LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Het onderwerp is hier: de HPV-vaccinatie.

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Meno

Helemaal gelijk over het onderwerp.
Dat is de HPV-vaccinatie.

Sorry,
Maar het kwam door onwetendheid, onbegrip en onnozelheid:
de drie pijlers blijkbaar van van die meneer of mevrouw Tullio Fan.
Kon tante het niet laten om effies een prikkie uit te delen.
Of het ook helpt op de lange termijn?
Zou toch wel fijn zijn als bescherming.
Er is al genoeg chaos zonder de achterklap van die Tullio Fan.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door gravedigger »

@tantePollewop
Fannetje heeft een huid dikker dan een olifant. Blijft ondanks ettelijke verzoeken doorgaan met het spammen van links, het plaatsen van ellenlange bijdragen en het voortdurend off-topic gaan. Even zoeken op haar naam zegt al genoeg!!

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Gravedigger

Heb gezocht en wat ik toch al allemaal vond!
Niet te geloven die Tullio Fan mevrouw dus.
Nu begrijp ik het al helemaal niet meer.
Er zijn hier toch gedragsregels?
Dat mag toch allemaal niet of lees ik niet goed?
Alleen de naam al van dat mens.
Die Tullio geeft zomaar injecties met baksoda!
Die heeft daarvoor geen enkel bewijs of garantie.
Er zou zelfs een mevrouw door gestorven zijn.
Die brengt pas levens in gevaar.
Hoe durft die Fan dan wat te zeggen over de HPV prikken?
Die kon dan toch maar beter haar mond dicht houden.
Wat een schaamteloos gedoe.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Het gaat hier dus over de HPV-vaccinatie

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Meno

Begrijp ik het nu goed?
Die Tullio mevrouw mag van jou alles zeggen?
Als het maar over HPV prikken gaat?
Zelfs als het duidelijk onzin is?
Of gewoon bangmakerij en onrust stoken?

http://geriatricare.tk/

quote:
Dan rest nog een stukje slecht nieuws: Het RIVM heeft de kracht van internet onderschat tijdens de HPV-vaccinatiecampagne. De opkomst is bedroevend en men wijdt een deel van die uitslag aan verschillende websites die indianenverhalen over de HPV vaccinaties hebben verspreid. Ik heb zelf eens een kijkje genomen op de Hyve van Vaccinatie Baarmoederhalskanker HPV. Een drukbezochte Hyve die duidelijk scheefgetrokken en ronduit foute en onwetenschappelijke informatie presenteert als ‘feiten’. De Hyve laat echter ook zien hoe vrij jonge kinderen omgaan met internet. Zeer persoonlijke berichten van jonge meisjes die door de de bomen van verschillende verhalen het bos niet meer zien en zich op die manier kwetsbaar opstellen voor de beheerders en slecht onderwezen volwassenen van de website. Ik zal niet verder in detail treden, maar ik vind de manier van informatie verstrekken walgelijk. Niettemin dient de medische wetenschap zich hier van de te vergewissen: op internet is het onzinaanbod werkelijk enorm en jonge mensen hebben niet de competenties om kaf van koren te scheiden. En dat is koren op de molen van de druk hyvende prikgoeroe’s van de NVKP, die altijd in zijn voor een stukje pseudowetenschappelijke ONZIN op het gebied van vaccinaties. Yuck.

Ik ben het helemaal mee eens met deze meneer Bram.
Het is walgelijk wat er al weken gebeurd.
Het onzinaanbod van Tullio Fan spant hier de kroon.
Dan mag je daar niets van zeggen of over die prikgoeroes?
Is dat goed voor onze kinderen of kleinkinderen zorgen?

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Marer »

Het onzinaanbod van Tullio Fan spant hier de kroon.

Inderdaad. Maar de moderatie hier is niet bepaald geloofwaardig.
Mevr. Tulliofan, Fanaat, Anoniem, Odelia, O. van Schaik gaat rustig door met alternatiefje spelen.
Alleen al de naam Tulliofan naar de kwakzalver Tullio Simoncini, de uit zijn ambt gezette arts uit Rome die met bica kanker behandelt, zou al een waarschuwing moeten zijn uit welke koker mevr. Odelia haar knip- en plakwerk haalt en verder is dat knip- en plakwerk niet serieus te nemen, net als de natriumsite met goeroe Simoncini en totaal onnozele aanhangers Trentelman en Claessen.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

effe lezen!!

http://www.verontrustemoeders.nl/28.04. ... 0vdWal.pdf
Open brief aan de Inspecteur-generaal van de Inspectie van de Gezondheidszorg,
prof. dr. G. van der Wal
Onderwerp: aluminium hydroxide als zeer gevaarlijke adjuvans in vaccins


lees verder op de link

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://articles.mercola.com/sites/artic ... e-Flu.aspx
lees het artikel van Dr. Mercola maar ook de vele reacties daaronder zijn de moeite waard om te lezen.

Wat dacht u dan van deze reactie van Sunset hieronder? Zou dit allemaal uit een dikke duim komen of toch niet?

