LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
peggy de wit
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2017 12:20

Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door peggy de wit »

Een tip voor diegenen die het Mentale Dieet Plan willen gaan proberen doe het aub niet.

Zij doet je een aanbieding van een euro. Na acceptatie blijkt dat je na 2 weken proberen 57 euro moet betalen. Op haar site stond er bij niet tevreden is geld terug. Ik gaf al vrij snel aan dat ik niet tevreden was, ik viel immers niks af en dat ik dus niet die 57 euro ging betalen. Ik heb nl ook een klein salaris en ben alleenstaand dus ik vond dat veel geld. Mw babbelde er vrolijk over heen en het deed haar niks wat ik zei. Na over en weer berichten gestuurd te hebben heeft zij toch ongevraagd 57 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb op haar facebook pagina een bericht achtergelaten waarna zij beloofde het geld terug te storten wat zij natuurlijk niet heeft gedaan. Ik heb het geld uiteindelijk maar zelf terug gestorneerd en nu krijg ik een mail dat ik niet betaald heb en dat ik het bedrag binnen twee weken moet zuiveren anders krijg ik 40 euro bedrag verhoging er bij de deurwaarder op mijn dak. :shock: :oops: :oops: Zou mooi zijn als radar dit behandeld op tv
Laatst gewijzigd door Radar op 12 sep 2017 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp, naam verwijderd

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U heeft de voorwaarden niet gelezen schijnbaar: https://mentaledieetplan.com/voorwaarde ... -proberen/

Jij betaalt aanvankelijk slechts €1 voor jouw Proefpakket
na 30 dagen het éénmalige bedrag van €57 ipv. €297 over te maken

Het ligt er nu even aan hoe snel u aangegeven heeft dat u er niet tevreden over bent: Als je om welke reden dan ook niet tevreden zou zijn, stuur je me binnen de 14 dagen gewoon een mailtje. Als u bewijs heeft dat u binnen deze 14 dagen 'geannuleerd' hebt kunnen ze u niets maken.

Als u een klein salaris heeft en graag wilt afvallen is het beter om minder te eten, of gezonder te eten. Dat is goedkoper als allerlei mensen inhuren. Een goede hulpmiddel is EDH. U hoeft geen abonnementen aan te gaan en de enige die afvalt bent uzelf en niet uw bankrekening. EDH staat voor Eet De Helft. werkt perfect.

En waarom zou Radar op TV moeten behandelen dat u de voorwaarden niet leest? Soortgelijke zaken zijn al tig keer behandeld. Er bestaat niet iets als gratis, hoge kortingen en eenmalige akties zonder opvolging.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

heeft u een schriftelijke overeenkomst, zo niet google daar dan even op zou ikz eggen!!!

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:U heeft de voorwaarden niet gelezen schijnbaar.
Deze informatie is zo essentieel dat deze moet staan op dezelfde pagina als waar het pakket wordt afgenomen. Als dat niet zo is, dan hoeft TS alleen om die reden geen cent te betalen. Eerlijk zaken doen brengt met zich mee dat je je klanten duidelijk maak wat ze afnemen. Het elders onder brengen van deze informatie is oneerlijk handelen.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
NeoDutchio schreef:U heeft de voorwaarden niet gelezen schijnbaar.
Deze informatie is zo essentieel dat deze moet staan op dezelfde pagina als waar het pakket wordt afgenomen. Als dat niet zo is, dan hoeft TS alleen om die reden geen cent te betalen. Eerlijk zaken doen brengt met zich mee dat je je klanten duidelijk maak wat ze afnemen. Het elders onder brengen van deze informatie is oneerlijk handelen.
U heeft de site bekeken? In het bestelscherm staat netjes eronder de link naar de algemene voorwaarden. Hoef je niet naar te zoeken, staat netjes vermeld. Daarbij weet ieder weldenkend mens dat gratis, of iets uitproberen nooit samen gaat met algemene voorwaarden.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door Brahms »

En hoe heeft het bedrijf kans gezien Euro 57.00 van je rekening af te schrijven ?

Verwijderd

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door Verwijderd »

peggy de wit schreef:Na over en weer berichten gestuurd te hebben heeft zij toch ongevraagd 57 euro van mijn rekening afgeschreven.
Hoe is het mogelijk dat die mevrouw ongevraagd 57 euro van uw rekening heeft afgeschreven?! Naar mijn weten kan dat niet zomaar!

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:In het bestelscherm staat netjes eronder de link naar de algemene voorwaarden.
Is dat een link naar een andere sectie op dezelfde pagina?

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door Moneyman »

JohnTheBassist schreef:
peggy de wit schreef:Na over en weer berichten gestuurd te hebben heeft zij toch ongevraagd 57 euro van mijn rekening afgeschreven.
Hoe is het mogelijk dat die mevrouw ongevraagd 57 euro van uw rekening heeft afgeschreven?! Naar mijn weten kan dat niet zomaar!
"ongevraagd" als in "achteraf ongewenst", vermoed ik ;)

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat men doet is iets aanbieden voor 1 euro en in de algemene voorwaarden (die niet van toepassing zijn verklaard) zetten dat er vervolgzendingen zijn en dat je daarvoor 57 euro per keer moet betalen. Dat is uiteraard niet terecht.
https://www.consuwijzer.nl/sites/consuw ... hecker.pdf

Yvonne1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2017 13:20

Re: Onterecht betalen voor het Mentale Dieet Plan

Ongelezen bericht door Yvonne1965 »

Ik heb hetzelfde probleem.
Ook voor 1€ het proefpakket genomen.
Het werkt ook niet bij mij!
Waarschijnlijk door trage schildklier en/of overgang.
Nu zie ik net dat ze 57€ van mijn rekening willen halen en ik zie dat ik het niet kan weigeren.

Dit pik ik dus niet en ga de bank laten weten dat zij dat geld niet mogen afschrijven.
Ik betaal niks want heb ook niks ontvangen.
Tja...een paar mailtjes, wat niet werkt.

Gesloten