LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Nadja79
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 nov 2006 12:53

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Nadja79 »

Ik heb het vriendin afslankpakket besteld en zal hier mijn ervaring delen.

Nadja

J. Deltoer
Berichten: 3079
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nadja79 schreef:
23 sep 2020 10:44
Ik heb het vriendin afslankpakket besteld en zal hier mijn ervaring delen.

Nadja
Heel mooi, ik overweeg ook om druppels te kopen om wat coronakilo's kwijt te raken. Helaas ben ik wat gierig dus wacht uw resultaten met spanning af.

riddert
Berichten: 2128
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door riddert »

Nadja79 schreef:
23 sep 2020 10:44
Ik heb het vriendin afslankpakket besteld en zal hier mijn ervaring delen.

Nadja
Hoeft wat mij betreft niet hoor. Mijn vriendin is slank dus ben zelf niet zo'n vriendin-afslankpakket nodig.

Maar wellicht dat andere mensen er wat aan hebben.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Lowieze »

J. Deltoer schreef:
23 sep 2020 10:48


Heel mooi, ik overweeg ook om druppels te kopen om wat coronakilo's kwijt te raken. Helaas ben ik wat gierig dus wacht uw resultaten met spanning af.
Dubbel besparen: geen afslankdruppels bestellen én minder gaan eten :D

J. Deltoer
Berichten: 3079
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ach, ik eet niet zo veel. Daar ligt het niet aan....

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Petra1987 schreef:
11 aug 2020 14:39
Ik wil graag een paar kilo's lichter worden en ik ben opzoek naar het juiste middel om af te vallen.
Ik zou kijken naar een dieet waarbij je er voor zorgt dat je perioden geen suiker in je bloed hebt zitten. Als je suiker in je bloed hebt zitten dan maak je insuline aan. En als je insuline aanmaakt dan is dat een signaal om meer vet aan te maken. Je kan bijvoorbeeld dagelijks 16 uur vasten.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door juliomariner »

alfatrion schreef:
23 sep 2020 14:27
Je kan bijvoorbeeld dagelijks 16 uur vasten.
Of je dan nog plezier in je leven hebt is dan natuurlijk de vraag.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Waarom niet? Je lichaam went vanzelf aan dit patroon. De eerste dag heb je honger op de gebruikelijke tijden, de tweede dag minder en daarna merk je het amper.

Mensen die tien dagen vasten melden dat ze de eerste paar dagen een hoger gevoel hebben en het daarna het honger gevoel verdwijnt. Ze gaan weer eten als het honger gevoel terug komt.

Nadja79
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 nov 2006 12:53

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Nadja79 »

Moderator: dit gaat naar onze inschatting om verkapte reclame en niet om een legitieme gebruikerservaring. Bovendien post deze gebruiker vanaf hetzelfde IP-adres als gebruiker 'EssieTraa' hieronder

Hierbij zoals beloofd mijn ervaring. Op 23 sep 2020 heb ik het ketox24 vriendin pakket[/url][/b] samen met mijn zus. Beide zijn we al geruime tijd ongeveer 15 kilo te zwaar volgens ons BMI, daarom hebben we het pakket op advies van de coach met 5 daagse detox aangevuld.

We hebben beide enorm veel verschillende dingen geprobeerd waaronder weightwatchers, herbalife, weigtcare en gezond eten volgens de richtlijnen van het voedingscentrum. De kuur duurt ongeveer een maand en we zijn dus gestart met een 5 daagse detox kuur. Dit was het lastigste gedeelte. Ik had een beetje een weeïg gevoel, mijn zus had hier geen last van. Daarna gestart met het pakket. Iedere ochtend trouw de druppels, aminozuur capsules en als lunch een shake. Dagelijks krijg je emails met tips en recepten en je krijgt een persoonlijke coach toegewezen (gratis) deze kun je per mail en chat. Ik heb ook twee keer gebeld.

Ik heb 1x per week op de weegschaal gestaan. De eerste week begon super! 2.9 kilo eraf. De weken daarna ging iets langzamer maar uiteindelijk ben ik toch 9.2 kilo afgevallen. Mijn zus is iets meer dan 10 kilo afgevallen. Of de druppels nu de heilige graal zijn durf ik niet te zeggen. Ze zorgen er in ieder geval voor dat ik geen honger had (geen zin om te snaaien). De shakes hielpen me de middag door. Aminozuur helpt volgens mijn coach voor je hormoonhuishouding. Al met al ben ik tevreden met het resultaat. We hebben beiden ons doel bereikt, iets dat met andere producten in het verleden niet is gelukt. Zonder honger, en voldoende energie. De prijs is aanzienlijk.

Totaal hebben we 85 euro per persoon betaald met een kortingscode tonnetjerond. De coaching is super, en je krijgt ook een receptenboek bij je pakket. We zijn nu inmiddels een maand gestopt en ik heb nog steeds (gratis) contact met mijn coach en blijf hierdoor op gewicht. Ik heb dingen geleerd zoals eetmomenten etc. Dit is een plus voor ketox24. Conclusie: Geen wondermiddel maar je kunt wel op een eenvoudige manier 10 kilo afvallen en op gewicht blijven. Wat ons betreft een aanrader! :D
Laatst gewijzigd door Radar op 01 dec 2020 16:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Kortingscode gewijzigd in deze niet-zo-verkapte reclamepost. Radar^SK

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Nadja79 schreef:
23 nov 2020 12:57
Hierbij zoals beloofd mijn ervaring. Op 23 sep 2020 heb ik het .......
Jou bericht lijkt heel erg op een fake reactie. Het de link naar de verkooppagina en daarnaast probeer je nog een ander rotzooi product aan te prijzen. Ik ben er achter gekomen dat dieetpillen en druppels niet werken.