Reactie van Sunset is:

Whenever you get a shot of Tamiflu, you put money in Dondald Rumsfeld's bank account. Rumsfeld, aka Mr. Aspartame, Chief of Poisons has been feeding us poison every chance he can. He gave us Agent Orange, along with *** Cheney and the Monsanto company and of course he is well known for his criminal actions regarding Aspartame.
Rumsfeld served as Gilead (Research)'s chairman from 1997 until he joined the Bush administration in 2001, and he still holds a Gilead stake valued at between $5 million and $25 million, according to federal financial disclosures filed by Rumsfeld.
As Defense Sec, our soldiers have used depleted unranium weapons, causing birth defects in Iraqi and American babies.
As for the Avian flu episode, no one knows the exact number of shares Rumsfeld owns, but in the six months he tried to create fears of a pandemic, the ensuing scramble for Tamiflu sent Gilead's stock from $35 to $47. That's made Mr. Poison, already one of the wealthiest members of the Bush cabinet, at least $1 million richer. That was for the Avian flu,.....now the swine flu seems to all of sudden appear.
In 1976, when a military recruit in New Jersey died from a flu that experts speculated might be the "swine flu" virus of 1918 pandemic fame. As Sargent tells it, Rumsfeld, who was then and is again the nation's secretary of defense, made the imminent "swine flu" a political issue to add some spark to the campaign of President Ford, an interim leader without a cause. At Rumsfeld's urging, the administration would ensure that "every man, woman and child" was vaccinated. Huge amounts of vaccine were produced and distributed quickly.
Some batches were contaminated. This was in the days before lysate. Six hundred people sickened and 52 died. The program was stopped a month after the election. And nobody got swine flu.
Rumsfeld was the architect of that ill-fated campaign in 1976 and now Rumsfeld is one of the architechs of this current crisis.
Wake up America

Wereldwijde Financiële crisis krijgt hulp van de virussen???? Een Pandemie zou heel veel geld kunnen opleveren?? Helpen de virussen de graaiers aan meer geld of??? Hoeveel graaiers krijgen/kregen Spaanse griep of welke andere dodelijke griep dan ook?

Hoeveel elite op deze aarde zijn ooit aan een epidemie of pandemie gesneuveld? Hoeveel generaals en ander hoge officieren in de eerste wereldoorlog stierven aan de Spaanse griep? Is dat ooit in kaart gebracht? Ik zou dat graag willen weten?



In deze link http://www.verontrustemoeders.nl/28.04. ... 0vdWal.pdf kon u lezen o.a.:
Zoals u ongetwijfeld zelf ook weet – en in de bijlagen nog eens kunt lezen – kan depletie van vitamine D (en daardoor ook van calcium en fosfor) leiden tot een breed spectrum van aandoeningen, variërend van spontane botbreuken bij baby’s tot onder meer osteoporose, diabetes type 2, kanker en Engelse ziekte (rachitis).
Momenteel maakt de westerse wereld zich grote zorgen om het toenemende gebrek aan vitamine D bij de opgroeiende jeugd en de terugkeer van rachitis in een veel grotere incidentie dan tijdens de
industriële revolutie.
Het heeft er dus alle schijn van dat het steeds meer overladen rakende Rijksvaccinatieprogramma de
gezondheid door depleties van genoemde stoffen in steeds ernstiger mate benadeelt.
Nu kan men op de site van verontruste moeders heel veel zaken lezen. Ook studies van deze wetenschapper: T.C. Kuiper – van den Bos.

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Da silva »

Hoeveel elite op deze aarde zijn ooit aan een epidemie of pandemie gesneuveld? Hoeveel generaals en ander hoge officieren in de eerste wereldoorlog stierven aan de Spaanse griep? Is dat ooit in kaart gebracht? Ik zou dat graag willen weten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep
Historici zijn het erover eens dat de Spaanse griep de loop van de geschiedenis wellicht ingrijpend heeft beïnvloed. Zo kreeg de Amerikaanse president Woodrow Wilson de Spaanse griep tijdens de vredesonderhandelingen in Versailles in 1919, maar hij herstelde.
De Spaanse koning Alfonso XIII werd ook ziek en dronk op een gegeven moment een fles Bacardi-rum leeg. De volgende dag was de koorts weg. Sindsdien staat op elke fles Bacardi het Spaanse koninklijk wapenschild afgebeeld.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.pluspost.nl/je-gaat-het-pas- ... hebt./6775

Dit artikel is vandaag in verkorte vorm in het FD verschenen dinsdag 21 april 2009, 15:26
De overheid reageert geërgerd over de lage opkomst bij het vaccinatieprogramma. Kritiek van ouders wordt van de hand gewezen omdat ze zich zouden baseren op indianenverhalen. De overheid kan de onverwachte storm van kritiek niet plaatsen, omdat zij het al lang sluimerende wantrouwen dat is ontstaan bij de burger rondom de preventie en bestrijding van kanker niet begrijpt.

lees meer op de link

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door puma73 »

deze discussie is compleet off topic tulliofan heeft niks met hpv te maken.

