LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BVA opgelicht

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Vluggen
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2019 11:52

BVA opgelicht

Ongelezen bericht door Vluggen »

41 minuten geleden

7 kavels ‘gewonnen’ 1506,30 ( 18 stoelen en 7 tafels) faillissement Eeterij in Oosterhout, op getoonde foto s als nieuw! Geen gebruikerssporen! Uiteindelijk voor 1506,30 alles betaald aan BVA.

Via Auction logistics alles laten ophalen en bezorgen voor 344,85.
Toen wij het thuis kregen waren er 2 stoelen goed en 16 helemaal kapot!

De chauffeur van Autions zei ook, wat moet je hiermee? ik vond t al vreemd dat ik dit moest inladen.... ongelofelijk, de Kringloop winkel wilde het niet eens aannemen, dus rijp voor Grofvuil.

Tafels waren goed, maar stoelen zijn onbruikbaar, alle zittingen waren kapot, beschadigd of doorgezakt! Direct naar BVA gebeld, moest n mail sturen en foto s. Gelukkig had ik foto s ook hoe het werd aangeboden door BVA, alles netjes opgestuurd, ik belde 3 dagen erna op, kreeg helemaal gelijk en ze gingen overleggen of er iets gedaan kon worden. Ik wilde alles terugsturen en mijn geld terug! Niet meer dan normaal want het is onbruikbaar:

Volgende dag kreeg ik n mail, ze konden niets voor mij doen, ik had naar de kijkdag moeten komen.
Jullie verkopen iets wat absoluut niet aan de foto s voldoet met jullie naam erboven!
Ik ben niet gedupeerd voor 200,- maar voor bijna 1850,- en het kan zo de vuilnisbak in!

BVA je mag je schamen, dit kan echt niet, ongelofelijk hoe jullie met mensen omgaan!
Alle foto s zijn aanwezig, mails ook, ik laat het er niet bij zitten, en ik hoop dat dit uitgezonden wordt op TV, ik ben er hard aan bezig!
Nooit meer BVA

Voor 1850,- had ik 7 nieuwe tafels en 18 nieuwe stoeltjes gehad, nu heb ik niks!
Er waren nog meer tafels en stoeltjes van dit restaurant, gelukkig had ik deze kavels niet gewonnen, als u degene was die deze kavels heeft gewonnen, neem aub contact met mij op!
Samen staan we sterker
Met vr groet. Sylvia

Opmerking moderator: de opmerkingen dat er sprake zou zijn van oplichting zijn verwijderd, evenals het telefoonnummer (vermoedelijk niet wenselijk op een openbaar forum)
Bijlagen
50BB5B14-E71B-42C8-BFB7-45FAC8C1CFC3.jpeg
(25.5 KiB) 2965 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
A7F8FD76-E264-4140-BC93-E0FF8FB95B61.jpeg
(23.79 KiB) 2965 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
C4F668A3-5850-4BF6-BC95-5A862C71D323.jpeg
(21.61 KiB) 2965 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: BVA opgelicht

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Vluggen schreef:
23 nov 2019 12:03
41 minuten geleden
PURE OPLICHTING...
Op de foto is duidelijk te zien dat de stoelen zijn beschadigd. De conditie staat ook "gebruikt"
https://images.bva-auctions.com/static/ ... ots/31.jpg
Een bedrijf beschuldigen van "PURE OPLICHTING" op een openbaar forum is laster!
U had gewoon naar de kijkdag moeten gaan, nergens op uw eigen foto is de staat van de stoel waar te nemen, echter op andere foto's van deze veilig is de staat duidelijk zichtbaar.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BVA opgelicht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bva verkoopt niets, dit is een veiling site. Via een curator wordt er in dit geval een inboedel van een failliet bedrijf geveild. Voordat u gaat bieden gaat u natuurlijk eerst kijken waar u op gaat bieden.
Een gevalletje iets te hebberig willen zijn en niet willen kijken wat u gaat kopen. Dure les.

Heeft trouwens niets met oplichting te maken hoor.

Zie hier de veiling: https://www.bva-auctions.com/nl/auction ... y=15146527. Duidelijk te zien hoe de stoelen er aan toe zijn.

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: BVA opgelicht

Ongelezen bericht door Ivo.w »

De foto's laten duidelijk gebruikte spullen zien. Dan is het aan jezelf om te oordelen of de gebruikssporen aanvaardbaar zijn en hoeveel je voor de spullen over hebt.

De advertentie niet goed bekijken, daardoor in de veronderstelling zijn dat het om nagenoeg nieuwe producten gaat, en vervolgens de veilingsite van oplichting betichten is niet zo handig.

Er is geen sprake van oplichting. U heeft op spullen geboden en die spullen heeft u gekregen. Bva is de overeenkomst volledig nagekomen.

U bent zelf strafbaar door BVA op een openbare plaats ten onrechte van oplichting te beschuldigen. Zoek maar eens naar de betekenis van smaad en laster

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: BVA opgelicht

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Sorry, tot een euro of 100 kan je nog gokken zonder te gaan kijken, maar daarboven moet je gewoon naar de kijkdagen. Kavels worden vaak niet per stuk afgebeeld, maar aan de hand van een voorbeeld. En voor dat voorbeeld nemen ze niet de slechtste spullen uit de kavel.
Heel lullig, maar dit is gewoon volgens de regels gegaan.

Gesloten