LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Kom,kom! Niet zo agressief! Dat staat niemand en zeker niet een vrouw Wink Ik heb nog niet gehoord, dat MIEP pijn had bij de menstruatie,ik heb alleen gehoord over flauwvallen. Zo wie zo spreekt het vanzelf, dat een arts het laatste woord heeft in deze. Van het gemakkelijk maar medicijnen uitdelen van wat voor soort dan ook ben ik geen voorstander. Eerst gedegen onderzoeken dan eventueel een medicijn.En als de gewone huismiddeltjes helpen,zoals daar zijn: warme doek op de buik, citroen in heet water, geraspte appel, dat dan allemaal liever Razz

Denk je nu écht dat dit nog niet geprobeerd is ? De stap naar de huisarts is meestal het laatste middel. Nogmaals, leuk dat ook jij je reageert hierop, maar ga eerst maar eens uitzoeken hoe dat precies zit voordat je reageert, want citroentje in heet water .... :lol: :?:

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »


Geplaatst op 16 Mrt 2009 12:38 door Meno
Ik heb het allemaal meegemaak.
Vertel................

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@MoeBen Ik ErVan.
Wat Miep-xX vertelt.

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Ik agressief :?: Nee, maar nét als jullie hou ik niet van onzin reacties die geplaatst worden. Jullie zijn geen snars beter dan Tuliofan in dat opzicht.

Ennuh, misschien dat ze 50 jaar geleden een asperientje voorschreven als een meisje niet goed werdt die tijd van de maand, maar gelukkig zijn de tijden veranderd en zijn er gelukkig goede oplossingen waar ze wel iets aan hebben.

Ben het met jullie eens dat langdurig gebruik van de pil niet de ideale oplossing is, maar vaak groei je als vrouw over deze klachten heen als je ouder wordt, en dan kan je altijd nog kiezen voor een alternatief zoals het spiraal of gewoon lekker een condoom.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Respect voor vrouwenzaken? :roll: Je zou misschien kunnen beweren dat mannen ziekten meer aandacht krijgen dan vrouwen ziekten? Ik weet dat niet hoor! Wij hebben het hier nu over kennis van zaken. Blijkbaar moeilijk genoeg, omdat de DESKUNDIGEN het niet met elkaar eens blijken te zijn.In de kantlijn proberen wij dan een duit in het zakje te doen. Naar ik aanneem, doet iedereen dat naar beste weten! Daarvoor heb ik dus RESPECT :D

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Geplaatst op 16 Mrt 2009 12:42 door Meno
@MoeBen Ik ErVan.
Wat Miep-xX vertelt.
Dus jij viel ook flauw ? en bij jou hielp een asperientje ?

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Uit respect dan even een reactie op de bewering dat mensen niet snel naar de huisarts stappen! Er zijn mensen die met ieder wissewasje naar de huisarts stappen! Een verstandige huisarts leidt dat in banen, niet door medicijnen voor te schrijven, zoals dat in veel landen WEL het geval is, maar door de ersoon gerust te stellen, en eventueel goede raad te geven in de vorm van het aloude huismiddeltje...en daar heb ik een paar van opgesomd,die niet speciaal bedoeld waren voor menstruatie klachten,maar voor allerlei verschillende klachten :)

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Dan had je uit respect voor het meisje van 14 jaar, die hier een serieuse vraag stelt over baarmoederhalskanker, het gewoon bij dát onderwerp kunnen laten i.p.v je te richten op die pil, die zij van haar huisarts voorgeschreven heeft gekregen. Vertrouw er nu maar gewoon op dat die huisarts weet wat hij doet, en er ook écht wel een reden voor zal zijn, en geef die meid advies waar ze ook werkelijk iets aan heeft, buiten citroentjes en weet ik nog meer.

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

http://www.elsevier.nl/web/10226856/Sim ... accins.htm

"Quote:
ja, maar Nederland heeft het uitstrijkje.

