LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Liesbreuk matje (implantaat)

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Diandra40
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2019 11:21

Liesbreuk matje (implantaat)

Ongelezen bericht door Diandra40 »

Ik weet dat dit item al een tijd geleden aan de orde is geweest maar ik wil en moet gewoon mijn verhaal ff kwijt om ook gebruikers te waarschuwen voor liesbreukmatjes.

Eindelijk...ik kan mijn verhaal kwijt. Toen ik mijn man leerde kennen in 2002 had hij al een aantal jaren een liesbreukmatje...so far so good….tot half 2013. Hij kreeg vreselijke pijn klachten in de lies en schaamstreek door de huisarts doorverwezen naar het dichtbij zijnde streekziekenhuis, foto's, echo, MRI en zelfs prostaat onderzoeken maar zonder resultaat, doorverwezen naar een ander ziekenhuis, en aangezien ze geen informatie van andere ziekenhuizen doorgeven begonnen we weer van voor af aan...foto, echo's enz,wel medicijnen tegen zenuwpijn, ook geen resultaat, Toen doorverwezen naar het Radbout in Nijmegen en je raad het al, weer het hele rattenplan volgen en ook deze keer geen resultaat. Inmiddels alweer 1,5 jr verder met nog meer pijn en een brief voor het (toen nog) Maxima ziekenhuis in Eindhoven.....uitslag...het liesbreuk matje had zich helemaal in het weefsel vergroeit en de zaadleider en in dat gebied was alles aan het afsterven. Een operatie volgde waarbij ze alles wat ermee te maken had is verwijderd incl. zaadleider. 2 maanden geen pijn en toen begon alle ellende weer van voor af aan, tevens trok de pijn nu ook naar zijn rechter testikel, operatie....rechter testikel verwijderd en hoera de pijn was weg.
Tot hij 2 maanden later WEER ontzettende pijn klachten kreeg en we weer bij af waren, inmiddels ruim 6jr later en 6 jr met ontzettende pijn lopen. Vanmorgen bij de pijn poli geweest met de mededeling we kunnen niets meer voor u doen. Onze hoop lag op een pacemaker onderin de rug maar ook die hoop werd snel weggeblazen omdat deze operatie niet garandeert dat hij pijn vrij word maar ook kan betekenen dat de pijn heviger word en dat dit soort operaties niet meer vergoed worden en de kosten €30.000,00 kosten. Geen goede garantie om pijn vrij te worden. Het enige wat hij nog kan doen is leren omgaan met de pijn. Helpen kunnen ze hem niet meer. Elke inspanning die hij doet veroorzaakt veel pijn, toekomst beeld....verhuizen naar een gelijkvloers woning zonder tuin en met lift.
Als er iemand rond loopt die dit herkend en bepaalde handelingen wel hebben geholpen dan hoor ik het heel graag !!!

IncassoDirect
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 okt 2019 10:55
Contacteer:

Re: Liesbreuk matje (implantaat)

Ongelezen bericht door IncassoDirect »

Al eens in Belgie naar het ziekenhuis geweest, wij zijn er heel positief over en wordt gewoon vergoed.
Je hoeft er ook niet 6x terug te komen, ze proberen alles achter elkaar te plannen.

Gesloten