LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boldking scheermesjes

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

Ik gebruik ze eigenlijk al vanaf de introductie. Heerlijke scheermesjes die lang scherp blijven, ik gebruik tevens de Razor Pit om ze schoon te houden (komt nog uit de tijd van die waanzinnige dure Gilette mesjes..).

Na een lange tijd gezicht verdwijnen ze naar de douche voor de overige onderdelen van het lichaam... :D

Abonnement is zeer makkelijk online af te zeggen en weer aan te melden, worry free.

Laat Gilette en die andere bandieten maar sponsorgeld aan die sport celebs geven, ik bespaar genoeg en ontvang een gelijkwaardig product.

Groeten van uw LJFrankenstein (nee, niet werkzaam in de scheerindustrie).

mvraan
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2014 18:38

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door mvraan »

Ben nu een half jaar lid van Boldkin en heb een abonnement. Ik heb een zware baard en scheer niet iedere dag. Normaal gebruikte ik de duurste uitvoering van Gillette. Heb hele goede ervaring met deze mesjes en heb geen branderig gevoel na het scheren. Vind ze misschien stiekem beter en ze gaan langer mee. Daarnaast vind ik ze een stuk goedkoper dan Gillette. Daarnaast werken ze heel milleu vriendelijk en kunnen ze de oude mesjes weer hergebruiken als je ze terugstuurd. Al met al ben ik supertevreden en ga niet meer veranderen.

karel28
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2014 09:08

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door karel28 »

Tegenwoordig kun je voor 5,5 euro al merkloze gillette, mach3 enz. via marktplaats kopen. Deze zijn naar mijn mening identiek aan de orginele mesjes. Een groot gedeelte van de prijs die je bepaalt voor merk scheermesjes is de marketing.

Ik heb ze hier gekocht:

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... iN-U9l9z9Q

guusmatijs
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2014 12:24

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door guusmatijs »

Als je korting wil op het boldking startpakket €2, (niet veel maar toch twee euro) gebruik dan de volgende code:

Code: Selecteer alles

OTQ1MJGY
(van de website http://www.boldkingkortingscode.nl/ ) Getest, hij werkt.

Inow
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2014 08:01

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Inow »

Als wij ons nu eens massaal 2 maanden niet nat scheren dan gaan de prijzen van scheermesjes gegarandeerd omlaag. Of eens massaal de mesjes in Duitsland bestellen via internet.
Zie maar eens wat er gebeurd met de fruitprijzen als er de klad in komt,(gehalveerd)!

Zopas in Duitsland Gillette scheermesjes gekocht (10st.) deze waren daar €5,00 goedkoper dan in Nederland!!
Ik scheer mij om de andere dag en doe met één mesje minimaal 1 maand.

Ook verdenk ik de heren fabrikanten van kartelafspraken.

Jeroen-sloen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2014 20:51

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Jeroen-sloen »

Gewoon een razorpit kopen, dat bespaart echt. Ik scheer me nu vanaf februari met hetzelfde gillete fusion mesje, nu 93x... Even over de razorpit heen, en weer schoon en fris voor de volgende keer!

amadeo1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2014 00:17

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door amadeo1988 »

Razor pit is top gebruik het zelf ook!
Ik gebruik er de Shave King voor.
Die bevallen mij ook goed.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 okt 2014 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: commerciële link verwijderd

svandesande
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2014 09:08

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door svandesande »

Beste,

Ik wil nu toch even mijn ei kwijt over de verschrikkelijke slechte organisatie Boldking.

Ik ben een jaar of wat geleden gestart met het programma van Boldking.

Zelfs mijn broer, vader en schoonvader aangemeld.

De kwaliteit van de mesjes was niet echt super maar het gemak dat je die dingen gewoon netjes thuis gestuurd krijg was ook wat waard.

Nu begon het probleem met het aanmelden van mijn schoonvader. Wel afschrijvingen, geen mesjes. 10x gebeld en uiteindelijk kregen we het setje daar ook binnen. Deze man heeft nadien gesmeekt om wederom mesjes te kunnen ontvangen echter niets ging goed.

Onlangs is er een switch geweest naar nieuwe houders en mesjes. Ik had stiekum gehoopt dat de mesjes beter waren aangezien ik ondertussen weer gilette gebruikte.

Wat gebeurt er: 2x bedrag afgeschreven, niets opgestuurd. Na mailen en bellen heb ik de bedragen terug laten storten. Krijg na weken het nieuwe, telleurstellende setje binnen.
Het mesje is (misschien persoonlijk) niet handig, niet scherp, voelt gewoon niet goed.

Uiteindelijk moet ik 1 tientje betalen echter dat lukte niet, want als ik inlog moet ik de openstaande bedragen en kosten betalen.

Weer bellen, 1000x excuus en het zou aangepast worden.

Het enige wat ik nu hoor is dat er betaald moet worden en ze de account pauzeren.

Nou dat pauzeren heb ik zelf wel gedaan, permanent welliswaar. Ik heb inmiddels betaald om van het gezeur af te zijn.