Welnu, dit is dom. Een gebrek aan kennis van het wezenlijke verschil tussen preventie (een vaccin) en curatie (kanker in een vroeg stadium opsporen, hopen dat de ziekte kan worden genezen en zelfs als dat lukt er nog een baarmoeder overblijft)".
Einde quote

Eindelijk een doorbraak om een bepaalde kanker te voorkómen, wij worden tenslotte constant gewezen op "gezond" leven, is het wéér niet goed! Vrouwen kunnen het rustig krijgen toch? Al vanaf je dertigste kan je om de vijf jaar een uitstrijkje laten maken. Heb je onrustige cellen? Misschien een jaartje wachten en weer een uitstrijkje. Hartstikke fijn jaar, afwachten of de kanker zich ontwikkeld. Is het verder? Even een "fijne" medische behandeling en je bent misschien genezen. Er gaan er tenslotte maar een "paar" dood en dat zijn vaak vrouwen met een jong gezin. En wat stelt die behandeling als je baarmoederhalskanker hebt nou helemaal voor? (De meediscussierende mannen weten het wel "onze" meiden beslist niet vaccineren). Liever behandelen als het zover is en gewoon in angst zitten.

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »


Geplaatst op 16 Mrt 2009 15:01 door Marer

Eindelijk een doorbraak om een bepaalde kanker te voorkómen, wij worden tenslotte constant gewezen op "gezond" leven, is het wéér niet goed! Vrouwen kunnen het rustig krijgen toch? Al vanaf je dertigste kan je om de vijf jaar een uitstrijkje laten maken. Heb je onrustige cellen? Misschien een jaartje wachten en weer een uitstrijkje. Hartstikke fijn jaar, afwachten of de kanker zich ontwikkeld. Is het verder? Even een "fijne" medische behandeling en je bent misschien genezen. Er gaan er tenslotte maar een "paar" dood en dat zijn vaak vrouwen met een jong gezin. En wat stelt die behandeling als je baarmoederhalskanker hebt nou helemaal voor? (De meediscussierende mannen weten het wel "onze" meiden beslist niet vaccineren). Liever behandelen als het zover is en gewoon in angst zitten.

Hoe zit het dan met al die meiden die nu gevaccineerd worden en er blind van uit gaan dat kanker hun niet zal treffen ? We hebben het hier over maar 1 vorm van kanker waar er zoveel vormen zijn. En wetend dat, mits je je regelmatig laat controleren, er helemaal niks aan de hand hoeft te zijn, waarom zou je je dan laten vaccineren ? Het is niet bewezen effectief buiten dat we niet weten wat het verder met je gezonde jeugdige lijf doet.

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

Zou het gezond verstand van de vrouwen ook verdwijnen als zij de vaccinatie nemen? Er zijn al zoveel voors en tegens op internet geplaatst. Als zij voor een vaccinatie kiezen is dat heel bewust. De "broodjes aap" verhalen doen erg de ronde en voor deze kinderen vanaf 12 jaar heeft het internet niet bepaald geheimen. Samen met de ouders kan goed gekozen worden. Dus het vervolg van deze vaccinaties zal ook wel steeds onder de aandacht blijven. Zeker de "broodjes aap" verhalen, die komen steeds weer terug.

"Kwakzalvers zijn net badeendjes, jïj duwt ze onder maar zij komen steeds weer boven

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@Marer.Van die meneer Rosendaal is toch allang bekend dat hij heult met Big Pharma. Hij kreeg er zelfs een prijs voor van de fabrikant van Cervarix: de Glaxo-Award.

Gewoon niks lezen Marer. Zoek vooral geen informatie, dan kom je vanzelf weer bij je stokpaardje terecht. Dan noem je de mensen die niet alles zo maar slikken wat de overheid ze voorschotelt gewoon weer -kwakzalvers.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Even wat om te lezen:

Het verhaal van Rinske en haar drie zussen.

Rinske, een dame uit Leeuwarden, benaderde mij nadat zij het televisie programma “SneonS” had gezien in het weekend van 7 en 8 maart.

