LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
helen47
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2009 19:37

Re: Natuals

Ongelezen bericht door helen47 »

Hallo allemaal,
Er is 3 maal een bedrag van mijn zoon zijn rekening afgeschreven (jongeren rekening). Hij heeft nooit geen contact gehad met Natuals, niet telefonisch of via internet. Voor ons was het dan ook een raadsel hoe iemand zonder toestemming zomaar geld van een rekening af kan schrijven. Na al deze klachten gelezen te hebben, zijn we ook meteen aangifte gaan doen !!
Ook de ING heb ik benaderd die hebben een contract met direct pay zodat ze in staat zijn geld te incasseren. Heb daar ook een klacht ingediend. Natuals bood excuses aan en gaf een klant de schuld dat ze een verkeerd rekeningnummer hadden opgegeven. Een rekeningnummer is gerelateerd aan een naam en woonplaats , dus die smoes gaat niet op !!!!
We zijn hier erg van geschrokken en hopen dat iedereen die gedupeerd is aangifte bij de politie gaat doen en een klacht indiend bij de bank.
Veel succes !!

annemieke81
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2009 19:03

Re: Natuals

Ongelezen bericht door annemieke81 »

Ik begrijp soms niet helemaal wat iedereen hier bedoelt met dat natuals oplichters zijn, want ik heb gewoon een proefpakketje gekregen en er is gewoon eerlijk gezegd dat ik op moest zeggen, en welke datum dat moest dat stond ook in die brief die bij dat pakketje zat.
Ik was best tevreden over die pillen dus ik heb nog een pakketje gekregen omdat ik niet had opgezegd en in die brief stond ook dat ze daar drie keer een bedrag voor incasseren van je rekening en dat is dus ook gebeurd. en vitaminepillen zijn nu eenmaal best duur, dus voor 1 maand elke dag een gezonde pil, en dan het bedrag dat ik moest betalen, 15,90, vind ik best te doen.
En als je denkt dat je er in wordt geluist kan je toch ook bewijs vragen aan de klantenservice want ze nemen dat gesprek waarin je akkoord gaat namelijk op dus dat is dan het bewijs. Ik heb nu wel opgezegd want de pillen zijn wel erg groot het ging een beetje tegenstaan. :roll:

EAM
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2009 20:24

Re: Natuals

Ongelezen bericht door EAM »

Hoi Annemieke,
Fijn dat jij wel tevreden bent over Natuals, gelukkig voor jou iig!
Ik heb idd volmondig ja geantwoord voor het ontvangen van een proefpakket, jazeker! Dat je vervolgens een overeenkomst met hen hebt voor de vervolgzending van 3 x € 15,90 als je niet tijdig opzegt, tja....

Maaaaaaaaaaaaar dan moet je wel zorgen dat de klant de betreffende overeenkomst ook tijdig kan annuleren. Je kan moeilijk iets opzeggen wat je ná de aangegeven annuleringsdatum ontvangt! Toch? Ik lees in het forum dat meerdere mensen dit o.a. hebben meegemaakt. Als je dan met de "klantenservice" belt en deze vertellen je dat ze de vervolgzending per direct annuleren, melden dat er geen afschrijving meer zullen plaatsvinden en je gegevens uit het systeem halen ga je er ook vanuit dat ze dat ook daadwerkelijk doen en niet vervolgens 3 dagen later nog gewoon incasseren. Geen klantenservice vind ik! Daar gaan m'n haren rechtovereind van staan! Een fatsoenlijk bedrijf gaat niet op die manier met klanten om, tenminste als je wilt dat je klanten in de toekomst ook nog bij je blijven bestellen.

En dan het laatste bericht van 'klantenservice"; "wij hebben u de vervolgzendingen doen toekomen en deze zullen in 3 maandelijkse termijnen achteraf worden geïncasseerd".
Tja.....waar hebben ze het over?!?! Grrrrrrr......

