LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door renewouters »

Pollie-01 schreef:whahaha, " slimroast ", hoe bedenken ze het !

Het enige wat er slim aan is, is de manier waarop dit bedrijfje z.n zakken vult.
Dat er, anno 2017, nog steeds mensen intuinen is mij een raadsel.
Het hele internet staat vol met wetenswaardigheden over afvallen en wat wel en niet werkt.

Uw voeding aanpassen en meer bewegen geven vaak al fijne resultaten.

Maar U moet het zelf doen !!

sterkte ermee.
Dit soort bedrijven vervullen een belangrijke maatschappelijke taak: ze helpen domme mensen. Van hun geld af. Het is veel te gevaarlijk om mensen die niet nadenken geld te laten hebben.

Saartje96
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2019 17:53

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Saartje96 »

Hallo,

Ik gebruik nu al 11 dagen de Valentus coffee, bij mij werkt die uitstekend! Mijn gewicht gaat stilaan naar beneden dus verwacht niet direct dat er kilo's afvliegen, geduld hebben 😉 maar in cm's ben ik veel verloren nl. Aan mijn heupen -10cm, taille,-1cm en mijn buikje -3cm. Ik volg niet echt een dieet maar ik neem om de 2/3u extra proteïne in zoals melk, noten,stuk vlees, veel yoghurt. Zodat er verbranding is van vetten en het aanmaak van de spieren bevordert. Dit is echt geen moeilijk gewoonte. Neem de koffie iedere morgend met een proteïnereep of een gezond ontbijt en heb geduld en de cm's vliegen er stilaan af. Bij sommigen vallen ze eerst af door gewicht sommigen in cm's en verschilt bij iedereen waar ze eerst cm's verliezen. De koffie is ook enorm lekker met een scheutje melk. Ik heb thuis nog ongeopende bestelde dozen liggen met koffie/ananas sap/chocolademelk liggen. Als er iemand interesse heeft laat me weten. Groetjes 😎

Saartje96
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2019 17:53

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Saartje96 »

@fonsflons heb jij nog een box nodig?

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door kuklos »

Saartje96 schreef:
28 jul 2019 18:02
Hallo,

Ik gebruik nu al 11 dagen de Valentus coffee, bij mij werkt die uitstekend! Mijn gewicht gaat stilaan naar beneden dus verwacht niet direct dat er kilo's afvliegen, geduld hebben 😉 maar in cm's ben ik veel verloren nl. Aan mijn heupen -10cm, taille,-1cm en mijn buikje -3cm. Ik volg niet echt een dieet maar ik neem om de 2/3u extra proteïne in zoals melk, noten,stuk vlees, veel yoghurt. Zodat er verbranding is van vetten en het aanmaak van de spieren bevordert. Dit is echt geen moeilijk gewoonte. Neem de koffie iedere morgend met een proteïnereep of een gezond ontbijt en heb geduld en de cm's vliegen er stilaan af. Bij sommigen vallen ze eerst af door gewicht sommigen in cm's en verschilt bij iedereen waar ze eerst cm's verliezen. De koffie is ook enorm lekker met een scheutje melk. Ik heb thuis nog ongeopende bestelde dozen liggen met koffie/ananas sap/chocolademelk liggen. Als er iemand interesse heeft laat me weten. Groetjes 😎
1e bericht, direct superpositief, ja hoor, zeer geloofwaardig. :roll:

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door kuklos »

Ha, eenonline review.
Conclusie:
In Short:

Valentus SlimRoast has zero research proving it works. Testimonials don’t count.

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door BL2 »

Saartje96 schreef:
28 jul 2019 18:02
Ik heb thuis nog ongeopende bestelde dozen liggen met koffie/ananas sap/chocolademelk liggen. Als er iemand interesse heeft laat me weten.
Leuk opgezet verhaaltje, maar het is natuurlijk gewoon een verkooppraatje, incl aantrekkelijk aanbod.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Erthanax »

fonsflons schreef:
28 jul 2019 19:54
Heb het ook geprobeerd. Inmiddels 14 dagen aan de diarree en het overgeven en al 8 kilo kwijt. It's amazing!
Ik heb nog een mud Norittabletten, een baal ORS en een jerrycan Immodium. Zal ik je daarvan wat opsturen?

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Erthanax »

BL2 schreef:
28 jul 2019 20:49
Leuk opgezet verhaaltje, maar het is natuurlijk gewoon een verkooppraatje, incl aantrekkelijk aanbod.
Het zal wel MLM-rommel zijn.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar waar is die lijst met ingrediënten gebleven? Dan kunnen we daar zelf de functionele stoffen uit halen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Saartje 96 heeft blijkbaar bij Stofzuigertje op 29 augustus 2017 die koffie gemengd met Laxeermiddel gekocht.

Heeft dat Ex forum lid hier tenminste 1 trouwe tevreden gebruiker gekregen!
Het ergste is dat dergelijke humorvolle reacties blijkbaar door kwakzalvers worden opgevolgd en Saartje 96 hier in trapte!

Je kunt beter bij de buurt Super " Dik Maak Koffie" kopen, 500 gram huismerk voor maar €1,83 voor Roodmerk....
Hou je aan de eind van de maand een extra Dikke Portemonnee van over!

sake1987

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Het is een groot wonder dat er nog zoveel mensen met overgewicht rond lopen. Zeker als er zulke super koffie is.

Heb het vaker meegemaakt mensen die door MLM zo gestrest raken dat ze gaan schelden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maar dan kan ze wel veel afvallen voor inkoopprijs!

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Valentus is een mlm systeem met piramide trekjes. Uiteindelijk is het werven van leden het belangrijkst. De koffie is alleen maar om er een leuk verhaal van te maken

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Costnix »

@saartje96: zulke “producten” eindige in de milieustraat bij het klein chemisch afval.

stroombraifke
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2015 17:22

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door stroombraifke »

inmiddels is het al een piramide spel geworden net als de parfums die de echte moeten zijn . mijn halve tijdlijn/vriendenlijst probeert je die koffie te laten verkopen, ''verkoop het nu en je verdient een lekker zakcentje'' er werd me ingefluisterd, je hoeft het niet zelf te lusten hoor, schrijf gewoon elke dag op je tijdlijn''zo mijn ochtend weer begonnen met mijn heerlijke koffie, de kilo's vliegen eraf'' dan worden mensen wel nieuwsgierig en gaan ze vragen stellen. het is zo nep als wat. hoe meer mensen jij de koffie laat verkopen, hoe hoger jou toeslag word , en de gene bovenaan ligt aan het strand te genieten van de zon.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Niet inmiddels want het is altijd al een soort pyramidespel geweest. Kenmerkend is dat het product verkopen niet het belangrijkst is maar om zoveel mogelijk verkopers onder je te krijgen

WilmavandenBrink
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2019 04:38

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door WilmavandenBrink »

Ben er blij mee, het helpt bij mij wel degelijk. 👍

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bedankt dat u speciaal voor deze geloofwaardige recentie een account hebt geopend. [Sarcasme uit]

markarma
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2009 15:15

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door markarma »

ook ik ben er blij mee, het heeft mij geholpen. en inmiddels ook al vele andere mensen. piramide spel dat is het niet. ik heb geen verkopers onder me. doe gewoon mijn eigen ding en ben daar tevreden mee.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Moneyman »

markarma schreef:
14 nov 2019 19:57
piramide spel dat is het niet. ik heb geen verkopers onder me.
Oftewel: je hangt helemaal onderin de pyramide :D

Gesloten