LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Ik vond deze reacties al heel raar. Het bedrijf achter KETOX24 probeert op deze manier, dit product te verkopen.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door juliomariner »

Alle positieve reacties voor deze Haarlemmerolie kunnen beter met een brok zout genomen worden.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Nog iets bijzonders Google heeft de radar zoek resultaten offline gehaald na het blokken van deze 2 accounts. Het bedrijf haalt blijkbaar negatieve commentaar offline. Dus vandaar dat er alleen maar positieve commentaren te lezen zijn op internet. Behalve bij bol.com. Zou het mogelijk zijn om de activiteiten van dit bedrijf te onderzoeken, dit zijn oneerlijke handelsactiviteiten. Als er commentaar komt, wordt deze snel offline gehaald via een valse beschuldiging. Het bedrijf wil dit product koste wat kost verkopen en hier passen geen negatieve reacties bij.

Copyright claim #1

DESCRIPTION Gedeponeerde merknaam: benelux: depotnummer [REDACTED] EU: depotnummer [REDACTED]3
ORIGINAL URLS: ketox24.com - 1 URL
ALLEGEDLY INFRINGING URLS: radar.avrotros.nl - 1 URL

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

juliomariner schreef:
01 dec 2020 18:07
Alle positieve reacties voor deze Haarlemmerolie kunnen beter met een brok zout genomen worden.
Maar dan toch hopelijk wel met Himalaya zout?

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee ingestraald zout gewonnen uit een vleermuisgrot in Papoea-Nieuw-Guinea

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Neem dan dieetzout

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door juliomariner »

Petra1987 schreef:
02 dec 2020 15:24
Nog iets bijzonders Google heeft de radar zoek resultaten offline gehaald na het blokken van deze 2 accounts. Het bedrijf haalt blijkbaar negatieve commentaar offline. Dus vandaar dat er alleen maar positieve commentaren te lezen zijn op internet. Behalve bij bol.com. Zou het mogelijk zijn om de activiteiten van dit bedrijf te onderzoeken, dit zijn oneerlijke handelsactiviteiten. Als er commentaar komt, wordt deze snel offline gehaald via een valse beschuldiging. Het bedrijf wil dit product koste wat kost verkopen en hier passen geen negatieve reacties bij.
Dat is dan ook lekker, eerst zelfs reclamelinks posten en als deze accounts een ban krijgen de Radar site "aanklagen" wegens inbreuk op copyright. Fijne firma.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Als ik mij er verder in verdiep en de commentaren lees op bol, dan worden slechte referenties verwijderd. Ik snap niet waarom ze een copyright claim gebruiken, want er zijn geen copyrights geschonden. Wat wel opvalt is dat er heel veel positieve websites zijn, die (tegen commissie) dit product verkopen. De websites die kritisch zijn krijgen een copyright claim, dus snoeren ze de mond van iedereen die kritisch op dit bedrijf. Ik snap niet dat bol.com dit soort producten verkoopt. Als er alleen positieve verhalen zijn, dat is niet mogelijk. Er zijn dus ketox24 trollen, die positieve verhalen de wereld in helpen. Dit klopt niet.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Jablan »

Yup. De copyright-claim wordt ten onrechte ingezet bij Google.

Als je een andere zoekmachine gebruikt dan komen alle kritische sites wel naar voren.

Edit: ik heb standaard Duits ingesteld op mijn apparaten en Google geeft wel een compleet overzicht op de zoekterm 'ketox24', al staan de kritische sites na de advertenties en bekende verkoopkanalen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Revoked »

juliomariner schreef:
02 dec 2020 18:14
Nee ingestraald zout gewonnen uit een vleermuisgrot in Papoea-Nieuw-Guinea
Daar kun je beter zoeken naar koffiebonen in boskattenpoep...voor een heerlijk, echt waar, uitgescheten bakkie pleur.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door juliomariner »

Klopt maar die wonen ook in het bos :-)

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Als je hier je mening geeft, dan vertel je ineens leugens en werk je voor de concurrent, volgens de website van KETOX24. Ze laten overigens niet de reacties zien, die ze zelf hebben neergezet. Deze reacties dichten eigenschappen toe aan het product, die niet haalbaar zijn.

Ook heeft niemand hier gezegd dat het illegaal is wat ze doen. Ik krijg ongevraagd email van dit bedrijf, zonder dat ik mijzelf heb ingeschreven voor een nieuwsbrief. En SPAM is verboden in Nederland, ik heb geen toestemming geven! (Landingpagina https://gezondnieuws.com/us/).

Zonder verder onderzoek wordt KetoX24 door een aantal leden van het Radar forum als ‘gevaarlijk’ en ‘illegaal’ weggezet, dit is absoluut niet het geval. Desondanks faciliteert Avro Tros Radar deze leugens. Wij krijgen hierover vervolgens vragen over. Wat opvalt is dat een persoon zich vastbijt in het topic en meerdere onterechte beschuldigingen uit.