Maar goed! Het is bij jou goed gegaan en je was tevreden over de pillen......pfieuwww :wink:

Update dd 26-10-2009Inmiddels vanaf 21 september (het bericht hierboven over vervolgzendingen) nog 2 keer een e-mail van Natuals ontvangen. Een met daarbij de mededeling dat zij zeker moeten geloven dat de post er een maand over heeft gedaan om het pakket te bezorgen, met mijn antwoord daarop dat ik hen de voordeel van de twijfel maar geef dat het inderdaad aan de post ligt en daarbij een verzoek op hun redelijkheid en billijkheid doe in deze kwestie om het nog enigszins netjes en klantvriendelijk af te handelen.
15 werkdagen later ontvang ik weer een e-mail met exact hetzelfde antwoord als in de e-mail van 21 september. Klachtenafhandeling en orginaliteit qua correspondentie is dus niet echt hun sterkste punt. :roll: Mijn antwoord op deze mail is dus ook maar een kopie geworden van de antwoord die ik al eerder had verstuurd.

Het is echt werkelijk te zot voor woorden om zo met klachten om te gaan, de voordeel van de twijfel neem ik dus bij dezen ook terug!

Denk dat we nu ook eindeloos heen en weer gaan e-mailen ........wat een tijdsverspilling! :evil:
Laatst gewijzigd door EAM op 26 okt 2009 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

marjo58
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2009 12:38

Re: Natuals

Ongelezen bericht door marjo58 »

Hallo,

Ik ben ook benadeeld door Natuals BV. Begin van dit jaar via de telefoon, ik zou een proefpakket krijgen, nooit ontvangen... Twee dagen voordat wij op vakantie gingen in juli kregen we een pakket thuis gestuurd. Ik ging er vanuit dat dit het proefpakket zou zijn. Wel wat laat maarja.. Maar tot mijn grote schrik zag ik ook dat er €15,90 van onze rekening werd afgeschreven. Omdat ik het er niet mee eens was kontakt opogenomen via de mail. Volgens hen was het proefpakkeet gewoon verzonden, dus ik moet gewoon betalen. 3 x €15,90. Je staat met de rug tegen de muur. Ook je rechtsbijstandsverzekering inschakelen heeft geen zin.
Zij zeggen gewoon dat het om te weinig geld gaat, om het tot een rechtzaak te laten komen.
Ik vind het treurig!!! GA NOOIT MET NATUALS IN ZEE!!!!!

roosendaaler
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:02

Re: Natuals

Ongelezen bericht door roosendaaler »

Ik heb ook hoop dingen over natuals te vertellen
Ze boeken gewoon geld af van me rekening trwijl ik niets ontvan en ok niet wil ontvangen
Ik heb op 30 juli een brief gehad met daarop de melding dat ik het kon annuleren
Op deze brief stond als dag tekening 29 juli
Nou ik he gelijk laten weten dat ik geen gebruik hiervan wil maken
en dit verzonden
Nu krijg ik ineens tezien da ze het van me rekining af gaan schrjen 3 x 15,90
ik dus belle Zeggen ze nee u bent te laat met annuleren.
u had voor 26 juli het moeten annuleren terwijl op de brief 29 juli staat en ik 30 juli die pas gehad heb
Nu blijven ze proberen het te plunderen van mijn rekening
Ik boek het iedere keer terug omdat ik ook niets ontvang en niet wil ontvangen
Dit heb ik met 3 telefoontjes en diverse mails laten weten
Nu vandaag en brief van Directpay Met extra Kosten
Ik Dus weer bellen Naar Direct Pay 50 cent per minuut die verwijzen mijn naar Natuals

Nou ik die weer belen Naar Natuals En koos optie 2 geen klant
Kreeg ik een vrouw aan de telefoon ( surinaamse) Die hing gewoon assiociaal op
Ik Beldeweer terug Nu koos ik Optie 1 Wel klant Wat denk je Weer Die surinaamse vrouw Wel vreemd eigenlijk
Ik Ben Gewaarschuwd zei ze en betalen wat anders komt u in de problemen zei ze ik vroeg of ik de baas Directie kon spreken maar waren niet aanwezig wat ik wel had verwacht Die Zit Heerlijk Op Aruba of een Zonnig oord met alle Luxe

Nou Ten Eerste Heb ik dus niets ontvangen Alleen een Brief van hun
En ten TWeede Ik ben assiocaal behandelt.
Ik betaal niets en acht het wel af En een Deurwaarder sturen ze maar op me af
Zolang hij maar niet op mijn terrein komt.
Want Natualsis Pure bedrogen Oplichting.!
Dit moet gestopt Worden Wie Kan me Helpen om Dit Waarschijnlijk Duo of aanta personen te laten stoppen met Plunderen van mensenhun zwaar verdiende centjes

TROS RADER HOPELIJK KUNNEN JULLIE DEZE OPLICHTERS LATEN STOPPEN EN DIT LANDELIJK BEKEND MAKEN WANT

Sommige mensen praten hier goed over maar zijn allemaal handlangers

MENSEN TRAP NIET IN NATUALS WANT VOOR JE HET WEET PLUNDEREN ZE JE REKENING HELEMAAL !!!!

djraymo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2009 08:31

Re: Natuals

Ongelezen bericht door djraymo »

Hallo,

Wordt een beetje kettergek van die lui......werd idd ook gebeld en trapte in het verhaal van een proefpakketje........Natuals had geld van mijn rekening gehaald maar vervolgens geen proefpakketje.....bijna 4 weken later heb ik het bedrag gestorneerd en prompt op de dag dat wij hadden moeten opzeggen om vervolgzending te voorkomen verschijnt het pakketje.....ook opgezegd, maar we kregen al vrij snel een mail dat we te laat waren....net 1 dag. Als je dan vervolgens uitlegt dat je het pakketje net ontvangen hebt, hebben ze daar schijt aan en ben je gewoon te laat. Ook al heb je gewoon recht op 7 dagen bedenktijd na ontvangst van het pakketje.

Als je daarna vervolgens allemaal mailtjes stuurt wordt er nergens meer op gereageerd, maar wel zendingen blijven toesturen en geld van de rekening afhalen van de vervolgzending.

Als je vervolgens vraagt naar de opname van het gesprek (overeenkomst) laten ze niets van hun horen. Als je vervolgens zegt dat zij moeten kunnen aantonen wanneer het pakketje is verstuurd laten ze niets van hun horen

Ik vind het echt sneu.......je zou je geld zo maar moeten verdienen.....ik weet het wel....ze krijgen van mij de rooie kaart van de bank en zie wel wat er gebeurd....ze krijgen in ieder geval geen enkele rooit cent meer van mij

ppp7
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2009 21:55

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ppp7 »

Het lijkt mij ook hoog tijd dat Tros Radar hier aandacht aan besteed in de uitzending.

Ook ik ben slachtoffer van deze oplichters.

Werd benaderd onder het mom van dat ik bij de laatste 10 kanshebbers zat voor het winnen van 1 van 3 Audi TT's !

Ben akkoord gegaan met de proefzending tegen de verzendkosten van € 6,90.
UIteraard werden er daarna meerdere malen € 15,90 afgeschreven zonder mijn toestemming. Gelukkig heb ik de deze kunnen storneren.

Na herhaaldelijk contact contact kreeg ik een vaag verhaal dat ze de opname gedeeltelijk niet meer hadden....
Ik betaal absoluut niets en laat het desnoods voorkomen.

Goed te lezen dat ik niet de enige ben.

Venus
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2009 10:23

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Venus »

Ook hier een zogenaamd contract.
Ik werd gebeld met de mededeling dat ik iets gewonnen had en moest alleen de verzendkosten betalen of ik daarmee akkoord ging. Toen die voicelog dus ja ik akkoord met mijn prijs.
Het pakketje heb ik nooit ontvangen wel de vervolgzending. Die heb ik dus retour afzender gestuurd met daarop "niet besteld"
Krijg ik nu dus wecasso aan mijn broek of ik het even wil gaan betaen binnen 10 dagen of anders.....


Dus ik heb telefonisch contact gehad en naar de voicelog gevraagd en deze mailwisseling gehad;
natuals schreef: Geachte mevrouw....,
Op uw verzoek ontvangt u hierbij de voicelog (bandopname) van het
verkoopgesprek van 28 juli 2008.
Wij hebben de voicelog afgeluisterd, alle gegevens zijn door onze adviseur juist verstrekt en op de band is meerdere malen uw bevestiging te horen.
Wij hebben u een proefpakket (€ 4,90) en een kwartaalzending (3x € 15,90) toegestuurd, de kosten hiervan dient u dan ook te voldoen.
Het kwartaalpakket welke u retour heeft gestuurd naar ons, kunnen
wij u nogmaals toesturen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Klantenservice Natuals
[email protected]
venus schreef:Beste......

Ik heb geen proefzending ontvangen!! alleen een een andere zending
die ik dus ook teruggestuurd heb omdat ik het niet besteld had. Als ik
het proefpakket wel ontvangen zou hebben dan had ik verder kunnen
bestellen of kunnen stopzetten. Ik vind het dus ook niet kunnen dat ik
dit dan zou moeten betalen als ik het niet besteld heb. Ik neem aan dat je pas kunt bestellen als je weet wat iets is, na het proefpakket
dus.
Dus het lijkt mij redelijker dat ik een proefpakket krijg en die wel
betaal.

Met vriendelijke groet,
natuals schreef:Geachte mevrouw....,

Wij hebben van TNT post/Selectmail geen melding ontvangen dat uw
pakket onbezorgbaar was, tevens hebben wij uw pakket niet retour ontvangen. Alle retour ontvangen pakketten worden geregistreerd in ons systeem.
Zoals al eerder aangegeven blijft Natuals bij haar standpunt. U heeft
te laat geannuleerd, wij hebben u een kwartaalzending doen toekomen.
Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Klantenservice Natuals
[email protected]
Ik weiger dus te betalen!! De proefzending ben ik bereid te betalen mits ik hem ontvang en verder heb ik niets besteld

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door kuklos »

@Venus, valt je ook op in de reactie van Natuals dat ze niet kunnen bewijzen dat jij die zending hebt ontvangen? Leuk dat de TNT/PTT, of wie dan ook hun geen bericht van niet bezorgbaarheid of hoe ze het ook noemen, geeft. Maar ze dienen te bewijzen dat jij het pakket hebt ontvangen en dat kunnen ze niet. Tevens stellen ze hun voicelog niet aan jou beschikbaar, en kan je hun claim dat jij overal mee ingestemd hebt dus niet ontkrachten.
Stuur ze een mail of brief, liefst aangetekend dat zij niet kunnen bewijzen dat jij het pakket ontvangen hebt en dat jij het niet ontvangen hebt en daardoor niet gebonden bent aan verdere kosten.

EAM
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2009 20:24

Re: Natuals

Ongelezen bericht door EAM »

Ik raad ook iedereen aan om te bellen met de consumentenwijzer:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... e_telefoon
en bij hen een klacht over Natuals in te dienen.
Heb ook bij thuiswinkel org (waar Natuals aspirantlid van is) een klacht ingediend op 21 september maar helaas sturen zij de klacht gewoon door naar Natuals ter afhandeling. En Natuals stuurt gewoon de standaard e-mail "Zoals al eerder aangegeven blijft Natuals bij haar standpunt.......bla bla bla, bla bla" Schieten we dus ook weinig mee op! Heb nog wel een e-mail adres gekregen van de jurist van thuiswinkel org. indien Natuals niet op mijn klachten reageert. Ga denk ik toch maar een mailtje richting deze jurist sturen met een verwijzing naar dit forum.

Nogmaals bel met de consuwijzer, hoe meer klachten over hen hoe beter lijkt mij!


Update
Net mijn klacht en de verwijzing van het forum naar de jurist van Thuiswinkelorg gestuurd. Ik ben heel benieuwd?!
Kan me hier echt zo boos over maken. Al deze mensen die klachten hebben en er kan blijkbaar niets aan gedaan worden?! Hoe is het mogelijk?!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mensen: dien ook gelijk een klacht bij Thuiswinkelorg in! Hoe meer klachten deze ook over Natuals krijgen óók hoe beter!!

Cath1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 20:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cath1981 »

Nou na het lezen van jullie berichtjes wil ik ook wel even reageren..
Ik ben laatst ook telefonisch benaderd door natuals, je kent het wel gezellig bij vrienden op visite en dan krijg je dan krijg je 'het' telefoontje, ik aarzelde eerst maar werd enthousiast gemaakt door de verkoper dat ik een proefzending kon ontvangen voor de verzendkosten en dat ik hiervoor akkoord moest gaan met een automatische incasso nou voor 6,90 wilde ik dat wel..Ik ben wel van de aanbiedingen :D
Nou ik mijn proefzending ontvangen in een leuk doosje met wat foldertjes en een brief erbij..
Nou toen heb ik het even gelaten voor wat het is, en na een aantal weken zag ik dat er 15,90 was afgeschreven met telemachtiging natuals erbij, ik denk nou daar gaan we dan maar even over bellen..
De brief gepakt en eigenlijk voor het eerst gelezen, ik zag tot mijn grote schrik dat ik had moeten annuleren voor een bepaalde datum omdat er anders een vervolgzending gezonden word(die dus al in mijn brievenbus lag) waarvoor ik 3 x 15,90 moet betalen..Heel erg stom van mezelf..had gewoon de brief moeten lezen.. Maarja het staat er toch echt duidelijk gemeld en dan kan je wel lopen piepen maar daar schiet je niks mee op.
Ik heb geannuleerd(en een bevestiging) vind 3 x 15,90 wel een beetje veel voor 90 pillen dus heb mijn kwartaal afgemaakt en daarna hield het op..
Annuleer je op tijd dan is er niets aan de hand lijkt me :roll: ..
Dus helaas voor alle anderen maar bij mij was het mijn eigen schuld, en wil wel even kwijt dat aangifte bij de politie doen lijkt me wel erg overdreven denk je dat die mensen niets beters te doen hebben dat heeft toch helemaal geen zin lijkt me..
Sowieso als je een product als abonnement verkoopt zoals zij doen willen ze toch alleen maar tevreden klanten anders werkt het niet..dus jullie hebben je les geleerd geef je rekeningnummer niet meer door via de telefoon en laat natuals gelukkig zijn met klanten die wel graag die pillen ontvangen toch..
Succes met alles!

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Mijn brief via garantiepost plus de twee pakketjes opgestuurd met de volgende boodschap. Alweer dik een jaar geleden.

13-10-2008
Onderwerp: geen gebruikmaking en opheffing van aanggeboden producten.

Natuals B.V.
W.G.Plein 385
1054 SG Amsterdam

Geachte,

Via deze weg laat ik u weten géén gebruik te maken van uw producten, die op welke manier dan ook zijn aangeboden, hetzij telefonisch, via email of via uw website.
In dit geval gaat het om een telefonische verkoop van uw producten, waarbij niet gesproken is over een abonnement. Ik had nog nooit van Natuals gehoord, dus werd ik per telefoon benaderd. Er zou een bericht gestuurd worden over de vorm van betaling, omdat ik op dat moment rood stond en de bank het niet zou accepteren een machtiging te geven, maar die is nooit verstuurd.

Wel is er een brief van Direct Pay binnengekomen met een betalingsherinnering van factuurdatum 104008xxxxx datum 15-09-'08 en het bedrag € 4,95
Volgens de gedragsregels van Thuiswinkel.org dient men duidelijke identiteit te vermelden op de website, maar uw gegevens heb ik pas kunnen vinden toe ik het piepkleine logo van Thuiswinkel.org rechtsonder aanklikte.
Ook wat u in de algemene voorwaarden hebt staan over in gebreke blijven van betaling dat u aan administratiekosten € 7,50 berekend, terwijl Direct Pay dit bedrag in rekening heeft gezet als € 8,-
dit is dus niet volgens de letter van de wet. Ook al nit volgens de gedragsregels van Thuiswinkel.org , waar uw bedrijf sinds 25-08-2008 aspirant lid van is.

Ik betreur het dat er meteen een soort van incassobureau, direct Pay, met een betalingsherinnering aan te pas moet komen, terwijl er geen enkel acceptgiro is verstuurd. Ondanks dat er niet is betaald, is wel een pakketje verstuurd en daarna nog één, maar aanggezien ik weinig tijd heb besteed aan deze pakketten, wegens werkdruk en andere verplichtigingen, zie ik af van verdere producten van uw bedrijf.
Daarom stuur ik beide pakketten ongeopend en in originele staat retour, zoals deze door de brievenbus zijn gestopt, zodat ik mij niet verder verplicht zie deze producten te betalen.
Als men via een communicatiemiddel, zoals in dit geval per telefoon is gebeurd, een deal kan sluiten , dan kan dit ook per telefoon worden opgeheven, aangezien ik hier hetzelfde recht toe heb. Maar ik heb besloten dit met schriftelijke opzegging te behandelen en de koop ongedaan te maken.

Hoogachtend,

A.H.Janssen

M Saarloos
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2009 18:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door M Saarloos »

Hier nog een Natuals verhaal.
Het verhaal heeft al diverse telefoon emails en vooral ergernis gekost.

Dit is het laatste deel van mijn verhaal:

begin email.

Ik heb online op tijd opgezegd.
De vervolg zendingen heb ik niet ontvangen dus ik betaal niet.

M Saarloos


--------------------------------------------------------------------------------
From: Klantenservice Natuals [mailto:[email protected]]
Sent: Tue 12/15/2009 11:48 AM
To: mijn emailadres
Subject: Klantenservice Natuals


Geachte heer Saarloos,


Naar aanleiding van uw dispuut bij Direct Pay kunnen wij u het volgende mededelen;


Op 19 februari 2009 hebben wij telefonisch contact met u gehad en met u afgesproken om een
proefpakket Personal Multi toe te sturen.
Op 1 maart 2009 hebben wij u dit pakket toegestuurd, in de brief die u samen met deze proefzending heeft ontvangen
staat duidelijk aangegeven dat Natuals, indien er niet tijdig is geannuleerd, automatisch een vervolgzending verzendt.
Aangezien wij uw annulering te laat hebben ontvangen, hebben wij u een kwartaalzending (goed voor 3 maanden) toegestuurd.
De kosten van deze zending (3x € 15,90) dient u dan ook te voldoen.

Voor vragen over betalingen/aanmaningen kunt u contact opnemen met DirectPay,
tel. 0900-333 22 00(keuze 1, gevolgd door 1) of [email protected].

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.




Met vriendelijke groet,





Klantenservice | Natuals B.V.

Antwoordnummer 10036

2400 VB Alphen aan den Rijn


[email protected] | www.natuals.com

ebroertjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ebroertjes »

Na alle verhalen over Natuals wil ook ik graag ons verhaal kwijt. Eigenlijk lijkt het ontzettend op alle andere verhalen. Telefonisch benaderd, proefpakket toegezegd, nooit ontvangen, ook niet de vervolgpakketten maar wel bedragen van onze rekening afschrijven. De laatste van het kwaartaaltermijn gestorneerd en daar hebben wij nu al 1,5 jaar gedoe over! Inmiddels via webcasso. Het gaat om 52,98 (15,90 en buitengerechelijke kosten). Als dit bij iedereen zo gaat, worden ze vanzelf wel rijk!! Natuals reageert zelden op onze emails en als ze al reageren zijn het dezelfde standaard emails die hier al eerder heeft vermeld. Geen idee wat we nu moeten doen. Zijn ook pas na 1 jaar aangemaand!!! Waar gaat het over. We hebben al betaald voor niks...Zijn niet van plan nu nogmaals te gaan betalen. Net klacht ook ingediend bij consuwijzer. Het hele zaakje Natuals klopt van geen kant. Teveel consumenten worden gedupeerd.

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Jongens, een nieuw slachtoffer, ook ik ben getroffen.

Zojuist dekwartaalabonnementsfactuur gehad, bezwaarschrift opgesteld en die gaat vandaag de deur uit.

HOE gaan we dit aanpakken, krijgen we hiervoor steun oid van Tros Radar?

Dit kan echt niet langer!

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Hieronder mijn reactie naar Natuals nadat ik een brief kreeg van Webcasso.
Of we even 9 maandtermijnen willen betalen voor iets wat we niet hebben gehad.
Hopelijk gaat radar hier iets aan doen

Waarom stuurt u ons een aankondiging rechtsmaatregelen??? Wij hebben die brief gekregen via Webcasso B.V.

In oktober heb ik contact gehad met webcasso en met iemand van Natuals omtrent de 1ste aanmaning van €12.90.

Webcasso heeft toen contact met jullie gehad en 2 maanden niks van zich laten horen. Nu komen jullie ineens met een bedrag van €158.61 inclusief alle bijkomende kosten. Met diverse factuur data van 14-07 2008 tot 16-04 2009. Wij hebben deze hele periode geen producten mogen ontvangen. Dat was goed, want na het proefpakket had Mariska Koot aangegeven geen verdere interesse te hebben in jullie product.

Ik vind het daarom erg asociaal dat jullie webcasso nu een brief laten sturen om naar de rechter te stappen om het geld bij ons te halen.

Waar halen jullie het lef vandaan om ons te laten betalen voor iets wat we niet hebben gehad en ook niet wilde hebben. Ik ben hier dus ook niet van gedient dat jullie zo om gaan met jullie "klanten". Zeker niet na dat ik telefonisch contact heb gehad met een medewerker van Natuals en die heeft mij verzekerd dat er verder geen incasso's meer zouden komen.

Ik weet dat er meerdere klachten zijn over natuals en webcasso en als jullie echt de moeite willen nemen om naar de rechter te stappen dan wens ik u succes. Ik neem morgen contact op met mijn juridische bijstand en ik geef u 2 dagen de tijd om te reageren. Krijg ik voor die tijd geen reactie dan ga ik naar de RADAR site en dan ga ik daar mijn beklag doen over jullie manier van werken. Ik zie op die site dat ik daar ook niet de enige ben die problemen heeft met jullie manier van werken. Mede daarom zie ik die rechtzaak met vertrouwen te gemoed.

Ik ga er vanuit dat u afziet van verdere vervolging en dit ook aan Webcasso laat weten.

Met vriendelijke groet,

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Pff weer een gedupeerde dus.
Jongens, wat doen we hieraan?
Dit is het forum van TROS Radar, maar wat wordt hier mee gedaan? Iemand bekend hiermee?

De klachten zijn namelijk allemaal hetzelfde, ze factureren, leveren niet/nauwelijks, blijven aanmanen, zelfs na lange periode van rust, naaien je een oor aan met kwartaalabonnementen waar je nooit goedkeuring voor hebt gegeven.

Wat doen we als oplossing? Is iemand al geslaagd/ervan af? Hoe is dit geregeld?
Kan TROS Radar iets voor ons doen? Moeten we een gezamelijke brief/actie ondernemen?

We moeten deze ellende stoppen....

ppp7
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 nov 2009 21:55

Re: Natuals

Ongelezen bericht door ppp7 »

Ik heb eigenlijk nog geen bericht gezien van mensen die daadwerkelijk een kort geding hebben gekregen.

Zijn er mensen die al in een rechtzaak verwikkeld zijn ??

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

ben ik ook erg benieuwd naar PPP7!

Kunnen we niet iets collectiefs opzetten? Voor al die mensen die hypotheekleed hebben gehad is dat er toch ook volop? Dit bedrijf kan toch niet zo haar activiteiten continueren? Een groot imagoschade!

Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

Jaja ook ben sinds eind september slachtoffer van Natuals, hoef me verhaal bijna niet te doen want komt op het zelfde neer als ieder ander hier op het forum. Telefonisch benaderd omdat ik een enquete ingevuld zou hebben wat ik niet gedaan heb dus daar begon de leugen al. Vervolgens nooit een proefpakket ontvangen waardoor ik niet kon annuleren en er nu voor 3 mnd. aan vast zit. Meerdere mailtjes naar Natuals gestuurd maar ze blijven erbij dat als ze geen tegenbericht van Selectmail krijgen ze er van uit moeten gaan dat ik het proefpakket ontvangen moet hebben. Consuwijzer gebeld en die gaven het advies om Natuals maar te laten bewijzen dat ze het daadwerkelijk verstuurd hebben. Ik heb van Natuals een of ander vaag label ontvangen met een nummer en mijn eigen postcode erop. Ben nu bezig met Selectmail om te achter halen of het proefpakket daadwerkelijk verstuurd is en waar het fout is gegaan. Zelfs Selectmail kon niet begrijpen dat ik hierover contact opneem want dit is toch echt wel de taak van Natuals maar ja zoals vele van jullie weten krijg je of geen reactie of de standaard reactie's. Selectmail vind het heel vervelend voor mij dus wil mij graag helpen om e.a. uit te zoeken, wat een verademing om met iemand te spreken die wel weet wat klantvriendelijkheid is. Ondertussen blijven de herinneringen binnen komen, dus ook maar contact opgenomen met DirectPay deze mevrouw gaf aan te weten dat het niet altijd soepel loopt bij Natuals maar dat er ook heel veel klanten van Natuals wel tevreden zijn, jammer dat het bij ons niet zo is want blijkbaar kan het dus wel. Deze mevrouw heeft beloofd melding te maken van mijn verhaal en geen herinneringen meer te sturen.....

Ik ben dus ook heel benieuwd of het bij iemand als zover gekomen is tot een rechtzaak wat ik me haast niet voor kan stellen want dat gaat Natuals veel geld kosten als wij allemaal op komen dagen met het zelfde verhaal, volgens mij is het spreekwoord "blaffende honden bijten niet" hier op zijn plaats.

Ik zal mijn bevindingen op het forum melden om zo mijn mede slachtoffers op de hoogte te houden, voor een iedere die al verder is met dit verschrikkelijke bedrijf laat ajb weten hoe het gaat of afgelopen is zodat de mensen die nog bezig zijn met Natuals dit kunnen lezen.

Gesloten