LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanschaffen Boxspring

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Aanschaffen Boxspring

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Laura1971V schreef:Sinds Januari 2012 bezit ik een Hästens boxspring een 2 persoons met daarop een dikke topper, ik had verwacht prinsheerlijk te kunnen slapen maar helaas het bed is een drama. De topper verschuift soms wel 15 cm per nacht naar onder, volgens Hästens komt dit omdat wij de enige zijn die geen Hästens beddengoed gebruiken ( kort gezegd nooit heeft iemand hier last van gehad) het zou dus aan mijn dekbed/overtrekken lakens liggen, als ik alleen de topper gebruik zonder beddengoed laken of dekbed gebeurd exact hetzelfde, de dikke topper is zo glad dat je bij het omdraaien al een stukje naar onderen gaat met de topper. Ook voel je de naad tussen de 2 bedden verschrikkelijk, tegen elkaar aanliggen is geen doen of je moet samen op 1 bedgedeelte kruipen.
Ook dit was normaal gezien het uit 2 losse boxsprings bestaat, mijn zoon heeft een ikea boxspring na een jaar is de topper nog geen cm naar onderen gezakt, je voelt geen naad tussen de bedden en het bed ligt goddelijk en dit voor een bed wat 10x goedkoper was. Mijn zoon wil geeneens ruilen met mijn bed!
Maar schijnbaar is dit dus allemaal normaal bij een peperduur kwaliteitsbed. Dus bezint eer ge begint aan een Hästensbed.

Heeft iemand gelijke ervaringen? Of tips om dit te verhelpen?
Ik heb onder mijn matras een anti-slipmatje, omdat mijn bed verstelbaar is.
Misschien eens proberen of met zo'n matje de topper op z'n plek blijft?

anneke2014
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2014 11:21

Re: Aanschaffen Boxspring

Ongelezen bericht door anneke2014 »

Via dit bericht wil ik graag mensen waarschuwen voor een aankoop bij TotaalBed. Helaas hebben mijn vriend en ik daar een bed gekocht. Een verkoper die vertrouwen wekte, mooie praatjes over garanties als het niet goed zou slapen. Toen we eenmaal het bed hadden hadden we al snel last van pijnlijke plekken op heupen en schouders, waardoor we niet meer goed konden slapen. Dit zou opgelost kunnen worden door een zachtere matras te nemen. Toen het puntje bij paaltje kwam was dat inderdaad mogelijk zolang we er zelf voor betaalden. Helaas extra kosten gemaakt en de klachten gingen bij mijn vriend niet weg. Op dit moment zijn we 3/4 jaar verder, hebben de klachten bij mijn vriend zich omgezet in chronische pijn, slapen we allang niet meer op de nieuwe boxspring en nemen de klachten langzaam maar zeker af. Wij kopen in ieder geval nooit meer een bed bij totaalbed. Er zou altijd wel iets van een productiefout in kunnen zitten, maar zou tonen nul bereidheid om hierin verder te helpen.
En we zouden iedereen iedereen als tip meegeven om bij de aanschaf duidelijke afspraken maken over 'wat als het bed toch niet goed ligt'. Bij totaalbed zou die garantie er zijn, maar niet omdat wij een langer bed (220) hadden gekocht.

TiekHuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2014 17:12

Re: Aanschaffen Boxspring

Ongelezen bericht door TiekHuizen »

Goedendag allen,

Ik zie hier alleen maar klachten over boxsprings e.d. Ik heb laatst online een boxspring gekocht op boxspringcity.nl en heb daar tot heden zeker geen klachten over. Ik kon hier zelf een matras kiezen en kon mijn boxspring volledig op maat laten maken, dat vond ik wel zo handig. Werd tot aan slaapkamer bezorgd en in elkaar gezet! Verder is een boxspring wel aantrekkelijk en ligt het er maar net aan waar je het koopt. We betalen al zoveel voor een boxspring, dan willen we daar ook wat voor terug. Wat mij betreft mag ik hier gelukkig niet over klagen. Als de service ergens al goed is, dan scheelt dat al een hoop.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mar 2014 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Commerciële link verwijderd.

Gesloten