Zij belde de maandag daarna en vertelde dat zij het programma wel vier keer had bekeken en er behoorlijk door van de kaart was geraakt.


In dat programma, dat van zaterdagavond 18.20 uur tot halverwege de volgende dag elk uur voorbij schuift, had zij mij in “gesprek” gezien. In “gesprek” met een woordvoerster van het RIVM en een gynaecoloog. In dat programma leg ik duidelijk de link die ik persoonlijk heel sterk zie tussen het geven van het vaccin nu aan de meisjes van 12 tot en met 16 jaar, en indertijd het voorschrijven van Softenon en DES.



Dat werd uiteraard tegengesproken door beide partijen. En om die reden was Rinske witheet geworden. Razend, ze kon niet naar bed van kwaadheid.

Maandag na de uitzending wist zij bij “Omroep Friesland” mijn telefoonnummer te krijgen na veel gebedel, wat uiteraard logisch is en waar ik ook blij om ben. Maar men had duidelijk door dat deze dame mij echt wilde spreken omdat zij hier geestelijk veel moeite mee had.



Toen heeft zij mij het volgende verhaal verteld:



Huiverig is zij, bijzonder huiverig.

Op 27-jarige leeftijd werd haar baarmoeder verwijderd. Vanaf het begin had zij heel veel last van haar menstruaties, die zeer onregelmatig en heftig waren. Dit speelde vanaf haar elfde jaar. Een jong meisje dus dat meteen in de ellende verzeild raakte.



Toen ze 26 jaar was had zij 3 kinderen, maar allemaal zeer beroerd gekregen. Tijdens de eerste zwangerschap heeft zij thuis veel plat gelegen. Haar tweede zwangerschap liep uit in een vroegtijdige opname in het ziekenhuis.

En haar derde zwangerschap was helemaal een drama. Toen zij net wist dat zij zwanger was raakte zij 3 weken in het ziekenhuis, daarna 5 weken thuis en verder tot de bevalling in het ziekenhuis.



Een jaar later, zij was 27 en haar jongste kindje net een jaar, moest zij halsoverkop naar het ziekenhuis en werd haar baarmoeder verwijderd. Dit was de enige oplossing.

Zij zou verder niets geweten hebben, ware het niet dat haar andere zus bij dezelfde gynaecoloog kwam met dezelfde klachten.

De man zei: Ik heb je toch al eerder hier gehad? Waarop haar zus vertelde dat hij haar verwarde met haar zus.

Toen ging er bij de man een alarmbel rinkelen, hij lag meteen het verband met het DES-gebeuren uit de zestigerjaren. Er volgde verder onderzoek. Ze bleken een kopie van elkaar te zijn, zelfde bloedplaatjes, etc. Zou haar zus bij iemand anders zijn gekomen was de link nooit gelegd.



Door deze confrontatie kwamen zij erachter dat zij beide DES dochter waren, en naar later bleek hun andere twee zussen ook. Alle vier zijn zij hun baarmoeder kwijt, hebben hun leven lang veel klachten gekend, tot op de dag van vandaag.

Hun moeder kon inderdaad bevestigen dat zij tijdens de zwangerschappen medicijnen toegediend had gekregen. De puzzel viel op zijn plaats.



Rinske’s lichaam is compleet ontregeld. Op medicijnen reageert zij helemaal verkeerd, zelfs homeopathische middelen kan zij niet zomaar nemen.



Zij heeft behoorlijke botontkalking en kreeg daar zware behandelingen voor, tot een infuus aan toe, maar zij kan echt nergens tegen, dus ook dat was voor haar dramatisch.

