Bestway slechte klantenservice

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Bmxmoeder
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2020 15:22

Bestway slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Bmxmoeder »

In April 2020 een heerlijke jaccuzi gekocht om tijdens de corona periode lekker thuis te kunnen genieten. Al snel zagen we dat rand aan één kant begon te vervormen. Wij dachten dat het aan de zon lag. Maar nu is bijna de hele rand ernstig vervormd.
Zelf de deksel past niet meer.
Klacht ingediend en alles bijgesloten.
Nu 3 weken later is er nog steeds geen oplossing. Ook gebeld maar dan willen ze niets zeggen omdat alles via de mail moet. Lekker dan want wil gewoon antwoord. Wat kan ik doen?

berndv
Berichten: 8975
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bestway slechte klantenservice

Ongelezen bericht door berndv »

Bestway verkoopt niet zelf in Nederland. Voor garantie moet u zijn bij de verkoper. Die mag u natuurlijk wel doorverwijzen naar de fabrikant, als dat onderling zo geregeld is, maar als u er vervolgens met de fabrikant niet uit komt, of de fabrikant reageert niet, dient u wederom aan te kloppen bij de verkoper, die is en blijft verantwoordelijke en aanspreekpunt in het garantieproces. Daar heeft u immers een overeenkomst mee gesloten voor een werkend (conform) product, de fabrikant is geen partij in die overeenkomst.

Hawk-Eye
Berichten: 1071
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Bestway slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

berndv schreef:
29 sep 2020 16:23
Bestway verkoopt niet zelf in Nederland. Voor garantie moet u zijn bij de verkoper. Die mag u natuurlijk wel doorverwijzen naar de fabrikant, als dat onderling zo geregeld is, maar als u er vervolgens met de fabrikant niet uit komt, of de fabrikant reageert niet, dient u wederom aan te kloppen bij de verkoper, die is en blijft verantwoordelijke en aanspreekpunt in het garantieproces. Daar heeft u immers een overeenkomst mee gesloten voor een werkend (conform) product, de fabrikant is geen partij in die overeenkomst.
Dit dus met als aanvulling, of de verkoper wel of geen overeenkomst met de fabrikant heeft maakt niet uit, uw aanspreekpunt is de verkoper en die moet het dan oplossen....

Plaats reactie