LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Arda
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2009 19:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Arda »

Hallo,

Vandaag heb ik de rollen omgedraaid en een mail gestuurd dat ik van hen nog 6.90 teruggestord moet krijgen, o.v.v sorry. Eerder deze week heb ik gemaild dat ze beter pilletjes voor hun eigen kunnen maken tegen de stoornissen, nou als er iemand naar de rechter gaat ga ik graag mee, want ik kan echt niet tegen zulke oplichting

Guicha
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jul 2009 13:03

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Guicha »

Vandaag mailtje gekregen dat men bij hun standpunt blijft dat ik niet tijdig opgezegd heb.
absurd.
ik ga een klacht indienen bij consuwijzer.
ik wil zoveel mogelijk mensen op roepen dit te doen, als men genoeg klachten binnen krijgt kunnen ze melding maken bij de opta.

http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... e_telefoon

Arda
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2009 19:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Arda »

hallo,

Bij mij hadden ze toch weer 15.90Euro afgeschreven en ik heb echt nooit niks gehad. ik heb het weer laten storneren, maar vind het ronduit onbeschoft. word vervolgd

Arda
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2009 19:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Arda »

hallo,
vandaag brief ontvangen van Webcasso, rekening opgelopen tot 88,74 Euro, nou dat gaat lekker snel. Meteen gebeld, kreeg een vriendelijke juffrouw aan de tel. en die begreep dat ik heel boos was, en heeft beloofd dat ik geen verdere rekeningen meer van hun kant zal krijgen, ik heb hier vertrouwen in, maar ik wil nu toch die 6,90Euro terug. Want als ze nu van een miljoen mensen 6.90 Euro stelen dan zijn ze mooi 6x miljoenair en dat willen we toch allemaal wel zeker.. Hier moet toch zeker een regeling voor komen dat dat niet meer kan!!!!

Edward5
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2009 14:57

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Edward5 »

Ook ik heb een probleem met natuals.
Ik probeer al een jaar van ze af te komen.

vorig jaar juli een proefpakket à 4,95 verzendkosten gehad.
begin juli opgezegd.
vervolgens krijg ik een aanmaning, ik bel op, zij zeggen mij dat ik te laat heb opgezegd en dus een kwartaalafname ontvangen heb : niet dus.
ik geef ze door dat ik heb opgezegd, dat ik dus ook de kwartaalafname niet heb ontvangen en ook niet wil ontvangen. De reactie was : u heeft te laat opgezegd, dus u krijgt de kwartaalafname en u dient deze te betalen.
Ik nogmaals uitgelegd dat ik niet te laat heb opgezegd, dat ik het echt niet heb ontvangen en ook niet wil hebben.

Vervolgens krijg ik nu, een jaar later (!), een brief van een incassobureau.

Ik heb niets ontvangen en betaal niet.

jknuivers
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jan 2008 14:32

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jknuivers »

Ook ik, zelfde verhaal, geen proefpakket ontvangen en toch betalen, toen een gewoon pakket ontvangen en weer betalen. Heb een storno aangevraagd.... Maar wat nu????

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Ik zie dat ik niet de enige ben, die met Natuals te maken heb en ik sta heel sterk in mijn schoenen, omdat ze zich niet aan de thuiswinkel.org regels heeft gehouden en nog niet doen. Ondanks dat ze iets op die pagina van de thuiswinkel.org hebben toegevoegd, waar staat dat ze volgens thuiswinkel.org voldoen aan de gedragsregels.
Mooi niet dus, want waar kan je zien op hun site met wie je te maken hebt? Ergens rechtsonderaan staat dat logo, piepklein van de thuiswinkel en als je dat aanklikt krijg je pas te zien waar ze hun vestiging hebben, maar ze staan nergens in de telefoongids of goudengids vermeld. En ik verdom het om een 0900 nummer te bellen waar je 10 eurocent per minuut aan moet betalen. Geldt ook voor Webcasso. Als die eens meer informatie zou ontvangen van natuals, zouden ze zich misschien nog wel achter de oren krabben.
Ik heb per telefoon afgesproken in oktober 2008 voor een proefpakket , maar er was geen sprake van een vervolgzending. Ik heb dat pakket laten liggen en gewacht op de acceptgiro. Die kwam niet, maar wel een vervolgzending. En toen kwam er een herrinnering van Direct-Pay. Die rekende een 8 euro bij het niet op tijd betalen , terwijl er in de algemene voorwaarden 7 euro en 50 cent staat. Dus niet volgens de letter van de wet. Ik heb een opzegbrief samen met de twee ongeopende pakketten verstuurd en een mail terug gekregen met onmiddelijke stopzetting van de vervolgpakketten.
Alles uitgeprint en ik zie ze wel bij de rechtbank. Ik heb geen hoge pet op van die incassobureaux.
Oja, ik kwam er achter dat de acceptgirokaart IN de verpakking zou zitten , dat is de viezigheid juist zodat je altijd te laat zou zijn met betalen. Al mijn post die ik binnen krijgt bevat de rekening altijd aan de buitenkant van mijn pakketjes en niet in de verpakking.

