LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Sanne_1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:45

Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Sanne_1980 »

Hallo,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met valentus slimroast afslankkoffie? koffie drinken en afslanken was de boodschap. 6 kilo in 24 dagen.

Ik heb het een week geprobeerd en ben geen gram of centimeter kwijt geraakt, ik kreeg er pijn in mijn maag van en hartkloppingen. Trillende handen ook. Daarnaast was het echt heel vies, half over mijn nek gegaan bij elk bakje koffie.

Een nieuw wonderproduct dat totaal niet werkt? Of ligt het aan mij? was nog duur ook dus ik ben best teleurgesteld. :oops:
Laatst gewijzigd door Radar op 15 nov 2019 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Brahms »

Hier weten we al heeeel lang dat dit soort middeltjes niet (lees nooit) helpen en dat alleen je portemonnee er slanker van wordt. Zie het maar als een leermoment en laat je nooit meer foppen door welk afslankproduct dan ook.

Ooit wel eens gerealiseerd wat je werkelijk gedronken hebt. Net als bij afslankpillen en poeders, het is vaak één en al ongecontroleerd chemische zooi, waarvan je nooit weet wat het voor zeer slechte invloed het heeft op je lichaam.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sanne_1980 schreef: Een nieuw wonderproduct dat totaal niet werkt?
Natuurlijk! Die wonderproducten werken nooit!

Als je wilt afvallen, moet je iets aan je voeding en beweging doen. Niet met chemische rotzooi gaan werken.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door kuklos »

@Sanne_1980, ik ben benieuwd wat jou deed denken dat deze methode zou werken? 6 kilo in 24 dagen is veel meer dan realistisch is en verstandig is, meestal is in het begin met afvallen 1 kilo per week mogelijk.

Nevyn
Berichten: 1285
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Nevyn »

Als het te mooi is om waar te zijn, is het niet waar :D
Zo nu lekker een kop koffie

stofzuigertje

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je koffie zou mengen met laxeermiddel is het wel te halen.
Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn,
Wel smerige smaak en de laxeermiddelen zorgen er voor dat je minder tijd hebt om voeding op te nemen dus haal je die kg opgave moeiteloos.
Gewoon gemalen en mengen zou ik zeggen... hoef je geen dure zooi voor te kopen!

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door JvandeW »

Brahms schreef:ongecontroleerd chemische zooi
Moneyman schreef:Niet met chemische rotzooi
Volgens de ingrediëntenlijst van Valentus zitten er geen synthetische chemicaliën in deze koffie, slechts natuurlijke chemicaliën. "Puur natuur", zou je dus kunnen zeggen.

Daarmee wil ik alleen absoluut niet stellen dat het dan maar goed voor je moet zijn of dat er een wetenschappelijke basis is voor het "wondermiddel", want die is er niet.
Sanne_1980 schreef:koffie drinken en afslanken was de boodschap. 6 kilo in 24 dagen.
Eten (energie) in je mond stoppen is het hele probleem van een te hoog lichaamsgewicht. Nog meer spullen in je mond stoppen gaat daarom ook niet werken. Er bestaat een hele simpele formule die altijd werkt.

Energie in > energie uit | Aankomen in lichaamsgewicht
Energie in = energie uit | Gelijk blijven in lichaamsgewicht
Energie in < energie uit | Kwijtraken van lichaamsgewicht

Voor die laatste formule zul je dus minder energie (Kcal) tot je moeten nemen dan je verbrand (beweging) om te kunnen afvallen. Dus minder eten, meer bewegen of een combinatie van beiden. Zolang je die formule aanhoudt, zal het resultaat zijn dat je lichaamsgewicht afneemt.

Al zou lichaamsgewicht kwijtraken niet je doel moeten zijn, maar een gezond figuur. Je kunt jezelf beter opmeten dan wegen, want in het geval dat je gaat sporten en je verliest een hoop vet maar maakt ook spiermassa aan, kan het gewicht gelijk blijven terwijl je wel slanker wordt. Spier is immers zwaarder dan vet. Een paar centimeter buikomtrek kwijtraken is dan ook veel interessanter dan een paar kilo kwijtraken.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Moneyman »

JvandeW schreef:Volgens de ingrediëntenlijst van Valentus zitten er geen synthetische chemicaliën in deze koffie, slechts natuurlijke chemicaliën. "Puur natuur", zou je dus kunnen zeggen.
Daarom kan het nog prima chemische zooi zijn ;) arsenicum is óók puur natuur.

De bedoeling van de gebruikte formulering is natuurlijk dat je niet zo slim bezig bent om allerlei zooi, niet wetend wat het is en wat het doet, in te nemen om resultaten te bereiken die te mooi zijn om waar te zijn.

Vandaar ook mijn eerdere advies: minder eten, meer bewegen. Of een deskundige raadplegen.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Die wonderproducten werken nooit!

Maar als het wel toevallig werkt , is het een wonder.

Heb nu zelf (3mnd) een dieet samengesteld , en het werkt . In een maand tijd 4kg er af . Gewicht blijft nu vrijwel gelijk ,maar kan weer een broek aan die eerst 5 cm te smal was. Verbruik cal ca 1400 per dag , en geen honger .

