En dan de 2e niet. Daar ging de mevrouw mee akkoord. Afgesproken zegt ze ook nog...
Maar wat schikt mijn verbazing .. toen ik net even de rekeningen balans op maakte en vooruit keek op m'n rekening willen ze toch nog weer 99.99 incasseren.... Dus ik zorg al steeds dat er op die rekening minder dan 100 euro op m'n rekening staat.

Dit was niet de afspraak. Ben zo boos op die lui...

Ik wil dit niet meer ondanks dat dat spul goed werkte maar vind het gewoon veel te duur....

Radar help!!!!!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Linnepin1986 schreef:Ik had ze gebeld en afgesproken dat we dan maar de eerste zending betalen. En dan de 2e niet. Daar ging de mevrouw mee akkoord. Afgesproken zegt ze ook nog...
Maar wat schikt mijn verbazing .. toen ik net even de rekeningen balans op maakte en vooruit keek op m'n rekening willen ze toch nog weer 99.99 incasseren.... Dus ik zorg al steeds dat er op die rekening minder dan 100 euro op m'n rekening staat.
Je kan de ingeplande incasso gewoon weigeren via internetbankieren en de machtiging intrekken. Daarnaast kun je hun rekening blokkeren.

Dat kan allemaal met internetbankieren.

Verder is het advies niet meer in "gratis" te trappen. Gratis bestaat niet.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Artichoke slim

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gewoon nooit meer die GRATIS proefpakketjes bestellen. Want GRATIS bestaat niet. Hoe simpel kan het zijn.

Gesloten