Lekkende Borstimplantaten

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Natalie1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2020 08:57

Lekkende Borstimplantaten

Ongelezen bericht door Natalie1973 »

Hallo allemaal,
Mijn naam is natalie en ik ben 47 jaar oud getrouwd en moeder van 3 kinderen en oma van een kleinzoon en nog een op komst.
Mijn verhaal begint al in mijn pubertijd waarbij de borsten gaan groeien. Altijd pijnlijke borsten gehad en van het bekende kastje naar de muur gestuurd te zijn, hadden we een huisarts die ons serieus nam en er werk van ging maken. Afijn borst weefsel eruit deze was niet goed geen kanker gelukkig niet maar de.patholoog anetoom had dit nog mooit gezien. Oke expanders erin daarna de druppel prothese wat de arts was daar goed over te spreken. Wat een pijn had ik messtreken in mn borsten bij elke beweging en ademhaling. Ja mevrouw het moet nog allemaal.helen enzo. Na enige tijd kon ik niet meer en ben bij een collega van de eerste plastische chirurg uitgekomen en die zei u heeft geen vetweefsel of borstweefsel om de randen van de prothese te doen verkleden. Oke andere protheses en na een heleboel vragen weer van ons uit ook de vraag over hoe betrouwbaar de.protheses zijn hoe zijn ze aangeschreven zijn er lekkages gemeld. Nee mevrouw u hoeft zich geen zorgen te maken dit bedrijf leverd goede protheses en lekken zullen ze niet al steek of snij je met een scherp mes erin lekken gaan ze niet. Na de operatie voelde mijn linkerborst niet fijn. Hij trekt en er zit een deuk in aan de linkeronderkant het doet pijn. Dit aabgegeven weer mevrouw het moet allemaal.nog hele. Een half jaar later ofzo,weer bij de arts aangegeven het zit niet goed vanaf het begin al niet ja mevrouw bindweefselvorming littekenvorming maar we kunnen dit losmaken en uw tepel op de goede hoogte plaatsen tuurlijk wel weer littekens maar we gaan het doen. Dit voelde voor mij echt niet juist em heb afgezien na heel lang nadenken en bespreken met mn man en familie. Toch blijf ik pijn houden en moe en vage klachten stijfheid in knieeen handen zit me niet lekker. Afgelopen vrijdag 4 juni 2021 voelde ik pijn onder mijn linkerarm jeetje een knobbel. Maandag gelijk huisarts gebeld kon komen gelijk afspraak ziekenhuis voor mamagram en echo. Gelukkig geen kanker o was zo opgeluchtig. Wel 3 sec lang want zegt de beste man o ik zie wel een lekkage van de prothese. Ik.dacht dat de wereld om me heen ontplofte. Ja is wel een minimale lekkage. Ik zeg minimaal een lekkage is toch een lekkage.
Het gaat hier om de eurosillicone implantaat. Deze heb ik op de kop af nu 5 jaar en 2 dagen.
Hoe knap is het dat het onmogelijk was dat deze implantaat zou gaan lekken dat kon absoluut niet.
Ik voel me zo boos kwaad gefrustreerd woedend bedonderd vernederd alles in een waar ik geen specifiek woord voor kan vinden om duidelijk te maken hoe ik me voel.
Ik ga nu maar een ander ziekenhuis dar mijn vertrouwen in de vorige twee weg is. En ik hoop dat zij mij veeder kan helpen. De borstprothese gaan eruit zo ie zo. Hoe verder geen idee maar ik ga zeker eurosillicone aanspreken erop en wellicht komt er een rechtspraakalleen weet ik niet hoe dat financieel zou moeten.

Zijn er meer vrouwen met dit merk xie dit meemaken of hebben meegemaakt dan hoor ik graag van jullie.

Mvg
Natalie

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Lekkende Borstimplantaten

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Radar heeft al diverse keren een tv-uitzending hieraan gewijd; volgens mij over meerdere merken borstimplantaten. Je kan het beste aanhaken bij een traject dat al loopt i.p.v. individueel een eigen rechtszaak te beginnen.
Misschien kan je via Radar gegevens krijgen over en dan meedoen aan rechtszaken die al lopen, dat is wsl onder één van deze items te vinden:

https://radar.avrotros.nl/zoeken/#/&sor ... mplantaten

onder rechtspraak.nl met zoekwoord borstimplantaten vindt je ook een heleboel hits

Gesloten