LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Plus spaarzegelactie!

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Bonsie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2017 16:40

Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Bonsie »

Goedendag,

Ik mail met een klacht over de PLUSMARKT

Ik kreeg vorige week een mailtje van 22-10 van Plusmarkt dat ze een spaaractie zijn begonnen.

Deze actie loopt tot eind januarie.
Tis nu eind oktober, je hebt dus 3 maanden de tijd om 750 euro aan boodschappen te doen.
Per 75 euro 1 zegel.

Komt er op neer dat als je net ff te laat start het nooit gaat redden en dus voor niks spaart.
Ook haalt het gros van de mensen de 250 p.m niet aan boodschappen.
Na 3 maanden stopt de ''actie'' en starten ze eigenlijk weer dezelfde actie.

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel mensen het lukt om het boodschappenpakket te bemachtigen, of is het beter dat ze iets anders verzinnen?

Groet Dennis
Laatst gewijzigd door Radar op 26 okt 2017 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kunt u deze mail niet beter naar de Plus sturen? Hier lezen ze echt niet mee hoor.
Een gemiddeld huishouden doet echt wel meer inkopen dan €62,50 per week. Zeker met de aankomende feestmaand. Alleenwonende hebben inderdaad moeite met deze aktie, maar dat is met elke aktie zo.

Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik weet dat mijn moeder al 3 zegels heeft. En zou ze het niet halen, dan haalt ze wat dingen in voren (wcpapier, keukenpapier, wasmiddelen etc., die tikken vaak lekker aan).

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Berteman »

Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je een gratis spaarzegel. Daarnaast zijn er elke week nieuwe actieartikelen voor extra zegels.

Maar, doe de boodschappen bij de discounter. Ben je een stuk voordeliger uit! Echt, er is geen enkel bedrijf dat iets gratis weggeeft...

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door witte angora »

Van de actie heb ik kennis genomen. Wat je zegt: ik zal dat totaalbedrag nooit halen. Wat Berteman zegt: haal je boodschappen bij de discounter, veel voordeliger. Wat ik zeg: als eerste: loop gewoon overal alle aanbiedingen af, ben je nóg goedkoper uit. Als tweede: wat er in die doos zit - zijn dat voor het grootste deel spullen die je normaal gesproken zou gebruiken? Nee? Wat moet je er dan mee?

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Berteman »

Inderdaad, wat moet je een doos vaatwastabletten als je geen vaatwasser hebt? Of blikjes bier als je niet drinkt?

Bonsie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2017 16:40

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Bonsie »

Idd gewoon afschaffen die acties en de spullen goedkoper maken!

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Berteman »

De supers organiseren deze acties niet omdat ze hun klanten iets cadeau willen doen maar juist om ze méér te laten kopen.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door witte angora »

O maar bij de plus hebben ze vaak best wel leuke aanbiedingen. Ze hebben op zijn tijd het eigen merk koffie in de reclame, pak van 250 gram voor 1 euro. Is nog goede koffie ook. Dan haal ik altijd een voorraadje dat ik een paar maanden vooruit kan. Met 1 pak doe ik ongeveer 2 weken.

Geen idee of dat de komende drie maanden weer komt. Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik 750 pakken koffie van een euro ga halen om een boodschappenpakket te bemachtigen vol met spullen waarvan ik het meeste toch niet gebruik...

En wat ze willen is inderdaad dat ik er 300 voor de gewone prijs koop (is ook 750 euro), omdat mijn oogjes heel hebberig naar die doos zitten te loeren. Dus ik zou 450 meer voor die 300 pakken koffie moeten betalen als dat ik anders zou doen, om een doos van 50 euro binnen te halen. Laat maar zitten dus. Ze weten heel goed wat ze doen.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door gemist »

Hier is de dichtstbijzijnde Plus een kilometertje of 50(!) van ons verwijderd. Daarom blijft mijn huishouden hardnekkig bij de AH zo'n 300 euro per week spenderen...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door moederslink »

Bonsie schreef:Goedendag,
Ik mail met een klacht over de PLUSMARKT
Het woord klacht in de topictitel vind ik niet terecht _____ je moet niks hè ? Het is aan de klant zelf om hiermee ad gang te gaan.
De super ziet de klanten extra inkopen doen , dus YEP KASSA!
Je kunt wel nagaan dat als je voor € 750 boodschappen haalt in 3 maanden je aan het eind vd rit die doos boodschappen uiteraard gewoon ook zelf betaald hebt .
En wat zit er dan in zo.n doos? Tja ws spullen die je zelf niet eens nodig hebt of zou kopen.
Vandaar dat ik nooit aan dit soort acties mee doe. Ten eerste spaar ik het nooit bij elkaar in 3 mnd en ten tweede heb ik geen zin in dat gejaag en gestress om voor eind januari die boekjes met die zegeltjes vol te krijgen en om nu bij een ander uit de rij te schooieren om haar zegeltjes, nou nee thnx !
Het gebeurt .....dan schooieren ze bij mij om mijn zegeltjes , nou van mij mogen ze ze hebben :lol:

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Berteman »

De AH, Aldi, Coöp, Dirk, Hoogvliet, Jumbo heb ik allemaal op loopafstand, de Plus om de hoek en de Lidl wat verder weg. Bij de Lidl kom ik het vaakst, bij de Plus voor een incidentele boodschap (of iets wat de Lidl (nog) niet verkoopt). Veel koop ik ook bij de Turkse winkel: spotgoedkoop en prima kwaliteit of op de markt.

Bonnetjes of zegeltjes voor "gratis" pannen, messen, diepvriesdozen, boodschappenpakketten, ovenschalen, 'kristallen' glazen, keukengerei of wat dan ook... ze kunnen me gestolen worden. Nogmaals, geen enkel bedrijf geeft iets zo maar weg.

Juist door niet te sparen voor "gratis" spullen, houd ik geld over om wanneer ik wat nodig heb, dat zelf te kopen. Én dan nog ben ik goedkoper uit...
Laatst gewijzigd door Berteman op 26 okt 2017 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Brainless »

Vanaf zondag 22 oktober tot en met zaterdag 27 januari 2017 ontvang je bij elke tien euro aan boodschappen* en bij wekelijks speciale actieproducten een spaarzegel. Een spaarkaart is vol bij 75 zegels en kan tijdens de hele actieperiode bij de kassa worden ingeleverd voor een gratis Boodschappenpakket ter waarde van 50 euro.
Je krijgt geen zegel per 75 E... maar 1 zegel per 10 euro en bij 75 zegels is de spaarkaart vol.
Ook zullen er extra zegels te sparen zijn.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Klacht over Plus spaarzegelactie!

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Ik doe zelf nooit mee aan die spaar acties Plus zit hier niet in de buurt maar de Appie Jumbo Jan Linders enz wel ik neem wel alt de zegels aan en geef ze op het werk weg of aan familie.
Maar dan ben ik ook een 1 persoons huishouden en ik spendeer misschien 30eur per week aan boodschappen. Ook ik speur de aanbiedingen af en ga regelmatig naar een aldi/lidl winkel vaak zijn de huismerken net zo goed als het dure merk. De acties zijn er inderdaad om mensen meer geld uit te laten geven maar ieder het zijne.

Gesloten