Petra1978 heeft er duidelijk belang bij om KetoX24 met de grond gelijk te maken.

https://ketox24.com/radar/

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door grun »

Ik kom dit topic nu pas tegen, vandaar de late reactie.

Ook hier een klein probleempje met het gewicht. Er mag wel wat af, vaak geprobeerd en vaak gefaald. Dit jaar vanaf 1 januari maar eens de methode uit de boeken van Pascale Naessens gebruikt en tot nu toe een goed resultaat. Dit is goed vol te houden.
Uit de vele eerdere pogingen blijkt dat na twee weken, ongeveer nu dus, het omslagpunt komt en ik ga denken: bekijk het maar, volgend jaar opnieuw. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

De methode van Pascale is geen dieet en je hoeft geen calorieen te tellen. Het is gebaseerd op de Mediterrane keuken.

In afslankpillen, -poeders en dergelijke geloof ik sowieso niet.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat een ouwehoerverhaal over dit forum zeg, op de site van ketox24:
Onder andere op het Radar Forum van Avro Tros wordt de vraag gesteld of KetoX24 echt werkt.
Dat is een hele logische en volstrekt legitieme vraag. Ik zou zeggen: geef daar dan ook een eerlijk antwoord op, Ketox24.

Namelijk dat Ketox24 in het geheel niet werkt. 100% niet.

Want als Ketox24 wél had gewerkt, zou het als medicijn worden verkocht. En niet als voedingssupplement. Medische claims mag Ketox24 niet maken. Dat is bij wet verboden.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Nog leuker is het volgende op hun website:

KETOX24 EXTRA KORTING VOOR BEZOEKERS VAN AVRO TROS RADAR
Start ook met KetoX24 en bestel met korting!

Gebruik de kortingscode PETRA1987


En ze hebben de verwijten naar Trosradar verwijderd evenals de landingspagina. Echter deze is niet verwijderd, op archive.org bestaat deze nog steeds https://web.archive.org/web/20210112194 ... s.com/us/

Wat is dit voor een bedrijf, kun je hun wel serieus nemen. Ze proberen alles wat negatief over hun is te verwijderen door copyright claims in te dienen (https://lumendatabase.org/notices/22691783) Ik kom mijzelf hierin tegen, omdat ik een onderwerp ben begonnen. Of ze schakelen trollen in, om positieve reviews te geven.

Ik ben nu een beetje aan het zoeken, maar als TROSRADAR dit bedrijf gaat onderzoeken, dan ben ik benieuwd wat ze tegenkomen. Volgens mij kunnen ze idd de claims niet waarmaken m.b.t. hun producten.

Als je alle negatieve reviews laat verwijderen, hou je alleen maar positieve reviews over. En positieve reviews verkopen, het is natuurlijk raar dat iedereen rond de 9,1 kilo in een paar weken is afgevallen.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wellevendheid en forumregels verbieden mij hier te melden wat Ketox24 wat mij betreft met zijn/haar kortingcode kan doen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door moederslink »

Maar dan werken ze zeker niet :lol:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Jablan »

Erthanax schreef:
14 jan 2021 20:29
Wellevendheid en forumregels verbieden mij hier te melden wat Ketox24 wat mij betreft met zijn/haar kortingcode kan doen.
Gokje? Ze op een plek achterlaten, waar de zon nooit schijnt?

Zo onderhand vind ik dit onderwerp zeker iets voor de redacteuren (en met een beetje pech de juristen) van Avrotros. Of Radar het dan behandelt of een ander programma, is minder spannend.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Erthanax schreef:
14 jan 2021 20:29
Wellevendheid en forumregels verbieden mij hier te melden wat Ketox24 wat mij betreft met zijn/haar kortingcode kan doen.
We hadden hier een discussie over KETOX24 en het bedrijf gebruikt nu mijn gebruikersnaam als kortingscode. Ze lezen mee op dit forum en daarvoor hadden ze allerlei vervellende opmerkingen over de bezoekers hier en over mij.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: KETOX24 afslankdruppels werken deze echt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ja, dat had ik begrepen. Ook nu verbieden wellevendheid en forumregels mij hier te laten weten wat ik van de figuur achter Ketox24 vind.

Ik sluit mij aan bij de suggestie van Jablan: wellicht kan een redacteur van Radar of Opgelicht! er wat aandacht aan schenken. Ketox24 gaat wel erg ver om zijn/haar veel te dure, niet-werkende kwakmiddeltjes aan te prijzen.

Terzijde: Waarom zijn er eigenlijk zoveel pejoratieven die met sch- beginnen? Schoft. Schoelje. Schurk. Schobbejak. Schorriemorrie. Schurftige hond telt misschien ook nog.

Gesloten