In April 2020 een heerlijke jaccuzi gekocht om tijdens de corona periode lekker thuis te kunnen genieten. Al snel zagen we dat rand aan één kant begon te vervormen. Wij dachten dat het aan de zon lag. Maar nu is bijna de hele rand ernstig vervormd.
Zelf de deksel past niet meer.
Klacht ingediend en alles bijgesloten.
Nu 3 weken later is er nog steeds geen oplossing. Ook gebeld maar dan willen ze niets zeggen omdat alles via de mail moet. Lekker dan want wil gewoon antwoord. Wat kan ik doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestway slechte klantenservice
Re: Bestway slechte klantenservice
Bestway verkoopt niet zelf in Nederland. Voor garantie moet u zijn bij de verkoper. Die mag u natuurlijk wel doorverwijzen naar de fabrikant, als dat onderling zo geregeld is, maar als u er vervolgens met de fabrikant niet uit komt, of de fabrikant reageert niet, dient u wederom aan te kloppen bij de verkoper, die is en blijft verantwoordelijke en aanspreekpunt in het garantieproces. Daar heeft u immers een overeenkomst mee gesloten voor een werkend (conform) product, de fabrikant is geen partij in die overeenkomst.
Justmeagain
vindt dit leuk
Re: Bestway slechte klantenservice
Dit dus met als aanvulling, of de verkoper wel of geen overeenkomst met de fabrikant heeft maakt niet uit, uw aanspreekpunt is de verkoper en die moet het dan oplossen....berndv schreef: ↑29 sep 2020 16:23Bestway verkoopt niet zelf in Nederland. Voor garantie moet u zijn bij de verkoper. Die mag u natuurlijk wel doorverwijzen naar de fabrikant, als dat onderling zo geregeld is, maar als u er vervolgens met de fabrikant niet uit komt, of de fabrikant reageert niet, dient u wederom aan te kloppen bij de verkoper, die is en blijft verantwoordelijke en aanspreekpunt in het garantieproces. Daar heeft u immers een overeenkomst mee gesloten voor een werkend (conform) product, de fabrikant is geen partij in die overeenkomst.