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door JvandeW »

Moneyman schreef:
JvandeW schreef:Volgens de ingrediëntenlijst van Valentus zitten er geen synthetische chemicaliën in deze koffie, slechts natuurlijke chemicaliën. "Puur natuur", zou je dus kunnen zeggen.
Daarom kan het nog prima chemische zooi zijn ;) arsenicum is óók puur natuur.
Maar dan spreek je niet meer over chemische zooi maar gewoon zooi die je niet in je lichaam moet hebben. "Chemische zooi" geeft het vermoeden dat je synthetische chemicaliën per definitie niet in je lichaam moet krijgen terwijl natuurlijke chemicaliën niet erg zouden zijn.

Arseen valt ook niet onder de chemicaliën maar is een element.

Mucha

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Nevyn
Berichten: 1285
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Nevyn »

Mucha schreef:
Sanne_1980 schreef:Hallo,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met valentus slimroast afslankkoffie? koffie drinken en afslanken was de boodschap. 6 kilo in 24 dagen.

Ik heb het een week geprobeerd en ben geen gram of centimeter kwijt geraakt, ik kreeg er pijn in mijn maag van en hartkloppingen. Trillende handen ook. Daarnaast was het echt heel vies, half over mijn nek gegaan bij elk bakje koffie.

Een nieuw wonderproduct dat totaal niet werkt? Of ligt het aan mij? was nog duur ook dus ik ben best teleurgesteld.
Waarom wordt er toch altijd gegrepen naar die zogenaamde wondermiddeltjes ? We hebben al de gekste dingen hier langs zien komen,
Van pillen uit Belgie tot plastic teenringen. En nu afslankkoffie.
Wat helpt is meer bewegen en minder calorieën naar binnen werken.
Wees verstandig en blijf uit de buurt van middeltjes die beloven dat je afvalt zonder dieet en meer beweging.
Meestal werkt het niet. En als het dat wel doet, zou het wel eens zeer schadelijke gevolgen voor je gezondheid kunnen hebben.
Omdat mensen willen afvallen, maar er eigenlijk niks voor willen laten of doen. Tenzij je een ziekte hebt, is de enige manier van afvallen bewegen en minder eten.
Toch hoor ik veel collega's, die ook zulke middelen gebruiken vaak zeggen, maar ik eet niks ! zie ze tijdens de dag wel steeds snoepen en er gaat geen traktatie aan ze voorbij

Mucha

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door JvandeW »

breien schreef:De afslankkoffie kan in principe werken als men de gehele dag en wekenlang niets anders eet en drinkt dan de koffie.
Ook in principe werkt die koffie dan niet. Met hetzelfde argument zou het slaan met je hoofd tegen een muur ook werken om af te vallen, zolang je maar niets meer eet. Maar in principe werkt "in principe" niet zo.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Garcinia_gummi-gutta

Het is een gewoon bakkie pleur waar ze bovenstaand natuurlijk ingredient aan hebben toegevoegd. Dr. Oz, de Amerikaanse teeveedokter, besteedde er aandacht aan en toen is het een hype geworden.

Wetenschappelijk bewijs is er niet. Je krijgt er wel misselijkheid, buikkrampen en hoofdpijn van. Verder is het zelfs gevaarlijk in combinatie met antidepressiva vanwege het serotoninesyndroom als mogelijke bijwerking.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door harkja »

Je gaat er zelfs scheel van kijken.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Daarom kan het nog prima chemische zooi zijn arsenicum is óók puur natuur.

Maak nou geen reklame voor dat spul, gaan de mensen dat weer kopen , hebben we weer een probleem. :shock: :wink:

Nevyn
Berichten: 1285
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Nevyn »

gosewijn schreef:Daarom kan het nog prima chemische zooi zijn arsenicum is óók puur natuur.

Maak nou geen reklame voor dat spul, gaan de mensen dat weer kopen , hebben we weer een probleem. :shock: :wink:
Maar als je genoeg gebruikt, blijft er niks van je over.

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

gosewijn schreef:Daarom kan het nog prima chemische zooi zijn arsenicum is óók puur natuur.

Maak nou geen reklame voor dat spul, gaan de mensen dat weer kopen , hebben we weer een probleem. :shock: :wink:
Je kan het ook als een opgelost probleem zien.

Pollie-01
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jun 2016 13:39

Re: Valentus SlimRoast afslankkoffie: werkt het?

Ongelezen bericht door Pollie-01 »

whahaha, " slimroast ", hoe bedenken ze het !

Het enige wat er slim aan is, is de manier waarop dit bedrijfje z.n zakken vult.
Dat er, anno 2017, nog steeds mensen intuinen is mij een raadsel.
Het hele internet staat vol met wetenswaardigheden over afvallen en wat wel en niet werkt.

Uw voeding aanpassen en meer bewegen geven vaak al fijne resultaten.

Maar U moet het zelf doen !!

sterkte ermee.

Gesloten