LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Tendels magneetjes werken kennelijk niet zo goed meer, nu hij mij en chocomelk begint te verwarren.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Chocomelk schreef:
Tendel schreef:
Net zoveel, voor mij, als dat voor jou alles wetenschappelijk onderbouwt moet worden.
Nee Tendel voor mij hoeft niet alles wetenschappelijk te onderbouwt zijn, snap niet hoe je daar bij komt maar dat zul je vast en zeker schrijven omdat ik vind dat de verkoper jou goed gebrainwasht heeft en jij gelooft in iets wat onzin is.
In ieder geval wel een goede verkoper die dingen kan verkopen wat nergens op slaat.

Dat een minister op bezoek gaat in een bedrijf stelt niet zoveel voor hoor, gebeurt wel vaker, fatsoen heeft zoiets. :wink:
Je had het op vorige pagina's toch over klachten analyseren, en over brainwashen en dat een hernia spontaan kan verdwijnen of de pijn ervan.
Dit klinkt al voor mij wetenschappelijk.
Zo niet, dan zeg je dus dat er zonder wetenschappelijk bewijs klachten toch over kunnen gaan.
Dus Energetix past dan toch bij jouw gedachtengang.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

kuklos schreef:Tendels magneetjes werken kennelijk niet zo goed meer, nu hij mij en chocomelk begint te verwarren.
Denk je nu echt dat alles om jouw draait op dit forum?
Chocomelk heeft op eerdere pagina's aangegeven over analyses van klachten etc. Dat klinkt voor mij al wetenschappelijk.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Ik had al een vaag vermoeden dat niet alle gekken achter slot en grendel zitten, maar nu weet ik het zeker.
Mensen die namens mij reageren op een ander, zonder toestemming, is niet best.
Mensen die in de huid van iemand anders kruipen en ze daardoor als minkunkels neerzetten, vind ik naar en beangstigend.
Wat is dit voor gedrag?
En dan nog het verhaal kracht bijzetten door vetgedrukte letters te gebruiken,
getuigt van onzekerheid en onmacht.

Wie de schoen past trekke hem aan.

De sieraden van energetix passen mij in ieder geval wel!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tendel schreef:
Je had het op vorige pagina's toch over klachten analyseren, en over brainwashen en dat een hernia spontaan kan verdwijnen of de pijn ervan.
Dit klinkt al voor mij wetenschappelijk.
Zo niet, dan zeg je dus dat er zonder wetenschappelijk bewijs klachten toch over kunnen gaan.
Dus Energetix past dan toch bij jouw gedachtengang.
Een hernia kan inderdaad uit zichzelf weg gaan.
En ja heb het over brainwashen want dat is het in mijn ogen.
Energetix past absoluut niet bij mijn gedachtengang, zulke dingen zouden
verboden moet worden en uit de handel moeten worden genomen omdat er altijd mensen zijn zoals jij die zulke dingen kopen.
Het is mensen puur voor de gek houden.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tendel schreef: Denk je nu echt dat alles om jouw draait op dit forum?
Chocomelk heeft op eerdere pagina's aangegeven over analyses van klachten etc. Dat klinkt voor mij al wetenschappelijk.
Waar ?

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Chocomelk schreef:
Tendel schreef: Denk je nu echt dat alles om jouw draait op dit forum?
Chocomelk heeft op eerdere pagina's aangegeven over analyses van klachten etc. Dat klinkt voor mij al wetenschappelijk.
Waar ?
pagina 9

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Waauw Tendel dus op pagina 9, heb net terug gekeken en dat
was een reactie op een reactie van jou.

