LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doe geen zaken met homesafety van essen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
rikvis
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2016 10:06

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door rikvis »

beste mensen,

ook ik ben op zoek naar de verisure handleiding zodat ik hem zelf kan programmeren.

als iemand mij kan helpen heel graag.

[email protected]

hansotgens
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2016 13:18

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door hansotgens »

ook ik ben op zoek naar de verisure handleiding zodat ik hem zelf kan programmeren.

raymondsnel
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2016 15:56

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door raymondsnel »

Net een nieuw huis gekocht waar dit systeem op zit. ook ik wil dit gaan gebruiken, het liefs zonder dat dit gekoppeld is aan een centrale.
Iemand een idee hoe ik dit kan regelen en wie ik zou kunnen bellen.
eventueel ben op zoek naar de verisure handleiding zodat ik kan proberen hem zelf kan programmeren.

KlaasBuurman
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2016 11:11

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door KlaasBuurman »

Review Verisure vanwege ervaring met Verisure.

Het contract is beëindigd en het systeem is nu door Verisure volledig onklaar gemaakt.
Standalone werkt het niet meer en niet met SMS of codes. Hij doet helemaal niks meer.

Wij hebben totaal 1000 euro betaald voor het systeem en 4 jaar abonnement gehad a 360 per jaar = 1500 euro.
Dus 2500 euro voor 48 maanden meldkamer. En ook voor dit geld bellen ze niet meer, maar sturen ze SMSjes als ze denken dat het een vals alarm is.

De verkoper heeft nadrukkelijk gezegd dat we alleen maar een jaarabonnement moesten nemen voor korting op het systeem.
Letterlijk: Verisure maakt hier verlies op met deze verkoop, maar hoopt dat u langer blijft dan 1 jaar.

Ik heb nu een ander systeem gekocht van Risco. Misschien iets duurder in de aanschaf maar na 4 jaar weet ik zeker dat ik de helft goedkoper uit ben en nog een werkend systeem heb.

Wat een boeven die Verisure! Ik heb hun voorgesteld mijn systeem voor de helft van het geld terug te kopen aangezien er gelogen is. Dit voorstel hebben ze niet geaccepteerd en de rechtsbijstand heeft het afgekocht.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door Moneyman »

KlaasBuurman schreef:Review Verisure vanwege ervaring met Verisure.

Het contract is beëindigd en het systeem is nu door Verisure volledig onklaar gemaakt.
Standalone werkt het niet meer en niet met SMS of codes. Hij doet helemaal niks meer.

Wij hebben totaal 1000 euro betaald voor het systeem en 4 jaar abonnement gehad a 360 per jaar = 1500 euro.
Dus 2500 euro voor 48 maanden meldkamer. En ook voor dit geld bellen ze niet meer, maar sturen ze SMSjes als ze denken dat het een vals alarm is.

De verkoper heeft nadrukkelijk gezegd dat we alleen maar een jaarabonnement moesten nemen voor korting op het systeem.
Letterlijk: Verisure maakt hier verlies op met deze verkoop, maar hoopt dat u langer blijft dan 1 jaar.

Ik heb nu een ander systeem gekocht van Risco. Misschien iets duurder in de aanschaf maar na 4 jaar weet ik zeker dat ik de helft goedkoper uit ben en nog een werkend systeem heb.

Wat een boeven die Verisure! Ik heb hun voorgesteld mijn systeem voor de helft van het geld terug te kopen aangezien er gelogen is. Dit voorstel hebben ze niet geaccepteerd en de rechtsbijstand heeft het afgekocht.
Lekker duidelijke review :roll: wat was nu eigenlijk het probleem?

ddebont
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2017 11:04

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door ddebont »

Hallo,

Heeft iemand toevallig de handleiding nog?
Ik ben hier ook in geinteresseerd. Ik heb een alarmsysteem maar kan er niets meer mee sinds ik opgezegd heb.

Groet,

Danny de Bont

Nicole.Jos
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2017 23:06

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door Nicole.Jos »

Ook wij zijn op zoek naar de handleiding .
Als iemand ons kan helpen, graag!

Gr. Nicole.

danielle.voortman-van-de-ven-sauveur
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2017 18:14
Contacteer:

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door danielle.voortman-van-de-ven-sauveur »

Afgelopen week contact gehad met verisure in verband met opzegging meldkamer abonnement. Betaal inmiddels 31 euro per maand. De beveiliging hebben we in 2015 aangeschaft voor ruim 600 euro en is ons eigendom. Met geen woord is toen gesproken over de consequenties bij opzegging; namelijk een waardeloos beveiligingssysteem dat niet rechtstreeks kan worden doorgeschakeld naar mijn mobiele nummer. Weet iemand van dit forum een oplossing voor dit probleem?

wbj.beekman
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2018 11:00

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door wbj.beekman »

HELP Wij hebben een woning gekocht waarin aanwezig het Homesafety systeem van Essent. Weten niet hoe dit uit te zetten. Gaat steeds af tijdens het klussen. Wie kan ons helpen aan een gebruiksaanwijzing of installatie instructie.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jun 2018 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid

F.rits
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2019 16:04

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door F.rits »

Is er iemand die mij kan helpen aan de uitgebreide gebruikershandleiding van mijn Verisure Homesafety??
Please!
Groetjes Frits

Muts79
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2020 21:33

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door Muts79 »

Ik ben ook op zoek naar de verisure handleiding. Wij betalen inmiddels €450 per aan abonnementskosten en willen het systeem ook standslone gaan gebruiken.

frasto
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mei 2012 14:03

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door frasto »

Verisure abonnement beeindigd
Nu werkt niets meer
Wie heeft een oplossing?
Handleiding,tips, resetten etc alles is welkom
Graag sturen naar [email protected]
Bij voorbaat hartelijk dank
Francis

frasto
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mei 2012 14:03

Re: Doe geen zaken met homesafety van essen

Ongelezen bericht door frasto »

sorry typefout
[email protected]
Bovenstaand is buiten gebruik

Gesloten