tammie80
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2009 16:57

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tammie80 »

Dag allemaal,

Ik ben ook 1 van de velen die problemen met Natuals heeft. Ik had een bestelling gedaan icm de Agis korting maar die bestelling kwam maar niet waardoor ik die uiteindelijk geanulleerd heb. Vervolgens kreeg ik drie dagen later alsnog het pakketje. Gelijk gemaild/gebeld en kreeg te horen dat ik gewoon moest betalen voor 3mnd! heb het pakketje met brief aangetekend verstuurt en ben benieuwd. Ik las vandaag de voorwaarden op hun website en daar stond deze zin:

Artikel 10 - Annulering
10.1 De Klant heeft het recht om de bestelling van de Producten zonder opgaaf van reden te annuleren gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de bestelde Producten. De annulering kan telefonisch dan wel per e-mailbericht, worden doorgegeven.

Dus met andere woorden, waar hebben ze het over?? Het staat toch duidelijk op hun website dat dit de voorwaarden zijn. Als je een klacht indient of hun emailt zorg dan dat je ze op bovenstaand artikel attendeerd, het heeft wrsh geen zin maar toch. Ik heb ook een mail naar Kassa gestuurd, zou een goed idee zijn als meer mensen dit gaan doen! Succes
gr
Tamara

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Ook ik zal waarschijnlijk wel voor de rechter moeten verschijnen, omdat ik alles heb genegeerd, ook die van webcasso. Maar ik heb de Kamer van Koophandel , waar B.J.Hendriks Beheer B.V. , Occare B.V. , Existium Holding B.V. , Natuals B.V. en Tendris Holding B.V. zijn ingeschreven ingelicht. Als de ene holding 'ploft' gaan ze gewoon met de andere holding verder.

Als er een rechtzaak komt, dan ben ik graag van de partij. Ik vind het vreemd dat die webcasso aan zulke praktijken zijn medewerking verleend om geld uit de zakken van goedwillende burgers te roven. Ook webcasso dient te handelen volgens het wetboek van koophandel.
De algemene voorwaarden kunnen vernietig worden verklaard volgens een zwarte lijst in de wet. Deze algemene voorwaarden zijn onredelijk bezwarend , d.w.z. dat er wordt gekeken naar het soort en de inhoud van de overeenkomst, de manier waarop de voorwaarden tot stand zijn gekomen, de belangen van de koper tegenover die van de verkoper en de overige omstandigheden(laatste zin beetje overgenomen van Juridisch loket). Ook wordt er gekeken of er geen redelijke mogelijkheid is geweest om kennis te nemen van de algemene voorwaarden. Indien dat niet het geval is , is dat het tweede punt om de voorwaarden te vernietigen en naast je neer te leggen.
Er staan te weinig voordelen in voor de koper en daar gaat het om.
Zwarte lijst zegt: In de wet staat een zwarte lijst met algemene voorwaarden die altijd onredelijk bezwarend zijn. Zo mogen algemene voorwaarden nooit de rechten beperken of uitsluiten die u heeft op grond van de wet. Bijvoorbeeld het ontbinden van de koopovereenkomst. En de leveranciermag ook niet bepalen dat hij zelf wel uitmaakt of het product of een onderdeel daarvan defect is. Algemene voorwaarden met bedingen van de zwarte lijst gelden , totdat u het beding vernietigt. De verkoper kan daar niets tegenin brengen.
Ik ben nog verder aan't uitspitten naar strafbare feiten , leuk , mdat ik een studie doet voor Bijzonder opsporings ambtenaar , BOA. En dan krijg je veel met wetten te maken. Succes aan allen .