Wat je ook schrijft Tendel, ik geloof er gewoon niet in , net zoals
ik ook niet geloof in één of andere god of wat dan ook.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Tendel schreef:Denk je nu echt dat alles om jouw draait op dit forum?
Als jij hier anderen de les wil lezen, begin dan eens met stukjes te schrijven zonder taalfouten. Het correcte woord is in dit geval jou, dus zonder de W.
Tendel schreef:Chocomelk heeft op eerdere pagina's aangegeven over analyses van klachten etc. Dat klinkt voor mij al wetenschappelijk.
Ja, maar jij haalde ook magnetisme en zwaartekracht door elkaar, gelooft dat Energetix werkt en denkt dat een Duitse minister van sociale zaken en arbeid die een bedrijf bezoekt wat veel vrouwen in dienst heeft hiermee dus ook aangeeft dat het product wat zo'n bedrijf verkoopt werkt, en testimonials als afdoende beschouwt om maar de werking ervan aan te tonen. Kortom, jouw geloofwaardigheid is niet heel erg hoog hier, behalve als clown dan.

En ja hoor, in jouw volgende post besluit om je om jouw clownsgehalte nog even te bevestigen:
Tendel schreef:Mensen die namens mij reageren op een ander, zonder toestemming,
Jij denkt dat je toestemming moet geven voordat iemand mag reageren?
Trouwens, voor ik het vergeet, zag je wanneer je wel een W moest gebruiken bij het woord jou?
Tendel schreef:Mensen die in de huid van iemand anders kruipen en ze daardoor als minkunkels neerzetten, vind ik naar en beangstigend.
Nee hoor, jou (kijk opnieuw naar het correcte gebruik van het woord jou) als minkukel neerzetten doe jij zelf wel. Door alle kulargumenten die je hebt gebruikt.
Tendel schreef:En dan nog het verhaal kracht bijzetten door vetgedrukte letters te gebruiken, getuigt van onzekerheid en onmacht.
Staat dat in het psychologieboek van Energetix?
Tendel schreef:De sieraden van energetix passen mij in ieder geval wel!
Sja, maar daar gaat het in dit topic dus niet over. Het gaat niet over hoe leuk die dingetjes staan bij de persoon die ze draagt, maar of ze een werking hebben op medisch vlak. En na 40 berichten van jouw kant berust de complete onderbouwing van hun werking erin dat jij erin gelooft. Sieraadjes die niet anders zijn dan de Biostabil en Nikken. Waarvan ook niet bewezen kan worden dat ze werken.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Als ik het sarcasme en cynisme even terzijde schuif is het eigenlijk diep triest dat we hierover nog een discussie moeten voeren. Het is diep triest dat we anno 2012, na ik weet niet hoeveel tienduizenden jaren van het bestaan van de mensheid nog steeds een aanbod hebben van middeltjes die het niveau van Haarlemmerolie niet ontstijgen, en vervolgens nog verdedigd wordt ook door mensen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

kuklos schreef:Als ik het sarcasme en cynisme even terzijde schuif is het eigenlijk diep triest dat we hierover nog een discussie moeten voeren. Het is diep triest dat we anno 2012, na ik weet niet hoeveel tienduizenden jaren van het bestaan van de mensheid nog steeds een aanbod hebben van middeltjes die het niveau van Haarlemmerolie niet ontstijgen, en vervolgens nog verdedigd wordt ook door mensen.
Daar heb je gelijk in Kuklos maar je ziet ook wel dat mensen die zich hebben laten brainwashen er ook nog werkelijk in geloven.
Triest.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Weet je wat triest is en verboden zou moeten worden? Dat is: mensen die er geen ervaring mee hebben, toch op dit forum een mening schrijven. Een mening hebben over een product is heel iets anders dan een ervaring over een product delen.
Dan leggen deze mensen op alle slakken zout, bijvoorbeeld als je een letter teveel of te weinig schrijft, ze spelen politieagent, want ja wat moeten deze mensen anders neerschrijven. Hun ervaring delen over het product, kunnen ze niet want ze kennen het niet.

Ik heb ervaring met deze producten en ben er positief over.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door puma73 »

Tendel schreef:Weet je wat triest is en verboden zou moeten worden? Dat is: mensen die er geen ervaring mee hebben, toch op dit forum een mening schrijven. Een mening hebben over een product is heel iets anders dan een ervaring over een product delen.
Dan leggen deze mensen op alle slakken zout, bijvoorbeeld als je een letter teveel of te weinig schrijft, ze spelen politieagent, want ja wat moeten deze mensen anders neerschrijven. Hun ervaring delen over het product, kunnen ze niet want ze kennen het niet.