Ketox24 werkt ook niet, het is simpelweg een product dat niet werkt. Als je verder kijkt, bijvoorbeeld op bol.com staan de echte ervaringen. Het product werkt niet en is zonde van je geld.

Ik loop nu bij een gewichtsconsulent om gewicht te verliezen (https://gewichtsconsulenten.nl/) Een gewichtsconsulent zal nooit jou adviseren om de druppels te kopen van KETOX24 of een andere pillen.

Het gaat om gezonde voeding en meer bewegen.

J. Deltoer
Berichten: 3079
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bij bol.com waar deze druppels te koop zijn worden ook afslankpleisters verkocht. Het resultaat is hetzelfde maar veel goedkoper.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Het is allebei troep, waarschijnlijk van dezelfde verkoper.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »


Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Brahms »

Samen Euro 170 betaald, in elk geval is je beurs een stuk lichter.
Pillen en poeders blijven altijd linke boel, je weet nooit wat ze erin stoppen.
Gewoon wat meer bewegen, gezond en vooral matig bewegen en wat fitness doen in een verloren uurtje, en je valt ook gewoon 10 kilo af. En mooi wat geld over voor een broek / rokje in een paar maatjes minder.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Klopt helemaal, het gaat om gezond eten en meer bewegen, Pillen en andere rotzooi zijn niet gezond, daar ben ik nu wel achter.

EssieTraa
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2020 14:59

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door EssieTraa »

Moderator: dit gaat naar onze inschatting om verkapte reclame en niet om een legitieme gebruikerservaring. Deze gebruiker post bovendien vanaf hetzelfde IP-adres als 'Nadja79' hierboven

Ja ze werken, ik ben hiermee afgevallen. de druppels zorgen dat je geen honger hebt en sneller vet gaat verbranden. Er zit wel een receptenboek bij en je krijgt begeleiding van een aantal dames. Hoe dan ook hebben de druppels meerwaarde. Tot nu toe iets meer dan 8 kilo afgevallen. Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 dec 2020 16:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verkapte reclame

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Goh wat raar dat er ineens reacties komen dat het werkt, dit lijken fake reacties. In de media wordt gewaarschuwd tegen dit soort producten.

Terwijl bijvoorbeeld het voedingscentrum (https://www.voedingscentrum.nl/nl/servi ... ucten.aspx) aangeeft dat het niet duidelijk is bewezen dat je hiervan afvalt. Ik weet nu wat wel werkt en dat is:

1. https://www.voedingscentrum.nl/nl/afval ... allen.aspx
2. https://www.consumentenbond.nl/dieet

En wat niet
1. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/p ... producten/
2. https://wondervol.nl/tros-radar-onderzo ... producten/
3. https://www.consumentenbond.nl/dieet/af ... -werken-ze
4. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/n ... kmiddelen/

En ik ga uit wat het voedingscentrum en de huisarts adviseert en ja ik val geen 8 kilo af in een maand.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Supplementen voor afslanken allemaal nep (ook KETOX24)

https://www.kwakzalverij.nl/behandelwij ... emaal-nep/

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Radar »

Nadja79 schreef:
23 nov 2020 12:57
Hierbij zoals beloofd mijn ervaring. Op 23 sep 2020 heb ik het ketox24 vriendin pakket[/url][/b] samen met mijn zus. Beide zijn we al geruime tijd ongeveer 15 kilo te zwaar volgens ons BMI, daarom hebben we het pakket op advies van de coach met 5 daagse detox aangevuld.

[...]

Totaal hebben we 85 euro per persoon betaald met een kortingscode tonnetjerond. De coaching is super, en je krijgt ook een receptenboek bij je pakket. We zijn nu inmiddels een maand gestopt en ik heb nog steeds (gratis) contact met mijn coach en blijf hierdoor op gewicht. Ik heb dingen geleerd zoals eetmomenten etc. Dit is een plus voor ketox24. Conclusie: Geen wondermiddel maar je kunt wel op een eenvoudige manier 10 kilo afvallen en op gewicht blijven. Wat ons betreft een aanrader! :D
In het kader van openheid en transparantie:

- De gebruiker van bovenstaande post probeerde een link naar het product in de post te verwerken;
- De gebruiker van bovenstaande post probeerde er subtiel wat reclame in te moffelen door een kortingscode te noemen (die heb ik dan ook maar even gewijzigd in zowel de quote als in de oorspronkelijke post);
- De gebruiker van bovenstaande post plaatst bovendien berichten vanaf hetzelfde IP-adres als gebruiker EssieTraa, die toevallig ook al goede ervaringen had;
- Er zitten slechts vier kleine minuutjes tussen de laatste online activiteit van beide accounts, wat er in combinatie met het IP-adres natuurlijk op wijst dat iemand even van account heeft gewisseld

Jaja.

Laten we hier de wijsheid 'Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg' maar eens op toepassen. Met deze informatie zullen de meeste lezers ongetwijfeld in staat zijn op in te schatten of, en zo ja, in hoeverre deze posts nu werkelijk betrouwbaar en geloofwaardig zijn.

Beide users krijgen een permanente ban.

Groeten,

Radar^SK

J. Deltoer
Berichten: 3079
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Misschien ook maar een ip ban om te voorkomen dat vanuit hetzelfde adres nog een account wordt aangemaakt met "goede" ervaringen? Dit soort trol accounts kan niet genoeg bestreden worden.

Gesloten