Maar mensen, ik wil u behoeden, ga niet met deze amateuristische club in zee.

het is een hopeloos groepje zakkenvullers, zonder organisatie.

u bent gewaarschuwd.

breesink
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jul 2014 19:43

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door breesink »

Ik heb jammer genoeg ook geen prettige ervaringen met Boldking. Het nieuwe scheermesje "rukt" mn baardharen eruit, ipv dat het scheert.

Ik zit inmiddels bij Shave House die wat mij betreft VEEL betere scheermesjes aanbiedt. Ook mijn vrouw en 2 dochters ontvangen scheermesjes bij hun (voor dames dan).

Groeten Ben

melchior
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2014 17:36

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door melchior »

Ik merk weinig verschil tussen de mesjes van Boldking en bijvoorbeeld Gillete (Mach3).
Alle mesje worden bot bij mij na twee keer scheren, maar ze scheren prima.

PS: Voor de mensen die 2 euro korting willen op een Boldking set,
gebruik de kortingscode: OTU4OTG1

TroutMask
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2014 11:30

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door TroutMask »

Als je gewoon inlogt op de site kun je precies zelf aangeven wanneer je de mesjes weer wilt ontvangen. Ik ga uit van zo één setje per 4 maanden. En ja, je kunt lang en breed discussiëren over de kwaliteit van de mesjes, baarden en huiden zijn net muziek: Wat voor de een werkt en goed klinkt, is voor de ander afgrijselijk pijnlijk en niet aan te horen.
Waar één kant van vrienden en kennissen op bijv. Wilkinson zweert, scheer ik mezelf nog liever met een bloeddorstige piranhã..... Waar mensen op Braun zweren, ga ik voor Philips.

rvandertak
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2015 19:07

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door rvandertak »

Dit is echt geel jammer want een goed product gaat hier kapot omdat het personeel keihard faalt!. Meer dan 1 jaar ben ik al bezig om een rekeningnummer te wijzigen wat nog steeds fout gaat. Gelukkig kunnen ze wel geautomatiseerd aanmaningen versturen. Wat een domme ganzen!!!!!!! Heel jammer.

MarsKoers
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2016 19:04

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door MarsKoers »

Ik ben een tijdje lid geweest van Boldking
Ik kwam op een gegeven moment tot dezelfde conclusie als hier beschreven wordt. Ik ben eens verder gaan kijken naar andere alternatieven en die zijn er inmiddels. Heb er nu een aantal getest. Degene waarbij ik ben blijven plakken is shaversclub hun hebben mesjes die hetzelfde scheer gemak hebben als de Gillette Fusion die ik eigenlijk gewend ben maar waarvan ik vind dat deze veel te duur zijn. Je kunt bij shaversclub kiezen uit twee abonnementen. Voor €7 heb je ongeveer hetzelfde als de mach 3 van Gillette en voor €10 heb je hetzelfde als de Gillette Fusion. Je kunt kiezen of je iedere maand of om de twee maand of om de drie maanden een aanvulling wilt krijgen. Het systeem van shaversclub zit perfect in elkaar. Ik heb ze ook een keer opgebeld en ik werd met alle geduld geholpen Ik vroeg hen of ze ook en scheerschuim gaan leveren. Zij vertelde mij dat ze een vrij jong bedrijf zijn en dat zij openstaan voor alle suggesties Ik heb hen een scheerschuim aangewezen die ik fijn vind. En ze namen Mijn suggestie erg serieus ze gingen dit bedrijf meteen benaderen voor een simpel. Hier om voel ik mij toch een beetje verbonden met dit bedrijf Ik vind het een heel leuk spontaan en vriesbedrijf. Dat naar mijn gevoel erg servicegericht is. www.shaversclub.nl krijgt van mij een dikke pluim!
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jul 2016 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leest als verkapte Google-translate-spam...

Mucha

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door kweenie »

Als ik het goed lees, betaal je bij die shaversclub 7 euro voor vier mesjes? Dus 1,75 per stuk. Daarvoor kun je ook de originele toegestuurd krijgen. Zonder abonnement.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Moneyman »

kweenie schreef:Als ik het goed lees, betaal je bij die shaversclub 7 euro voor vier mesjes? Dus 1,75 per stuk. Daarvoor kun je ook de originele toegestuurd krijgen. Zonder abonnement.
Welk type spreek je dan over?

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Quark »

Ik gebruik Boldking nu een jaar, krijg iedere 3 maand 4 mesjes thuis gestuurd, bevalt me eerlijk gezegd prima, heb geen klachten.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door kweenie »

Moneyman schreef:
kweenie schreef:Als ik het goed lees, betaal je bij die shaversclub 7 euro voor vier mesjes? Dus 1,75 per stuk. Daarvoor kun je ook de originele toegestuurd krijgen. Zonder abonnement.
Welk type spreek je dan over?
Mach3, het type waarmee ook wordt vergeleken.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Boldking scheermesjes

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ah, ok. Ik ben mijn mesjes (Fusion Power Proglide) meestal ongeveer € 2,30 kwijt.

Gesloten