Ik heb ervaring met deze producten en ben er positief over.
De zoveelste dooddoener die gebruikt wordt door aanhangers van kwakzalverij als men geen gelijk kan krijgen met normale en doordachte bewijsbare redenatie. En die redenatie is niet "ik heb ervaring en ben positief over deze rotzooi". En enig bewijs van werkzaamheid heb je nog steeds niet geleverd en zul je nooit kunnen leveren want het werkt namelijk niet.

Zou je na zoveel pagina's met onzinredenatie en drogredenen niet eens ophouden met het promoten van dit onzinding meneer de verkoper.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tendel schreef:Weet je wat triest is en verboden zou moeten worden? Dat is: mensen die er geen ervaring mee hebben, toch op dit forum een mening schrijven. Een mening hebben over een product is heel iets anders dan een ervaring over een product delen.
Dan leggen deze mensen op alle slakken zout, bijvoorbeeld als je een letter teveel of te weinig schrijft, ze spelen politieagent, want ja wat moeten deze mensen anders neerschrijven. Hun ervaring delen over het product, kunnen ze niet want ze kennen het niet.

Ik heb ervaring met deze producten en ben er positief over.
Is toch ook fijn dat jij er een goede ervaring mee hebt maar dat zegt
meer over jezelf dan over het produkt Tendel.

Ervaring delen over dit produkt ik zou het niet eens willen hebben Tendel
want het is gewoon een onzin produkt, mensen die makkelijk gebrainwasht worden daar word geld uit de zakken geplukt, en helaas lukt dat ook nog. :?

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Tendel schreef:Weet je wat triest is en verboden zou moeten worden? Dat is: mensen die er geen ervaring mee hebben, toch op dit forum een mening schrijven.
Vetgedrukt door mij gedaan. Zoals al gezegd, typisch een kwakzalversreactie. Negatieve aspecten van iets mogen niet vermeld worden. Negatief is hier dat die dingetjes geen werking hebben.
@Tendel, dit is een consumentenforum, dus elke mening over dit product is toegestaan, ook als mensen geen persoonlijke ervaring ermee hebben maar wel weten dat het niet werkt. Als jij een forum wil waar middels strikte censuur over die niet werkende dingen wordt gesproken dan raad ik je aan een mlm forum te zoeken of een kwakzalversforum. Dat jij de mensen die weten dat die dingetjes niet werken de mond wil snoeren zegt weinig goeds over je.
Tendel schreef: Een mening hebben over een product is heel iets anders dan een ervaring over een product delen.
Dan wordt de vraag waarom jij die Duitse minister aanhaalde nog sterker. Het is immers geen ervaring over het product en hoort, conform jouw redenering dus niet thuis in dit topic. maar toch haal jij het aan.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Ik heb geen ervaring met rotzooi, zoals Chocomelk het omschrijft, maar een positieve ervaring met Energetix.

Dat is het dus precies, jullie weten niet eens het verschil tussen rotzooi en Energetix, dat is pas een dooddoener, als je hier een mening wil schrijven en niet eens DAT verschil weet.

De minister heeft nu ervaring met Energetix, als bedrijf, een mooie aanvulling. Jullie hebben ervaring met geen van beiden.

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

De minister heeft in ieder geval de moeite genomen om persoonlijk het bedrijf te gaan bekijken. Dus is ze wat dat betreft een ervaring rijker, en heeft er daarna pas over gesproken, in tegenstelling tot de mensen hier die geen enkele moeite doen om met Energetix in aanraking te komen en er toch willen over schrijven of sterker nog, Energetix gelijk willen neersabelen en als een politieagent de mensen willen straffen die positief zijn over Energetix.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door dhc »

Kan iemand mij de definitie geven van:

*koppigheid
*vooringenomenheid
*bord voor de kop/betonnen plaat voor de harses

@tendel; vzke niet zelf te reageren svp

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Tendel schreef:en als een politieagent de mensen willen straffen die positief zijn over Energetix.
En weer LIEG je. Er wordt hier niemand neergesabeld die positief is over Energetix, maar zodra ze doen wat jij doet, onbewijsbare dingen roepen, zaken vals voorspiegelen etc. dan wordt er wel tegen in het geweer gekomen.

