LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duo rolgordijnen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Sabina van Dorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 17:07

Duo rolgordijnen

Ongelezen bericht door Sabina van Dorst »

Beste, op7 augustus 2020 zijn mijn 2 duo rolgordijnen geleverd.
Deze zijn gekocht bij Pax Raamdecoratie.
Op zich was ik heel tevreden.
Ze zien er mooi en degelijk uit.
Tot afgelopen week, het rolgordijn gaat schuin hangen als ik hem optrek.
Tot mijn verbijstering is bij 1 van de gordijnen de zijkant aan het rafelen.
Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar Pax.
Uitgelegd dat we er twee gekocht hebben dat ze altijd samen omhoog en omlaag gaan.
En dat 1 van de gordijnen een probleem heeft.
Foto,s toegevoegd.
En omdat er 3 tot 5 jaar garantie op de raamdecoratie zitten niet in de kaatste plaats dat ze reclame maken met de tekst, tevredenheid garantie: wij zijn pas tevreden als u dat bent.

Helaas maakt dat allemaal geen indruk.
Onderstaande tekst werd mij gestuurd.

Geachte mevrouw Van Dorst,

Onze afdeling service geeft aan dat uw klacht niet onder de garantie valt. Wij kunnen dit echter wel voor u oplossen door het rolgordijn retour te halen en te herstellen. Dit kost €141,-.

U kunt uw betaling overmaken naar NL19 RABO 0120 1843 62 ten name van The Shop Factory en onder vermelding van uw ordernummer. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt de ophaling van uw product in werking gezet.


Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tessa

Ik vind niet dat er na 2 en halve maand gebruik dit probleem zich mag voor doen.
Het werd heen en weer mailen tussen mij en Pax
Waar ik uiteindelijk word beschuldigd van fout gebruik en geen recht op garantie.

Wat kan ik hier verder aan doen?

Alvast bedankt voor de reactie.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Duo rolgordijnen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat is de oorzaak van het rafelen? Als de stof scheef op de rol zit, dan zou dit gewoon onder garantie moeten vallen. Als het rolgordijn niet waterpas is opgehangen, dan is dat de oorzaak en valt dat niet onder garantie. Tenzij de verkoper deze heeft opgehangen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Duo rolgordijnen

Ongelezen bericht door crazyme »

De grote vraag waar u in uw bericht een beetje omheen draait : hoe is dit ontstaan ?

Rafels ontstaan meestal wanneer het gordijn ergens langs schuurt. Niet waterpas ophangen is ook een veel voorkomende fout.

Dus: hoe zijn de tafels in uw situatie ontstaan ?

Gesloten