LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met slen 30?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kees2850 schreef:
19 mei 2019 22:21
Maar wordt beetje off topic. Het enige punt dat ik wilde maken is dat TS vraagt of er mensen zijn die ervaring hebben met het gebruik van Slen 30. En tot nu toe heb ik niemand hier een eigen ervaring zien geven. Maar misschien komt dat nog.
Waar wordt dit verkocht? Even via google gekeken:
TV-winkel: een of andere site uit Luxemburg. Hoeft zicht niet aan de Nederlandse wetgeving te houden;
Tommy Teleshopping: Behoeft dit verdere uitleg?
Best direct: Een vage site waarin de AV tegen de wet is en KVK die niet te achterhalen is (op een opslagbedrijf na);
Een of andere site op de Filipijnen.

En dan denkt u dat er hier mensen zijn die op bovenstaande sites een product gaan kopen die niet wetenschappelijk onderbouwd is? De forumleden waarschuwen juist om op te letten waar je iets koopt.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door kuklos »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 07:58
Aah OK dus het RADAR forum is de consumentenhoeder van Nederland.......
Geen idee waarom je dit aanhaalt, want niemand zegt het.

ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 07:58
Aah OK dus het RADAR forum is de consumentenhoeder van Nederland....... Ik moet zeggen dat ik dat toch wat anders zie. Ik lees zo vaak onzinnige posts die hier dagelijks worden gedumpt dat je de waardevolle berichten soms moeilijk meer vind.

Aan TS, Voor het checken van producten of die gevaarlijk zijn kun je wellicht beter kijken op deze website www.waarzitwatin.nl Al staat Slen 30 er niet bij denk ik. Dat is een product origineel komend uit Amerika

TS vraagt o.a. naar de gevaren van Slen 30. Niet naar de gevaren van andere middelen. Dus jouw link geeft geen antwoord op de vraag.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kees2850, uw beweringen dat een paar lepels levertraan afvallen tegengaat bij ernstig zieke mensen en dat een klein beetje arsenicum met vit. A zelfs genezend werkt bij bepaalde vormen van leukemie, heeft u dat zelf ervaren of van horen zeggen?
Ik weet het, het is off topic, maar ben er ik dit geval wel benieuwd naar.

ZeerPrivé
Berichten: 5432
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@kees als je anderen er tot vervelens toe op wijst dat het geen antwoord op de vraag is, moet je zelf ook niet aan komen k*kken met niet relevante antwoorden.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Natuurlijk is iedereen vrij om geld uit te geven aan wat hij zelf wil, hij is ook vrij om bestellingen te doen bij louche webwinkels, de telefoon aan te nemen en de bellers te laten inloggen op zijn bankrekening.
Maar waarschuwen voor zulke praktijken mag dan toch wel?

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Erthanax »

OK, dan nog een poging, op impliciet verzoek van Kees2850.
- Nee ik heb geen ervaring met Slen 30.
- Slen 30 is bij uitwendig gebruik ongevaarlijk, gezien de samenstelling.
- De samenstelling van Slen 30 heeft geen enkel effect op de verbranding van lichaamsvet (lipolyse)
- Slen 30 kost 50 euro voor een flaconnetje van 200 ml. Het gevaar voor TS is dat zij/hij dit geld kwijt is aan een onwerkzaam middel, terwijl zij het veel beter kan besteden.

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 09:01
@lowieze off topic antwoord: Google op ATRA voor leukemie of longkanker voor de arsenicum. Staat ook in de richtlijnen op oncoline.nl. bij vormen van leukemie. Of voer ATRA in bij zoekfunctie in pubmed.

En omega-3 vetzuren gaan vermagering tegen bij o.a. terminale kankerpatiënten, zoals alvleesklierkankerpatiënten. Zie o.a. in pubmed of Google maar.

Maar deze antwoorden hebben natuurlijk niets te maken met de vraag van TS.
En dus ook nog eens niet zelf ervaring mee.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 09:01
@lowieze off topic antwoord: Google op ATRA voor leukemie of longkanker voor de arsenicum. Staat ook in de richtlijnen op oncoline.nl. bij vormen van leukemie. Of voer ATRA in bij zoekfunctie in pubmed.

