LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

Ik ook 25 min. in de wacht, toen opgehangen! Echt jammer dat het niet gelukt is.
Vandaag ga ik weer contact zoeken met Selectmail om te kijken of er meer bekend is over het label wat Natuals mij gemaild heeft en waarvan ze zeggen dat het bewijs is voor verzending van het proefpakket, zodra ik meer weet meld ik het hier.

Succes allemaal!
Corien

Colette01
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2010 14:13

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Colette01 »

Ik heb het twee keer geprobeerd maar ben beide keren er uit gegooid...
Ook geen succes dus....

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

idem dito hier. Helaas, wat zullen we nu ondernemen? Zelf een stichting opzetten :)

Ik hoop dat we iets collectiefs kunnen doen, denk dat dat meer impact heeft

Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

goed plan jeroen, wat heb je in gedachten?

Net contact gehad met Selectmail en het label wat ze me gemaild hebben is geen bewijs dat het proefpakket verstuurd is. Het nummer wat op het label vermeld wordt staat op alle brievenbus post van Selectmail dus zegt niets. Verder stonden er nog allerlei code's op het label die Selectmail niet gebruikt dus heeft Natuals waarschijnlijk zelf geplakt en gekopierd waardoor het al helemaal geen bewijs is. Dit hele verhaal uiteraard weer aan Natuals gemaild en natuurlijk weer het standaard mailtje terug met "dank voor u mail, deze zal binnen 10 werkdagen beantwoord worden"wat me wel opviel is dat ik dit automatische mailtje van een ander email adres terug kreeg : [email protected], vreemd........

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

lastig lastig
Laatst gewijzigd door jeroen1208 op 17 jan 2010 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

Ook ik heb slechte ervaringen met Natuals.
Ik heb het proefpakketje nooit ontvangen en dus ook nooit kunnen opzeggen.
De bedragen die ze van mij rekening afhalen laat oik door de bank terug halen.
Via mail wisseling had ik al eerder het probleem aangegeven.
Ze sturen geen pakketjes meer maar ik moet nog wel betalen.
Vandaag na aanleiding van de brief van DirectPay maar weer gebeld.
Ik had het nummer gebeld dat hier stond: 0172-2428937 DIT NUMMER IS NIET JUIST. (is van een ander bedrijf wat er naast ligt en een intern nummer van hun.
Die man wist wel waarover ik belde... Natuals is bij hun nu ook bekend. :)

maar goed vandaag weer een mail op de bus gedaan en kijken wat er op gezegd gaat worden.

heeft aangiften doen bij de politie zin?

Groetjes Claudia

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

jeroen1208 schreef:gezamenlijk dossier aanleggen (niet zichtbaar op dit forum, hier zullen namelijk wel meer 'ogen' naar kijken) en voorleggen aanzowel Tros Radar als de rechtsbijstand e.d.?

Ik wil hier wel aan mee werken hoor.

ppp7
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2009 21:55

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ppp7 »

nee, niet doorheen te komen. Kreeg geeneens een wachtstand maar meteen de mededeling dat alle lijnen bezet waren.

We hebben het geprobeerd...

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

Joes34 schreef:wat me wel opviel is dat ik dit automatische mailtje van een ander email adres terug kreeg : [email protected], vreemd........
Nou je het zegt..... ik kreeg hem terug van : [email protected]
Ook al vaag.

Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

Jeroen, ik denk ook dat een gezamelijk dossier aanleggen meer effect heeft dan dat we allemaal individueel bezig zijn. Alleen gaat daar heel veel tijd en energie in zitten om van een ieder op dit forum zijn verhaal in kaart te brengen.
Ik heb een drukke baan en een gezin met 2 jonge kinderen en baal er nu al enorm van dat dit me zoveel tijd kost.
Uiteraard wil ik dat dit ook stopt dus waar ik kan werk ik mee.
Misschien beginnen met iedereen op dit forum een prive mail te sturen en te vragen of ze op 1 A4tje hun verhaal en actie's willen aanleveren?

Claudia, welkom! Balen dat je ook op dit forum mee moet praten, maar zoals je ziet ben je niet de enige..........

Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

Vince, hoe is het bij jou, nog verder gekomen met de dreigingen tot een rechtzaak?

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Joes34 schreef:Jeroen, ik denk ook dat een gezamelijk dossier aanleggen meer effect heeft dan dat we allemaal individueel bezig zijn. Alleen gaat daar heel veel tijd en energie in zitten om van een ieder op dit forum zijn verhaal in kaart te brengen.
Ik heb een drukke baan en een gezin met 2 jonge kinderen en baal er nu al enorm van dat dit me zoveel tijd kost.
Uiteraard wil ik dat dit ook stopt dus waar ik kan werk ik mee.
Misschien beginnen met iedereen op dit forum een prive mail te sturen en te vragen of ze op 1 A4tje hun verhaal en actie's willen aanleveren?

Claudia, welkom! Balen dat je ook op dit forum mee moet praten, maar zoals je ziet ben je niet de enige..........