BigBrother38
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2009 12:44

Re: Natuals

Ongelezen bericht door BigBrother38 »

LS,

Wel ik heb Natuals nog nooit gesproken, nog nooit iets bestelt of ontvangen, maar toen ik gisteren 27 juli jl. inlogde op mijn Postgiro, bleken zij in Juli en na nader onderzoek ook in Juni van mij rekening geld te hebben afgeschreven via een Telemachtiging bij Direct Pay Services.

Nu zit ik in de Bijstand en draag daarvan via een schuldregeling ook nog 80 euro per maand af aan schuldeisers.
U begrijpt dat ik het heel erg krap heb.

Heb de bank gebeld en heb in ieder geval de betaling van 23 juli kunnen blokkeren en heb mij een formulier laten toe sturen tot terugboeken van de betaling van 23 juni, daarnaast heb ik de bank gevraagd verdere afschrijvingen van Natuals via Direct Pay Services te blokkeren.

Daarnaast zal ik ze een brief per post en separaat ook per email met BVO doen toezenden, want volgens mij wordt dat door de Rechtbank net als vroeger bij separaat verzenden van fax en post gelijk gesteld met aangetekend verzending dus als bewijs dat het ontvangen is.

Voor de brief volg ik ongeveer het hieronder in een eerdere reactie beschreven concept. Dit is goedkoper. Aangetekend kan altijd nog als zij gaan dreigen bij betaling, bovendien in het volgende gesprek stuur ik dit langs schuldhulpverlening,

Dit is absolute fraude en ik zal absoluut aangifte doen !!

Met vriendelijke groet,

Wim

hajagro
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2009 21:45

Re: Natuals

Ongelezen bericht door hajagro »

Ook bij ons heeft Natuals zonder toestemming/bestelling tot twee maal toe geprobeerd geld te incasseren voor niet geleverde??????????
Wij wisten eerst niet eens wat voor bedrijf dit was en hoe ze aan ons rekeningnummer gekomen zijn. Daar zijn we nu middels dit Forum wel achter. Bij elke incasso wordt ook nog eens een ander debiteuren nummer gebruikt om het simpel en onoverzichtelijk te houden?? Diefstal op en top Weg met alle telefonische bedrog praktijken, leve de ouderwetse post die eerst leesbaar is en waar je over na kan denken!

deenigeechteesther
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 00:41

Re: Natuals

Ongelezen bericht door deenigeechteesther »

Ook wij hebben vandaag een pakketje gekregen en idd. werd vriendlief telefonische verteld dat dit aangevraagd zou zijn via een enquete.

Wat een onzin! Op maat gemaakt staat er achterop de verpakking met de naam van mijn vriend.Toch vreemd, daar we nooit, lengte gewicht en gezondheids info door heb gegeven.

Klopt geen snars van deze zaak. Morgen naar de bank om rekening te blokkeren tegen deze afschrijvingen.

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Ik denk dat ik voldoende bewijsmateriaal heb verzameld om het bij de rechter voor te leggen. De heer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] zal tch eens moeten uitleggen hoe hij met al zijn holdingen en B.Veetjes aan bankrekeningen kan komen om te incasseren. Volgens mij wordt er zonder vermelding per telefoon gesprekken opgenomen en dat is strafbaar. Dit moet altijd vermeld worden bij een telefoon gesprek. Dus mensen, let op wat je zegt als je weer een telefoniste aan de lijn krijg.
Ton

drongelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2009 21:51

Re: Natuals

Ongelezen bericht door drongelen »

Ook ik heb een probleem met dit bedrijf. Heb donderdag mijn rechtsbijstands verzekering gebeld en gelukkig gaan mij die helpen met dit bedrijf.