En omega-3 vetzuren gaan vermagering tegen bij o.a. terminale kankerpatiënten, zoals alvleesklierkankerpatiënten. Zie o.a. in pubmed of Google maar.

Maar deze antwoorden hebben natuurlijk niets te maken met de vraag van TS.
Bedankt voor uw antwoord, maar u doet dus zelf ook beweringen zonder er ervaring mee te hebben.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 09:05
@erthanax mooi antwoord. Alleen geld uitgeven is toch niet gevaarlijk? Stimuleert de economie en profiteren we allemaal van toch? Ik zie het kopen van Slen 30 niet als gevaarlijk. Al zal ik mijn geld nooit uitgeven aan dit soort producten. Maar dat was ook niet de vraag van TS
Zo te zien probeer je koste wat het koste je punt te maken, terwijl dat punt niets toevoegt aan het topic. Dit in tegenstelling tot de posts waartegen je ageert, omdat die TS volkomen terecht waarschuwen voor de nutteloosheid van het kopen van dit product. Dit op basis van gezond boerenverstand, kennis van zaken en logica.

Pick your battles... dit was de verkeerde.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er zijn betere manieren om de economie te stimuleren dan het kopen van veel te dure, geïmporteerde kwakzalversmiddeltjes.
Dan kan TS beter een Nederlands boekje kopen over afvallen en gezondheid (auteur, uitgever, vormgever binnenwerk, vormgever omslag, papierfabriek, drukker, boekhandel, die profiteren dan ook allemaal. Voor 50 euro is heel wat te krijgen. Of een cursus volgen. Of gaan sporten. Of iets doen/eten bij/met een plaatselijk, kleinschalig initiatief op het gebied van duurzame horeca. Op veel plaatsen kun je (vegetarisch) eten met lokale producten. Dat lijkt me allemaal veel effectiever, leuker, nuttiger en stimulerender voor de economie -- en voor het welbevinden van TS. Van kwakzalverij wordt nooit iemand beter, de kwakzalver uitgezonderd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door moederslink »

Kees , dit product zegt dat je een kledingmaat in 30 minuutjes smeren met een gelletje verliest.
Een kledingmaat is +- 5 kg ( hangt een beetje van je bouw af ).
Dus 5 kg verliezen in 30 minuten (! ) en niet in 1 maand
Zoals gezegd : je huid zal even wat strakker aanvoelen misschien door het smeren maar in no time plopt het weer in zn oude vorm. :lol:

In een maand 5 kg verliezen is zeker wel haalbaar met een goed dieet en onder begeleiding desnoods van een diëtiste.
Ze hebben het hier dus over 5 kg verliezen in een half uurtje (! ) en niet in 1 maand.

Er bestaan hier geen dikke pillen wetenschappelijke boeken om door te worstelen van.

Als dit midddel bewezen effectief zou zijn , zou dit een revolutie betekenen op het gebied van obesitas en aan obesitas gerelateerde ziektes en zou de medische wereld en het internet ontploffen 8)

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Is "Slim 30" hetzelfde als "Slen 30"?

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 11:50
@moneyman jij schrijft "...………….Pick your battles... dit was de verkeerde."...... Ik wil helemaal niet mijn punt maken. zie mijn vorige post.

En ik ben geen persoon die zo nodig zijn gelijk wil halen ook als ik ongelijk zou hebben. In dit forum wil ik mensen die vragen hebben proberen te helpen met antwoorden. Zonder dubbele agenda of andere belangen enz. Ik hoef niet mijn kennis en ervaringen continue te etaleren om mijn ego te strelen. Ik geniet van het leven ook zonder al dat haantjesgedrag. En help anderen waar mogelijk zonder me daarop voor te staan.
Mij ontgaat volledig hoe je mensen zou helpen met het verdedigen van een product wat evident geldklopperij is.

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Moneyman schreef:
20 mei 2019 11:42
Is "Slim 30" hetzelfde als "Slen 30"?
Slim 30 zijn afslank pillen. Die zullen erg lastig smeren en als je dat toch probeert zeker geen gewichtsverlies veroorzaken, tenzij je je huid erbij afscrubt.