We zullen je laatste 2 posts maar weer even gaan analyseren:
Tendel schreef:De minister heeft nu ervaring met Energetix, als bedrijf, een mooie aanvulling.
Waarmee je dus zegt dat op bezoek gaan bij een bedrijf hetzelfde is als ervaring hebben met. Nogal een boude uitspraak. Als ik morgen op bezoek ga bij de Shell heb ik daar dus ervaring mee. Gewoon even benzine tanken en conform jouw gedachtegang mag ik dan ineens wel iets zeggen over Shell. Hoef ik er niet te werken, niet aan ze te leveren, geen jaarverslagen door te werken, niets van dat alles, gewoon even tanken en voila, ik ben een expert.
Tendel schreef:De minister heeft in ieder geval de moeite genomen om persoonlijk het bedrijf te gaan bekijken. Dus is ze wat dat betreft een ervaring rijker, en heeft er daarna pas over gesproken,
Waarmee je dus opnieuw valse verwachtingen schept. Ze is daar op bezoek gegaan met een bepaalde reden, namelijk het grote aantal vrouwen dat er werkt. Wie dit geïnitieerd heeft is niet vermeld. Dat ze daarna een praatje heeft gehouden hoort bij haar functie. Wat echter ontbreekt is bewijs dat ze ook positief is over de producten. We hebben haar alleen een soort plichtmatig bezoek zien afleggen zoals bekleders van een dergelijk ambt wel vaker doen. Goh, en DAT is voor jou al reden om de vlag uit te hangen.
Tendel schreef:in tegenstelling tot de mensen hier die geen enkele moeite doen om met Energetix in aanraking te komen en er toch willen over schrijven
Kijk, daar ga je weer. Daarom heb je in een eerdere post maar eens aangepakt op je taalfouten. Ik wilde je laten inzien, helaas voorlopig tevergeefs dat we sinds het ontstaan van de mensheid een ontwikkeling hebben doorgemaakt. En ontwikkeling die we opleidingen en wetenschap noemen. Die gaan hand in hand.
En uit die ontwikkeling hebben we geleerd dat je niet overal persoonlijk ervaring mee hoeft te hebben om er toch iets over te kunnen zeggen. De wetenschap kan middels allerlei onderzoeken de werking van iets aantonen. Daarom hoeven we ook niet in aanraking te komen met die troep. Een of meerdere wetenschappelijke onderzoeken die een werking van die dingetjes aantonen was voldoende geweest om onze mening positief te laten zien. Doch na 10 jaar is er nog steeds geen wetenschappelijk rapport wat de werking aantoont.
Tendel schreef:Ik heb geen ervaring met rotzooi, zoals Chocomelk het omschrijft, maar een positieve ervaring met Energetix.

Dat is het dus precies, jullie weten niet eens het verschil tussen rotzooi en Energetix, dat is pas een dooddoener, als je hier een mening wil schrijven en niet eens DAT verschil weet.
En weer ga je. Opnieuw de kwakzalvers modus in en alle ontwikkelingen op het gebied van wetenschap negeren. Hebben we als mensheid daar 40.000jaar ontwikkeling voor doorgemaakt?
Hoe zou jij rotzooi definiëren? Ik definieer het als iets wat me wordt verkocht met bepaalde beloftes, maar waarbij die beloftes elke onderbouwing missen. Kortom, Energetix.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door newmikey »

Tendel schreef:... de mensen willen straffen die positief zijn over
Eens even tellen: één,....nope daar blijft het bij :lol:

Je bent wel héél positief over de verkoopmogelijkheden, dat weer wel!

Gesloten