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Tullio fan

quote uit jouw link:
en Drs. Henk Trentelman: voorzitter van de landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatiënten WWK en auteur van de boeken ‘Voor en na de diagnose’, geschreven vanuit de jarenlange begeleiding van terminale patiënten, en ‘Chemo? Of kan ik zélf kiezen?’, waarin hij therapievrijheid bepleit voor terminale kankerpatiënten in navolging van Duitsland en Engeland.
Die heeft wel érg veel door wat anderen niet zien.
De site van de WWK is al helemaal ongelooflijk.
Daar staan heel wat kwakzalvers vermeld.
Die boeken zijn al helemaal een giller.
Duidelijk dat hij niet ziet wat anderen zien.
Die anderen hebben dan ook gezond verstand.
Dat kan je van meneer Trentelman niet zeggen.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Even terug naar het onderwerp : de HPV-vaccinatie:


http://www.gezondescepsis.nl/images/sto ... accine.pdf

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Meno

Wat voegt deze link van jou dan toe?
Zegt die niet wat allang gezegd is?
Op dit forum en in de media?
Wat is volgens jou nieuw in dat bericht?
Of wil je oude HPV koeien uit de sloot blijven halen?

Daar heeft die Tullio fan ook een handje van.
Het liefst met personen die overal oog voor hebben.
Die dat van zichzelf denken heet dat.
Intussen is het gewoon sluikreclame.

Ik laat dit item nu graag aan jullie deskundigheid over dus:
Even terug naar het onderwerp : de HPV-vaccinatie:

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Meno »

Maak ik sluikreclame? Voor wie/wat?

Tante Pollewop
Berichten: 187
Lid geworden op: 23 apr 2009 17:18

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tante Pollewop »

@Meno
Maak ik sluikreclame? Voor wie/wat?
Tullio fan maakt sluikreclame waar en wanneer maar kan.
Nu deed ze dat met het HPV artikel van die Trentelman.

Jou spreek ik aan in het 1e stukje.
Door te vragen naar het waarom van jouw link.
Dacht dat dat duidelijk was,sorry.
Overeenkomst vind ik in de oude koeien.
Jullie komen beide met niet recente uitspraken.
Al die punten over HPV zijn al benoemd.

En toch wil je van voren af aan beginnen?
Zo komt het op mij over tenminste.
Jouw link is uit 2008.
Het is vandaag 8 mei 2009.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.verontrustemoeders.nl/06.05.09%20Com...

lees eens op deze website het artikel waarvan ik hier een stukje heb geplakt:

De verontrusting van verontruste moeders neemt toe!
Verontruste Moeders hebben in hun website en met hun acties al duidelijk hebben gemaakt dat de vaccinatie tegen het HPV-virus gebaseerd is op onduidelijke, eenzijdige, onvolledige informatie. De grote gevaren verbonden aan deze vaccinatie zijn door verontruste moeders duidelijk naar voren gebracht (zie www.verontrustemoeders.nl ) Desondanks heeft het RIVM nu opnieuw besloten haar macht te misbruiken en de scholen, waar wij onze kinderen veilig achten, in te zetten voor haar doelen.
Het is opvallend dat toen verontruste moeders met hun acties begonnen, zij in hun
onwetendheid, de scholen als eersten benaderden. Veel scholen schreven ons, dat zij geen mening hierover naar buiten toe mochten hebben, wat wij respecteerden. Een enkele leraar heeft echter de meisjes gewezen op mogelijke gevaren, waarop het RIVM de scholen erop wees, dat dit niets met scholen te maken had!
Nu echter gebruiken zij zelf de scholen, en hebben effectievere methoden als verontruste moeders om hun doel te bereiken, namelijk de politiek.
Daarom dienen wij, verontruste moeders, een klacht in tegen het ministerie van onderwijs dat toegestaan wordt scholen in te zetten om meisjes te vaccineren.

lees het artikel op de link.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.verontrustemoeders.nl/06.05. ... erwijs.pdf
ik hoop dat deze link wel werkt. Ander even plakken en anders gewoon even op de site kijken:
http://www.verontrustemoeders.nl/

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: De HPV vaccinatie. (baarmoederhalskanker)

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.wijwordenwakker.org:80/conte ... =P646&l=NL
lees even dit op deze link:
Louise’s Blik

Nederland heeft tegenwoordig een eigen KuKluxClan: Knottnerus-Klink-Coutinho...
Hun eerste kruizen staan al te branden in de lusthof van de complementaire geneeskunde, en in tuinen en op balkonnetjes van die wetenschappers, journalisten en ouders die het vaccinatie-evangelie openlijk in twijfel trekken. Zowel dat van HPV, als van DTP-BMR en alle andere alfabetsoep gifcombi’s. Ik stel voor om deze Inquisitiefikken met elkaar te verbinden tot een vreugdevuur dat de arrogantie en de diepe spirituele duisternis in deze lieden kan verlichten. Want het is me nu echt genoeg.”

Gesloten