In Feb schreven ze bij mij het proefpaket van mijn rekening alleen niks ontvangen. Daarna schreven ze het bedrag van 15.90 van mijn rekening en weer niks ontvangen. Heb bij de bank het geld terug laten halen met het gevolg dat ik een brief ontving van direkt pay. Gelukkig dus toen een telefoonnummer en gaan bellen met dit bedrijf. Een hele hoop ellende en ze zouden nogmaals het proefpaket verzenden. Weer niks ontvangen. Na nog een telefoontje eindelijk een proefpaket ontvangen. Zat een code bij en die meteen ingevoerd op internet.

Dacht toen dat het probleem opgelost was maar nee kreeg op een gegeven moment weer een brief van direct pay ik moest toch echt betalen, Heb echter niks ontvangen verder dus ga ook echt niet betalen. Weer bellen maar nee ik moest toch betalen maar ze zouden het uit gaan zoeken.

Vervolgens een brief van webcasso. Nu dus een bedrag van 88.74.

Weer gebeld met webcasso, direct pay en natuals. Ze gingen het weer uitzoeken.

Week later nog niks vernomen dus een email gestuurd naar alle drie de bedrijven. Kreeg een woensdag na 3 weken eindelijk bericht.

Zw willen het maandpaket nogmaals opsturen zodra ik allen betaald heb incl webcasso. Nou dacht het niet.

Wel vreemd vind ik dat ze het nogmaals op willen sturen als ze zeker weten dat het verstuurd is. Ze schreven ook in de mail dat ze niks van de post hadden gehoord dat het niet verzonden was.

Ben het nu zo zat dat ik dus mijn rechtsbijstand heb gebeld. Die zeiden me ook dat ik dit moest melden bij Radar.

Zo'n bedrijf moet gewoon gestopt worden!!!

mvg Jacqueline

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Beste Drongelen, en anderen,

Hoe komt dat toch dat natuals b.v. een incasso van uw rekening heeft?
U zult waarschijnlijk uw bankrekening hebben genoemd, toen men daar om vroeg en dat is , zonder toestemming, opgenomen in het gesprek, dat kan niet anders. Dat is een strafbaar feit. Mensen , geef nooit je bankrekening door de telefoon, ongeacht welke instantie het ook is, zelfs amnesty international niet , pas op!

qui85
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 11:36

Re: Natuals

Ongelezen bericht door qui85 »

Beste allemaal,

Ik heb er jammer genoeg ook ingestonken.. Ik heb eind juni door ze gebeld met die aanbieding met het proefpakket van 6,90: leuk, dacht ik.. kan het altijd wel opzeggen. Maar toen was het ineens eind juli, was het helemaal vergeten, en toen zag ik dat er 15,90 van mijn bankrekening was afgeschreven...Ik heb toen 4 augustus eerst met Direct Pay gebeld: sorry, daarvoor moet je bij Natuals zijn. Ik bel met Natuals, krijg Desi aan de lijn: ik leg uit dat ik nooit het proefpakketje heb ontvangen, of een vervolgbestelling. Ze vertelt dat ik eigenlijk te laat ben met annuleren, maar omdat ik het pakketje nooit heb ontvangen, worden mijn vervolgbestelling geannuleerd en krijg ik alsnog een proefpakketje thuis gestuurd. Daarnaast, zou ik nog gemaild worden over het terug boeken van die 15,90. Ik kreeg na het gesprek keurig een mailtje dat mijn verzendingen werden geanuleerd. Prima, dacht ik: dat is goed geregeld.. dacht ik...en ik hoor maar weer niets..

22 augustus zit ik op mijn bankrekening te kijken, en hebben ze weer 15,90 afgeschreven. Ik heb meteen met m'n bank gebeld, de incasso laten storneren, en ik laat hun bankrekening blokkeren zodat ze niet meer kunnen afschrijven. Dus, bel ik weer vrolijk met Natuals, krijg ik Sanne aan de lijn: ja, dit is wel vervelend, maar ik kan niks voor u doen: u kunt het beste een mailtje sturen... ja DAG! dan weet ik alweer hoe laat het is! Meteen daarna met Consuwijzer gebeld, en die zeiden dat ik eigenlijk al alles gedaan heb wat mogelijk was, en ik sta in mijn recht omdat ik een annulerings bevestiging heb ontvangen. Ik zei dat ik nog had gelezen dat ze soms nog een incasso bureau brieven laten sturen daarna: wat dan? Dan zou ik of naar de geschillencommisie kunnen, of naar de rechter, maar daar moest ik mee oppassen: want het kan zijn dat ze dan alsnog een pakketje sturen, en dat natuals dan gelijk zou krijgen, en nog EXTRA kosten moet gaan betalen... :evil:

Na dit niet zo hoopgevend gesprek, heb ik toch nog maar een mailtje naar Natuals gestuurd, met de annulerings bevestiging er aan vast, en dat ik de andere bedragen terug eis.. wat nog meer kan ik doen?? :( Ik vertrek binnenkort naar het buitenland voor een jaar, en wil mijn familie leden hier niet mee belasten...

EAM
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2009 20:24

Re: Natuals

Ongelezen bericht door EAM »

Tja, ook ik ben er in getrapt!
Nadat ik aan de Vitatest enquête mee had gedaan heb ik de proefpakket multivitamines t.w.v. € 6,90 besteld. Ik heb dus mijn bankrekeningnummer (dom, dom, dom) doorgegeven om eenmalig € 6,90 af te schrijven.

Op 13 augustus 2009 heb ik het proefpakketje ontvangen maar op de brief van verzending stond 13 juli 2009 en ik zou volgens deze brief de vervolgzending à € 15,90 (waar ik dus nóóit om heb gevraagd en ook nóóit een machtiging voor heb gegeven) uiterlijk 8 augustus 2009 kunnen stopzetten! Beetje lastig dus als je het pakketje 5 dagen erna ontvangt!

Gelijk via hun site ingelogd en de vervolgzending geannuleerd. Kreeg en bevestiging van het stopzetten, overigens zonder datum en heb volledigheidshalve de volgende ochtend met Natuals gebeld en met Natasha Kerkvliet gesproken. Deze bleef volhouden dat ik te laat had geannuleerd en daardoor toch de vervolgzending toegestuurd zou krijgen. Uiteindelijk, na tig keer het verhaal opnieuw te hebben verteld zou ze de vervolgzending gelijk annuleren (had ik toch al gedaan??) en mij mondeling bevestigd dat ik geen vervolgzending zou krijgen en er geen € 15,90 van mijn rekening zou worden geschreven.

Nu is het wel klaar dacht ik……..tssssssss..NOT!

Op 17 augustus 2009 hebben ze gewoon € 15,90 van mijn rekening afgeschreven!! :evil: Grrrrrrrrr, woest Grrrrrrrrrrrr :twisted: !! Gelijk je weekend dus verpest! De meldingen van Tros radar gelezen en concluderen dat je gewoon bent opgelicht, hun algemene voorwaarden doorgespitten en een brief opstellen. Maandag met de KvK handel gebeld voor de juiste adressering want ik kwam 4 verschillende adressen tegen, de € 15,90 laten terugboeken en voor de zekerheid één brief aangetekend verstuurd naar het adres die de KvK me adviseerde en naar de andere drie adressen gestuurd én ook nog maar even via de mail gestuurd. Zie de brief hieronder.
Natuals
Flevolaan 41
1411 KC NAARDEN

Leeuwarden, 31 augustus 2009

Betreft: stopzetten automatische afschrijving en vervolgzending

Geachte heer/mevrouw,

Op 13 augustus 2009 heb ik uw proefzending à € 6,90 euro ontvangen. De brief behorende bij het pakket was gedateerd 13 juli 2009. Volgens deze brief moest ik de vervolgzending desgewenst stopzetten uiterlijk 8 augustus 2009. Duidelijk is geworden dat ik nooit iets kan stopzetten op uiterlijk 8 augustus 2009 wat ik op 13 augustus 2009 ontvang.

Ik heb op 13 augustus 2009 de vervolgzending onmiddellijk via uw site met mijn inlogcode geannuleerd (zie bijlage). Volledigheidshalve heb ik op 14 augustus 2009 om 9.06 uw firma gebeld en bovenstaand uitgelegd aan één van uw medewerkers, mevrouw N. Kerkvliet. Mevrouw Kerkvliet heeft mij mondeling bevestigd dat er géén automatische afschrijvingen én geen vervolgzendingen meer zouden plaatsvinden. Vervolgzendingen en automatische afschrijvingen zijn stopgezet (per 13 en 14 augustus schriftelijk en mondeling) is mij meegedeeld.