Ze kreeg voor die kwaal het middel “Protelos” voorgeschreven, maar gevoelsmatig stond het haar tegen en heeft het niet gebruikt. Vorig jaar kwam zij er achter dat dit ook zwaar gif was, er mensen waren die ook hier ernstige andere bijwerkingen door kregen. Op de radio hoorde zij een programma waarin werd verteld dat er op dat moment 20 mensen waren overleden en er wel ongeveer 90 ernstig ziek waren. Door het middel “Protelos”. Haar gevoel werd bevestigd. En door het feit wij met elkaar in contact kwamen, zij weer meer over alles nadacht en zo het doosje, wat zij nog in huis heeft aan het lezen was, zag zij tot haar verbazing dat het een “monsterverpakking” is. Haar reactie was meteen weer een boos gevoel richting de farmaceutische industrie. Verdienen zij zo hun geld? En willen fabrikanten koste wat het kost op deze wijze hun middelen testen op mensen?



Moraal van dit verhaal: Rinske zag het programma, overzag haar eigen leven dat op elfjarige leeftijd totaal veranderde. Zij wil zo graag de mensheid waarschuwen voor het feit dat het niet natuurlijk is om allerlei stoffen tot je te nemen of in te laten spuiten. Zij zelf is het levende bewijs van het falen van de medische wetenschap.



En dan blijft men ons maar tegenspreken als wij die vergelijking trekken. Qua middelen is het appels en peren vergelijken, maar qua het opdringen heeft het sterke tot zeer sterke overeenkomsten.



Ik dank Rinske dat zij de moeite heeft genomen mij te bellen en dat zij haar verhaal heeft willen vertellen om u allen te waarschuwen.

Zij wil ook dat ik haar naam en woonplaats gewoon vermeld, zij heeft niets te verbergen.

Haar volledige naam is: Mevrouw Rinske Verwindt-Broersma, te Leeuwarden, Friesland.



En persoonlijk raad ik u aan om eens op Internet de naam: Protelos in te tikken. Ook daar komt u tot verassende berichten.



Anneke Bleeker,

Bergen,

15 maart 2009.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Vervolg:



In het voorgaande bericht refereerde men aan Omroep Friesland hieronder de uitzending die kunt bekijken hij staat op de site waar een verzameling van berichtgeving bijeen staat om te lezen, video's en radiouitzendingen. Genoeg om je te verdiepen. Bijna dagelijke worden op deze site nieuwe berichten geplaatst dus is het raadzaam, als u belangstelling hebt in het verloop van de vaccinatiecampagne, de site te bezoeken.

http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com/
OMROEP FRIESLAND (radio): http://www1.omropfryslan.nl:80/Radio_Om ... 03-09.aspx Beluister (tweede item): http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx ... 0cd71b.WMA uitzending (4 maart 2009) met (Nova) Anneke Bleeker.

Ook op deze websites te bekijken tv uitzending:
Omroep Gelderland
Omroep RTV Noord Holland
Pauw en Witteman
Radar TV
Nova TV 2x
Maar verder ook veel te lezen over artikelen uit diverse kranten die aandacht besteedden aan deze vaccinatiecampagne.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Er gaat wel eens iets verkeerd. Over de gehele linie hebben we heel veel aan vaccins te danken.De volgende fase zal zijn ingrijpen in het DNA dan zijn we van alle ellendige ziekten af.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@overname. .En zo huppelen we over dit onderwerp heen.....

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Wat nu? Dit is mis gegaan,zoveel andere medicijnen waren een succes.Vroeger gingen velen met aangeboren hartziekten rond hun 40 tigste dood, nu worden ze 80. Een geweldig succes! Denk aan de mensen met reuma. Geweldige ontwikkeling waardoor velen ipv in een invalide wagentje te zitten pijn lijden, weer lopen en geen pijn hebben. enz.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@overname. Dat heb je al eerder verteld en dat weten we best, maar dat is hier niet het onderwerp.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door overname »

Het ging er toch over wat we kunnen verwachten van de pharma industrie? Het is geweldig, maar soms gaat het helaas fout :cry:

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

@overname. Nou 'geweldig' - http://www.gezondescepsis.nl/

Het onderwerp is hier-De HPV vaccinatie ( baarmoederhalskanker)

http://player.omroep.nl/?aflID=7757301& ... d=00:06:39

Gesloten