Totaal ander product dus.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 11:33
@moederlink Op de website die ik heb geraadpleegd staat dat allemaal niet. Ik heb de informatie van een website die ook best kritisch was op Slen 30 in een review van Slen 30 maar het veel genuanceerder bracht. De sites die jullie raadplegen en de verkopers van de Slen 30 maken misbruik van het originele concept zoals dat veel vaker gebeurt met producten. Maar het originele concept van Slen 30 belooft veel realistischere resultaten. Dat ik dat hier plaats betekent niet dat ik het er mee eens ben of dat ik Slen 30 aan zou bevelen. Ik ken het niet en heb het nooit gebruikt, noch ken ik mensen die het gebruiken.

Excuses voor het Engels maar vertaal het met google:

Slim 30 says it utilizes the “double weight loss concept” to help you shed pounds while burning excess fat. They boast it can help you lose 5-6% of your weight in a month. After looking into this bold claim, we couldn’t find any research on their website backing up these claims, and science on oyster shells and senna aren’t promising. Enz.

Born: https://www.dietspotlight.com/slim-30-review/

@lowieze Nog 1 antwoord off topic op jou vraag: Voor jou de link naar de studie over omega vetzuren (visolie) in relatie tot vermageren: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2374349/
maar er zijn vele andere studies daarop gevolgd, zoals deze waarin Omega vetzuren (visolie) zelfs invloed lijkt te hebben op de pathways van alvleesklierkankercellen: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6163264/ maar raadpleeg pubmed zoals eerder gezegd.

En dit is het laatste wat ik off topic in dit onderwerp schrijf over andere zaken dan Slen 30.
Mag ik dan verwijzen naar deze link http://www.voedingenkankerinfo.nl/is-he ... anker-heb/ en leest u dan eens met name het hoofdstuk “Omega-3-vetzuren en verlies van gewicht en conditie” .
Ook ik zal hierop niet verder meer reageren.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@kees2850

Ik heb geen ervaring met telefonische verkoop, aansmeerderij, van bijvoorbeeld energiecontracten of iets dergelijks. Maar als iemand dan hier naar ervaringen vraagt over wat voor club dan ook die pretendeert goedkoper en beter te zijn aan de telefoon, is nog steeds mijn reactie:”Niet doen, u wordt beduveld”. En dat is ook mij reactie op dit kwakzalver middeltje. En dat is door mij niet wetenschappelijk onderbouwd, maar gewoon door gezond verstand te gebruiken.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 12:04
Ik verdedig het product niet. Dat verwijten jij en anderen mij onterecht. Maar zo is de manier van discussiëren hier blijkbaar. Ik wijs TS op de originele bron van het product. En heb verschillende keren aangegeven dat TS naar ervaringen vraagt. Niet meer en niet minder.
Sorry, maar als je evidente kritiek op een product gaat weerleggen, dan verdedig je -bedoeld of onbedoeld- het product.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door kuklos »

Kees2850 schreef:
20 mei 2019 12:22
@moneyman waar val ik evidente kritiek aan? In welke bewoordingen?
Hier:
Kees2850 schreef:
19 mei 2019 20:01
Wel grappig. TS vraagt naar ervaringen van anderen. Maar anderen weten al helemaal zeker dat dit helemaal niets is.
Hoe weten jullie dat als je het nog nooit hebt gebruikt?
En hier:
Kees2850 schreef:
19 mei 2019 20:34
Ik ken het middel niet. Maar TS vraagt naar ervaringen. En volgens mij kun je alleen beoordelen of iets werkt als je het gebruikt.
Natuurlijk worden veel van dit soort producten mooi voorgesteld om het te verkopen. Maar waarom zou het niet kunnen werken?
En hier:
Kees2850 schreef:
19 mei 2019 20:44
@moneyman uitgelegd waarom het niet kan werken? Is dat onderbouwd met wetenschappelijk bewijs?
En hier:
Kees2850 schreef:
19 mei 2019 21:06
TS vraagt naar ervaringen. En niemand die heeft gereageerd kraakt het product af zonder daar eigen ervaringen mee te hebben. Nogmaals ik ken het middel niet en heb het ook niet nodig maar waarom zou het niet kunnen werken? 5 procent gewichtsverlies in een maand is op zich niet zo heel veel toch? 5 kg van 100 kg. klinkt voor mij niet als extreem veel

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Wie heeft ervaring met slen 30?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kees, Kees, Kees. Uw bijdragen hier roepen de titel van een voorstelling van Herman Finkers in mij op: "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?"

Gesloten