Tot mijn ontsteltenis zie ik 29 augustus dat uw firma op 17 augustus 2009 € 15,90 van mijn rekening heeft afgeschreven! Dit geheel tegenstrijdig met uw eigen algemene voorwaarden, artikel 6.1 en de bevestiging van annulering! Ik heb alléén een proefpakket van uw firma ontvangen en dezelfde dag van levering van het proefpakket, 13 augustus 2009, de vervolgzending geannuleerd, dit conform artikel 10.1 van uw algemene voorwaarden.

Samenvattend: ik heb géén overeenkomst met uw firma en eis om met terugwerkende kracht onmiddellijk uit uw klantenbestand te worden gehaald. Ik ga niet akkoord met automatische afschrijvingen en wens geen vervolgzending van u te ontvangen. Het bedrag van € 15,90 die u ten onrechte van mijn rekening heeft afgeschreven is inmiddels teruggeboekt aangezien ik geen machtiging tot incasso voor dit bedrag heb afgegeven.


Bijlage:
Kopie annulering Natuals


Op 4 september 2009 heb ik onderstaand antwoord van ze ontvangen;

Hartelijk dank voor uw e-mail (en brief).
Wij hebben e.e.a. voor u nagekeken, het proefpakket hebben wij op 17 juli jl. naar u toegestuurd, en wij hebben van TNT post/Selectmail geen melding ontvangen
dat uw pakket onbezorgbaar was, tevens hebben wij uw pakket niet retour ontvangen. Alle retour ontvangen pakketten worden geregistreerd in ons systeem.
Wij kunnen er dan ook alleen maar van uitgaan dat ook het proefpakket (optijd) geleverd is.
Natuals heeft uw account per direct geannuleerd, wij zullen u :?: geen nieuwe zendingen :?: meer doen toekomen.
Graag wijzen wij u er op dat Natuals haar vervolgzendingen per kwartaal verzendt :?: en in drie gelijke maandelijkse termijnen incasseert.
Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,


Oké….ze hebben het nu per direct geannuleerd….had ik toch ook al gedaan! Wordt er nu toch wel een beetje moe van en weet niet zo goed wat ik met die laatste 2 zinnen aan moet. Wordt er nu wel of niet nog geïncasseerd en wordt er toch nog een vervolgzending gestuurd?? Trouwens….nog het lef hebben om me een fijne dag toe te wensen…..Opzouten zeg :evil: !

Straks maar deze e-mail beantwoorden en maandag maar naar het Juridisch loket om te kijken of ik sterk genoeg sta mochten ze met Webincasso (met hoge incassokosten) aan komen zetten.

Ben wel héél benieuwd hoe het met mijn medeslachtoffers ervoor staat! Denk dat ik maandag ook maar de Radarlijn van de Tros ga bellen, ik snap werkelijk niet hoe dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan!

Ben bang dat dit nog vervolgd gaat worden…..

E.

EAM
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2009 20:24

Re: Natuals

Ongelezen bericht door EAM »

Wat is er net op mijn deurmat komen te vallen?!?!!

Jazeker! Een aanmaning van Direct Pay waarin ze het hebben over een hierinnering die ze mijn gestuurd zouden hebben??? Er wordt al gelijk gedreigd dat dit mijn laatste kans is om binnen 7 dagen na dagtekening te betalen anders wordt de vordering uit handen gegeven aan het incassobureau!

Bezwaar zou ik kenbaar kunnen maken door in te loggen op hun website. Maar na het inloggen en op alle mogelijke tabbladen te hebben geklikt krijg ik alleen mijn eigen gegevens te zien! Dit schiet natuurlijk ook niet op! Maandag maar bellen en zien of hier wat uit voortkomt.....waarschijnlijk niet....

