LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dr. Cohen's 1st personal diet

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
heidischrama
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2009 13:36

Dr. Cohen's 1st personal diet

Ongelezen bericht door heidischrama »

binnenkort heb ik een afspraak bij een kliniek om mijn overgewicht te laten behandelen. Deze kliniek gaat via bloedonderzoek kijken op welke manier ik het beste mijn gewicht kan verminderen. Heeft iemand ervaring met deze behandeling?? Er zijn nogal wat kosten aan verbonden. En op zich vind ik dat niet erg, maar als blijkt dat het niet helpt, vind ik het wel zonde geld.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Dr. Cohen's 1st personal diet

Ongelezen bericht door overname »

Van internet geplukt :D

Ja, ik heb het dieet van iemand overgenomen, de verschillen onderling zijn minimaal en alleen in de portiegrootte van de eiwitten/groenten verhouding bij de lunch en het diner.
Bij de een staat 100 gram gemiddeld en bij iemand anders 95 gram en bij de mannen is het 20-40 gram meer.
Via een laborant heb ik vernomen dat het bloed wordt onderzocht op chloor en nierfuncties, hierop zou geen persoonlijk beeld uit afgeleid kunnen worden, laat staan een dieet. (mijn man is chemisch analist)
Het dieet werkt wel fantastisch,maar het persoonlijke is een illusie en kost maar liefst 700 euro, die bloedtesten en consulten en het uiteindelijke "persoonlijke"programma.
Het succes van goed afvallen + je energiek voelen zonder honger heeft te maken met de 3 pijlers:

Verhoging groeihormoon (hogere verbranding, betere stofwisseling)
Stabiele bloedsuikerspiegel
Aanmaak van Serotonine (gelukshormoon)

Deze 3 succesfactoren worden veroorzaakt door de strikte combinaties van de voedingsmiddelen, de juiste combinaties vormen een soort natuurlijk medicijn.

Ik ben zo op de hoogte gebracht omdat ik wel een intakegesprek gehad heb met een consulent en alles heb laten onderzoeken.

heidischrama
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2009 13:36

Re: Dr. Cohen's 1st personal diet

Ongelezen bericht door heidischrama »

heel erg bedankt voor je reactie. Ik vond het verhaal in de kliniek niet zo heel duidelijk en een beetje geheimzinnig. Het klinkt leuk, maar toch heb ik besloten het niet te gaan doen. Het is mij teveel geld.

dikkiedap
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2009 16:42

Re: Dr. Cohen's 1st personal diet

Ongelezen bericht door dikkiedap »

Vind het belachelijk dat er zoveel geld voor wordt gevraagt.
Heb inderdaad ook diverse orginele dieten naast elkaar gelegt en er is nauwelijks verschil.
Je maakt mij niet wijs dat 5 gram vlees op een dag echt een wereld van verschil uitmaakt bij het afvallen.
Ook kun je meer info lezen hierover op www.weegclub.nl waar veel mensen zitten die met een kopie afvallen.
Ik gebruik een kopie van mijn tante, die dus wel 750 euro heeft betaald ervoor. En ik val even goed en snel af.

jager63
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2009 09:47

Re: Dr. Cohen's 1st personal diet

Ongelezen bericht door jager63 »

Kan ik het dieet ook ontvangen?

Gesloten