Joes, je hebt gelijk, ik heb er ook totaal geen tijd voor vanwege werk en al helemaal geen zin in. Maar deze kwestie gaat op deze manier erg lang duren. Volgens mij zijn er mensen die al in 2008 op ons niveau van aanmaningen zitten en daar lees ik niets meer over. Of dit is afgewikkeld (zou mooi zijn, ben erg benieuwd) of dit loopt ook nog steeds?

Anyway, als dit doorgaat krijgen we eind januari weer eens een reactie terug, dan weer terugreageren, etc etc dan loopt het tot de zomer. Als we nu bijvoorbeeld op hotmail of dergelijke een algemeen mailadres maken, en daar allemaal 1 a4'tje (als het erop past :P) met de 'keypunten/harde feiten' opsommen (dus geen heel proza, bij iedereen is de situatie nagenoeg hetzelfde). Daar dan 1 verhaal van maken, en daarmee stappen ondernemen?

(ik weet niet wat jullie hiervan vinden, ik gooi ook maar balletje op)

Als we hier voldoende animo voor vinden (samen staan we sterk), en dan stappen ondernemen komen we wellicht verder...??

Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

Jeroen, laten we inderdaad eerst maar eens kijken of het lukt om van alle verhalen 1 compact verhaal/dossier te maken dan zien we daarna wel verder naar welke instantie's we kunnen gaan.

Goed plan om dit naar 1 algemeen mail adres te mailen, wil/kun jij dat beheren?

Dan zullen we alsnog een algemene prive mail aan een ieder op dit forum moeten sturen om te vragen of men hun verhaal wil mailen, zeker ook de mensen uit het verleden want ik ben ook heel benieuwd hoe dat afgelopen is.

Graag ook reactie's van mede gedupeerde op deze actie zodat we kunnen kijken of er voldoende animo is om deze actie op touw te gaan zetten.

Corien

wilhelmina martha
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:07

Re: Natuals

Ongelezen bericht door wilhelmina martha »

ook een "prijs"gewonnen:6,90 van mijn rekening gehaald,nooit iets ontvangen.
Inmiddels het bedrag terug laten storten:nu incasso bureau achter me aan.
Ik ben geschrokken van alle gedupeerde.
Ik hoop dat dit afgelopen is nu met die telefoon praatjes.

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Beste allemaal,

Ook ik ben maar een mede-gedupeerde en geen garantie voor een succes.

Echter ik heb een emailadres opgesteld waar een ieder zijn verhaal en de uitkomsten daarvan tot nu toe bulletgewijs (!!)/concreet neerzet. Ook gebieden waar fouten zijn gemaakt gaarne concreet vermelden.

De bedoeling is om 1 totaaldossier te maken waar we weer mee verder kunnen. Deze afpersing moet toch stoppen!!!!

Een ieder kan met zijn prive emailadres dit mailen, ik zou dan in ieder geval de status (hoeveel animo er is) kunnen bijhouden en dit vermelden zodat we weten of dit een kans van slagen heeft.

Ik kan dan wellicht ook het wachtwoord van het onderstaande algemene emailadres terugsturen naar jullie prive-email zodat een ieder inzicht in alle gegevens krijgt.

Nogmaals, het is maar een poging, maar bij deze het emailadres:

[email protected]

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

mensen, nog nieuws? Inmiddels zijn de eerste reacties ontvangen via het betreffende emailadres.

Colette01
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2010 14:13

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Colette01 »

Beste Jeroen en andere,

Ik heb nog niet veel te melden maar als er nieuwe ontwikkelingen zijn horen jullie dit...

Succes en ik hoop dat het werkt...

ppp7
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2009 21:55

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ppp7 »

jeroen,

Supergoed initiatief! Zal je zsm mailen op hotmail!

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

Jeroen een heel goed initiatierf. Ik ga vanavond een mail sturen.
Kijken of ik nog wat feiten boven tafel kan halen.

Als ik je kan helpen dan geef je maar een gil via mijn mail adres. Ik heb geen baan en maar 1 kind dus wellicht meer tijd. :wink:

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Top dat jullie reageren. Momenteel beheren Corina en ik de algemene mail. Corina is bezig met een algemene mail die jullie in jullie inbox gaan krijgen een dezer dagen.
Ook wordt dit verzonden naar de eerste gebruikers van dit Natuals forum omdat we wellicht veel wijsheid kunnen vergaren van hen die al in een verder of afgewikkeld stadium zijn met Natuals.

Verder heb ik in ieder geval een lijn geopend bij een media-middel die onze zaak wellicht in behandeling wil nemen. Wij doen in ieder geval het maximale en krijgen tot nu toe zinvolle reacties op de mail waarmee we verder kunnen.

Wij kunnen niets garanderen maar samen staan we sterk hoop ik!

Ik hoop dat jullie willen en kunnen meewerken aan een gezamenlijk dossier. Gooi de bezwaren als collectief concreet op papier. Dat moet de basis vormen.

Groetjes,

Gesloten