Heb nog nooit in mijn volwassen leven een aanmaning gehad, laat staan dat er met een incassobureau wordt gedreigd....Vréselijk zeg! Krijg ook nog de neiging om maar gewoon te betalen maar ja, dat is natuurlijk de reden dat dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan!!!

Heeeelllupppp!! :shock: :shock: :shock: :shock:

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Beste EAM,
Laat je niet gek maken, want ik zit er gewoon op te wachten dat ik een aanmaning krijg. Niet van Direct Pay, want dat is van Dhr. van Dam zelf en zijn familie, maar van webcasco, een onbekend incasso bureau die met een bedrag aankwam met inbegrepen een soort van gerechtelijke onkosten. Ik heb alle klachten hier uitgeprint en bewaar dit in een map tot bij de rechtbank. Tot nu toe heb ik niets meer vernomen en ik reageer nergens op , wan ik heb alle twee pakketten ongeschonden teruggestuurd met de mededeling geen gebruik te willen maken van hun producten. Mail terug gekregen met onmiddelijke ingang stop gezet. Ik heb nooit en ten nimmer mijn bankrekening genoemd, want die viezerikken nemen zonder toestemming dat (in 20 seconden) op om het te gebruiken als bewijs van incasso. Nogmaals, ook als Amnesty International vraagt naar je bankrekening, Nóóóit geven door de telefoon. Daarom kan Natuals van mij niets van de bank jatten. Laat maar lekker rusten , want die B.V en Holding toestand kan je echt niets maken. Wat zijn vrouw en schoonzus doen met zogenaamde partijtjes organizeren met "Fleur et champagne" als website is ook ergens niet in de haak. Ik blijf dit volgen maar succes allemaal .

EAM
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2009 20:24

Re: Natuals

Ongelezen bericht door EAM »

Bedankt voor je reactie Tomodachi!
Ben vandaag naar het Juridisch Loket geweest en die hebben me ook geadviseerd om niet te betalen maar ze wel te blijven bestoken met brieven en e-mails. Wat ik dus ook doe. Heb al een keurig dossier aangemaakt mocht het zover komen, wat ik overigens betwijfel. Zou ze veeeeeeel geld kosten als ze alle mensen dagvaarden, die op diverse forums hun klachten beschrijven.

Ben benieuwd of het met een sisser is afgelopen voor de mensen die in 2008 berichten op 't Forum hebben geplaatst. Ik blijf sowieso mijn bevindingen doorgeven zodat anderen zich hier ook tegen blijven verzetten. Hopelijk kunnen dit soort bedrijven dan inpakken en voorgoed verdwijnen..... :roll: beetje té optimistisch denk ik.....maar goed... :roll:

Update 21-09-09
N.a.v. aanmaning bezwaarschrift naar Direct Pay gestuurd op 07-09-09, Direct Pay belt op 10-09 om te melden dat het bezwaarschrift in behandeling is en dat het nu aan Natuals ligt hoe zij het verder gaan "afhandelen". Op 09-09 een klachtenbrief naar Consuwijzer gestuurd en telefonisch mijn klacht gemeld. Uiteraard de url van Tros Radar toegevoegd.

Het bleef tot vandaag rustig, kreeg al een beetje het idee dat ik van Natuals af was......grinnik, helaaaaaaaaaas: kreeg een mail (heeft maar liefst 12 dagen geduurd) van 2 zinnen; "Zoals al eerder aangegeven blijft Natuals bij haar standpunt. U heeft te laat geannuleerd, wij hebben u een kwartaalzending doen toekomen, deze wordt, zoals vermeld in de brief, in drie gelijke termijnen achteraf geïncasseerd."

Tja....volgens mij snappen ze er werkelijk niets van. Nu ook maar via Thuiswinkelorg een klacht ingediend maar die wordt naar Natuals doorgestuurd!! Daar schieten we ook niets mee op.

Ik ben zo benieuwd naar de medeslachtoffers die mij voorgingen in het forum. Jammer dat niemand meer laat weten of ze nu van Natuals af zijn of dat ze nog steeds met dit gedoe bezig zijn.

Dan toch maar aangifte gaan doen?? Net als de mevrouw in het bericht na mij?? Tja.....ga het toch maar eens proberen!!
Laatst gewijzigd door EAM op 21 sep 2009 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten