LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
tree3
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 mar 2015 13:55

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door tree3 »

Ik heb hetzelfde probleem. Pijn achter je oren en krijg gigantische hoofdpijn. Bij Hans Anders vele keren de bril opnieuw laten afstellen. Merk is Police. Op een gegeven moment was ik het zat. Bij Pearl laten afstellen. Maar dat heeft ook niet geholpen. Valt me op dat ze weinig aandacht hebben bij het afstellen. Dat je zegt dat het veel pijn doet, weinig response. Ik was overgegaan naar Specsavers. Maar daar is het niet beter.

Ooit zat ik bij een duurdere zaak. Die bekeken je van alle kanten en namen meer de tijd voor het afstellen. Dat alleen de prijs anders is vind ik misleidende reclame.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door Moneyman »

tree3 schreef:Dat alleen de prijs anders is vind ik misleidende reclame.
Nou, inderdaad! De naam is immers óók anders...

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door witte angora »

Hans Anders is gewoon bar slecht, ook met afstellen. Slecht voor je gezondheid.

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door axasjaak »

Op 25 mei heb ik twee brillen gekocht bij Specsavers , één voor mijn vrouw en één voor mijzelf. Mijn bril deed dermate zeer, en de behandeling van Specsavers was dermate, dat ik de aankoop van één bril ongedaan heb gemaakt.
Ik wilde dus 50% terug van het totaal door mij afgerekende bedrag.
Dat heeft nogal wat problemen opgeleverd voordat ik mijn totaalbedrag van één bril terug ontving.Op 26 juli ontving ik 80% omdat Specsavers bij de aankoop van één bril minder korting wilde geven dan bij de aankoop van twee brillen.
Ik heb gereageerd met de mededeling dat ik als consument hier niets mee te maken had en dat ik juridisch recht had op de volledige teruggaaf , bovendien heb ik tamelijk lang met pijn gelopen , waar Specsavers totaal NIETS aan gedaan heeft , behalve dan de pijn verergeren.
Uiteindelijk ontvang ik op 15 augustus de resterende 20% terug.
Ik vraag mij echt af om waarom Specsavers zo klantonvriendelijk reageert als er fouten worden gemaakt en de klant dus de aankoop wil ontbinden , zoals in andere sectoren gewoon gebruikelijk is .

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Het is toch logisch dat je bij aankoop van 1 bril minder korting krijgt dan bij twee? Jeetje, wat zijn sommige mensen toch Scrooge.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door harkja »

Mijn harde lenzen gaan al jaren mee ik denk al een jaar of 7 maar een bril is een verschrikking 8)

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door axasjaak »

Quote :
"Het is toch logisch dat je bij aankoop van 1 bril minder korting krijgt dan bij twee? Jeetje, wat zijn sommige mensen toch Scrooge."
Ik denk dat Scrooge heel tevreden zou zijn geweest met een firma die van de daken schreeuwt : een tweede bril gratis ! ,terwijl er allerlei aanvullende kosten bij komen ,
waaronder een duur vario-focaal supplement.
Kennelijk vindt Specsavers dit ook wel te duur , omdat dit nu opeens in de actie zit voor de helft van de prijs. Elite kost nu de helft van 199 euro.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Pijn achter oren bij nieuwe bril, 5x terug naar Specsavers

Ongelezen bericht door moederslink »

axasjaak schreef:.........Op 26 juli ontving ik 80% ...........Uiteindelijk ontvang ik op 15 augustus de resterende 20% terug.
Ik vraag mij echt af om waarom Specsavers zo klantonvriendelijk reageert als er fouten worden gemaakt en de klant dus de aankoop wil ontbinden , zoals in andere sectoren gewoon gebruikelijk is .
Prima opgelost : 1 bril gekocht en betaald ( zonder korting die alleen bij aankoop van 2 brillen geldt :wink: ) , de 2e bril dus geannuleerd en 100% het geld van deze 2e bril retour.

Gesloten